Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Двоен проблем


Pinger

Препоръчано мнение

От онзи ден Каризмата /1.9 тд/ нещо не върви както трябва-прекъсва и губи мощност, като я оставя на обороти се мъчи да гасне, но не успява, като завъртя ключа да я угася не гасне...вадя си ключа-колата си работи :icon_angel: ...гася я като сложа на трета, дръпна ръчната и пусна съединителя, от какво може да са тези проблеми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От клапана за спиране на горивото на помпата. Проблема ти обаче е по сериозен в клапана на помпата е вграден имобилаизера (чипа), така че евентуалната му замяна няма да доведе до нищо добро, до колкото знам има начин за лекуване на тези болки , но оставаш без оригиналния чип в ключа. Другия вариант е смяна в официален сервиз и да се извърши адаптация на имобилаизера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милен е прав за клапана! Проблема ти е в него... мисля, че цяла помпа (щото клапан не можеш да намериш) на БОШ е около 400лв. Но нека DJ-я каже експертно мнение, защото той съвсем скоро прави подобно нещо и може да каже има ли друг начин за правене освен новата помпа!

А сега докато я гасиш може да го правиш на 5-та предавка, усилието в скоростната кутия при нея е най-малко! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм изкормвал такъв клапан на Пежо, вярно оставаш без оригиналния имобилайзер , но пък двигателя си бачка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От онзи ден Каризмата /1.9 тд/ нещо не върви както трябва-прекъсва и губи мощност, като я оставя на обороти се мъчи да гасне, но не успява, като завъртя ключа да я угася не гасне...вадя си ключа-колата си работи :icon_angel: ...гася я като сложа на трета, дръпна ръчната и пусна съединителя, от какво може да са тези проблеми?

Ох ох, и ти ли колега?? Честито.............от къде си? :icon_blush:

Дани, ако беше Бош - ок, ма не е .................а е Лукас и то неква специална серия.............простотия голяма са това сериите, и не струва 400лв. а 850 лв. вт. ръка , при това не знаеш колко ще работи още , и въобще е безумие да сменяш помпата заради некъв клапан......... :icon_censored:

Ела и ще те оправим............ :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ох ох, и ти ли колега?? Честито.............от къде си? :icon_blush:

...и не струва 400лв. а 850 лв. вт. ръка , при това не знаеш колко ще работи още , и въобще е безумие да сменяш помпата заради некъв клапан......... :icon_censored:

 

:icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :vsurprise: а аз си мислих, че е "само" 400...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да, от този клапан беше не знам какво е правил майстора в Ратола, но сега колата върви на пушка и не взе много пари...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за това че клапана е с вграден имобилаизер. А иначе посочените цени са за втора употреба помпа а не само за клапана. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Умолявам ви да не говорите общи приказки, съответния клапан е еднакъв на всички Каризми 1.9TDI, да помпата е Лукас, но от къде го измислихте че струва 850лв втора употреба - цената на чисто нов при нас е 378лв с ДДС, това е цена без отстъпката, не го държим на склад защото все пак цената е висока, но се доставя за около 15дни.

Мирославе, не четеш цялата тема............850 лв. аз го споменах и не става въпрос за клапана а за цяла помпа , тък като Дани по горе писа че вт. ръка помпа струвала 400лв. вт. ръка.............. :) помпата е Лукас ,обаче не е ква да е ,а е някаква специална серия, не знам си кво и т.н. Иначе ако беше Бош ,нещата щяха да седят по съвсем друг начин.............клапан за Бош-овски помпи - от 40 до 60 лв. но уви.......... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това има разлика м/у помпите Лукас ,които се вграждат в Рено автомобили и Каризма автомобили........

Милен е прав за имобилайзера, той е вграден в клапана и сложиш ли друг , не бачка...........за това аз го направих по мой си начин , при който електрониката да бачка и да съм с друг клапан..... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата почва да се превръща в спор, което не е на добре. Само да споделя ECU-то при TD-то управлява само аванса при впръскване и оборотите на празен ход, следи темп. и подава информация към таблото за обороти и т.н. Имобилаизера е един чип на Моторола и е залят в смолата на клапана, след като се смени този клапан трябва през диагностична апаратура и с наличието на PIN кода да се направи адаптация на ключовете. Ако не е така споделете. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, не е спор, а уточнение и аз уточнявам от къде идва това объркване в цената ............"850 лв. вт. ръка помпа" а не клапан и т.н. иначе точно това направих, взех + от АСС а стария клапан го заварих :icon_blush: за планката и си му оставих жилата и е вързан за ЕКУ-то.......... :rolleyes: За толкоз пари -толкова :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://ftp.domainbg.com/Mitsubishi/Japan/M...except_GDI).pdf

 

Ето този фаил последните четири страници, там са схемите на бензиновите и дизелите имобилаизерите. Хаиде да погледнем при дизела къде е връзката с ECU-то. При бензиновите варианти съвсем ясно се вижда(MPI system, Engine ECU) , обаче при дизелите нестоят така нещата. Там не видях връзка с Engine ECU, има само вход от главното реле и релето за подгрева, а изхода на имобилаизера е закачен за нещо с два кабела, което блокира паленето. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маи наи накрая ще стигнем до едно и също място. Даваики схемите исках да кажа, че при бензиновите схемата е така:ключ, имобилаизер, Engine ECU и вече компа си спира дюзите и искарата. А при дизелите е:ключ, имобилаизер, клапан, а ECU-то си върши неговите деиности (т.е. при дизела въпросния клапан няма връзка с ECU-то на двигателя а само с блока на имобилаизера). :rolleyes: Точно за това при адаптация ако е вкаран правилния пин код имобилаизера запаметява ключа, и записва новото инфо в клапана, но не и в ECU-то на двигателя.

Малии разнищихме ги отвсякъде. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......но като се сложи друг системата не го разпознава и отказва да работи.......

 

Съгласен до тук сме. Ще създадем противоречие което не е от полза за никои. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щях да пускам отделна тема, но няма смисъл, щом тук се коментира този въпрос. Аз съм "потърпевшия" с неугасващата Carisma :)

 

Значи така. Другите коли обикновено не могат да запалят, а моята, защото е Mitsubishi не може да угасне ;)

 

Преди около година се появи странен проблем... както си вървеше колата като змей и на едно кръстовище угасна. Запалих я пак и тръгнах- никаква мощност, като спънат кон. Стигнах криво ляво до гаража на Пламен, отвори той капака, пипна тук-там и решихме да я караме на диагностика на другия ден. Тръгнах да си ходя и о, чудо ;) колата си работеше нормално. Реших, че е било нещо от електрониката и бързо забравих случая.

Това лято ми се случи същото, но по пътя за в къщи сипах нафта и колата се оправи. Тогава реших, че проблемът е в замърсена цедка на сондата в резервоара и даже мислех да го свалям за почистване...

И последно, преди около месец понякога колата отказваше да угасне, та се налагаше да я гася на скорост. После въобще отказа да гасне... Вече нямаше накъде- и при Пламен пак.

Оказа се, че причината за всичките ми патила е бил въпросният клапан на помпата, който просто се е бил разтопил.

Писах на Мирослав на ЛС за цената на въпросния клапан и цената наистина беше такава, каквато я обяви малко по-нагоре. Тъй като в момента не се нуждаех спешно от кола реших да потърсим друг вариант, а този да остане като резервен.

 

В края на краищата Пламен намери по евтино решение, колата ми върви перфектно сега, за което искам да му благодаря сърдечно.

Също и на Мирослав, който много оперативно ми изпрати цената на въпросния клапан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Това май се оказа "заразно".

От днес и моята отказва да гасне.

Няколко пъти се наложи да я гася на скорост. Обаче когато двигателя загря започна да гасне след като върна ключа със някакво закъснение от около 5-10-15 секунди.

И днес през цялото ми пътуване /минах около 650км./ и моята кола се движеше като "спънат кон" както се изрази tmintov.

Явно ще се ходи на "доктор" ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. На мен DJ ми я оправи, но на теб ти е далече. Чуй се с него на ЛС или по телефона поне да ти каже някои подробности по диагностицирането и за съвет откъде да вземеш клапан. Пожелавам ти да я оправиш бързо и безболезнено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на мен клапана го смениха преди 3 месеца и ми взеха 30 лева незнам за какви цени говорите тук 30 лева и 10 лева труд

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на мен клапана го смениха преди 3 месеца и ми взеха 30 лева незнам за какви цени говорите тук 30 лева и 10 лева труд

 

 

Значи говорим за различни неща, няма начин този клапан да е 30лв. и 10лв. за труд.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не прозвучи като реклама:БОШ сервиз в Дружба(в двора на Технотест,до летището),търсите Пламен(приемчик).Малко е дръпнат като чуе Лукас,но няма проблеми.Под 200 лева всичко.Пробвано миналата година и началото на тая година.Не ми се вярва цената да се е вдигнала в момента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ела във Хасково колега да видиш по колко са клапаните значи предложи ми маистора 2 клапана единия 30 лева обаче бил малко по дълаг и един по компактен 70 лева аз от 3 месеца карам с този от 30 лева и варви като самолет

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение да се разкарвам за щуротии, знам колко струва обикновен клапан (примерно за Голф1 1.6 ТД) и ако маистора ти е нагодил такъв проблема си е твои и негов. И въпреки всичко не знам някои да се навие да го прави за 10лв. но щом казваш явно е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

проблема си е ваш казвам го да не се набутвате пригодил непригодил клапана е за тази помпа 4овека се занимава с ремонт на помпи от 100 години има техника последно поколение наи добрия в хасковско по дизеловите помпи но някои като не вярва немога да го накарам насила да доиде и да се убеди штом му се дават 300 лева за 6туротия да дава

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...