Pinger Публикувано 1 септември 2007 Сподели Публикувано 1 септември 2007 От онзи ден Каризмата /1.9 тд/ нещо не върви както трябва-прекъсва и губи мощност, като я оставя на обороти се мъчи да гасне, но не успява, като завъртя ключа да я угася не гасне...вадя си ключа-колата си работи :icon_angel: ...гася я като сложа на трета, дръпна ръчната и пусна съединителя, от какво може да са тези проблеми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 септември 2007 Сподели Публикувано 1 септември 2007 От клапана за спиране на горивото на помпата. Проблема ти обаче е по сериозен в клапана на помпата е вграден имобилаизера (чипа), така че евентуалната му замяна няма да доведе до нищо добро, до колкото знам има начин за лекуване на тези болки , но оставаш без оригиналния чип в ключа. Другия вариант е смяна в официален сервиз и да се извърши адаптация на имобилаизера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 2 септември 2007 Сподели Публикувано 2 септември 2007 Милен е прав за клапана! Проблема ти е в него... мисля, че цяла помпа (щото клапан не можеш да намериш) на БОШ е около 400лв. Но нека DJ-я каже експертно мнение, защото той съвсем скоро прави подобно нещо и може да каже има ли друг начин за правене освен новата помпа!А сега докато я гасиш може да го правиш на 5-та предавка, усилието в скоростната кутия при нея е най-малко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 септември 2007 Сподели Публикувано 2 септември 2007 Аз съм изкормвал такъв клапан на Пежо, вярно оставаш без оригиналния имобилайзер , но пък двигателя си бачка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 септември 2007 Сподели Публикувано 2 септември 2007 От онзи ден Каризмата /1.9 тд/ нещо не върви както трябва-прекъсва и губи мощност, като я оставя на обороти се мъчи да гасне, но не успява, като завъртя ключа да я угася не гасне...вадя си ключа-колата си работи :icon_angel: ...гася я като сложа на трета, дръпна ръчната и пусна съединителя, от какво може да са тези проблеми?Ох ох, и ти ли колега?? Честито.............от къде си? :icon_blush:Дани, ако беше Бош - ок, ма не е .................а е Лукас и то неква специална серия.............простотия голяма са това сериите, и не струва 400лв. а 850 лв. вт. ръка , при това не знаеш колко ще работи още , и въобще е безумие да сменяш помпата заради некъв клапан......... :icon_censored:Ела и ще те оправим............ :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 3 септември 2007 Сподели Публикувано 3 септември 2007 Ох ох, и ти ли колега?? Честито.............от къде си? :icon_blush: ...и не струва 400лв. а 850 лв. вт. ръка , при това не знаеш колко ще работи още , и въобще е безумие да сменяш помпата заради некъв клапан......... :icon_censored: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :vsurprise: а аз си мислих, че е "само" 400... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pinger Публикувано 13 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2007 Да, от този клапан беше не знам какво е правил майстора в Ратола, но сега колата върви на пушка и не взе много пари... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 септември 2007 Сподели Публикувано 13 септември 2007 Става дума за това че клапана е с вграден имобилаизер. А иначе посочените цени са за втора употреба помпа а не само за клапана. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2007 Сподели Публикувано 13 септември 2007 Умолявам ви да не говорите общи приказки, съответния клапан е еднакъв на всички Каризми 1.9TDI, да помпата е Лукас, но от къде го измислихте че струва 850лв втора употреба - цената на чисто нов при нас е 378лв с ДДС, това е цена без отстъпката, не го държим на склад защото все пак цената е висока, но се доставя за около 15дни.Мирославе, не четеш цялата тема............850 лв. аз го споменах и не става въпрос за клапана а за цяла помпа , тък като Дани по горе писа че вт. ръка помпа струвала 400лв. вт. ръка.............. помпата е Лукас ,обаче не е ква да е ,а е някаква специална серия, не знам си кво и т.н. Иначе ако беше Бош ,нещата щяха да седят по съвсем друг начин.............клапан за Бош-овски помпи - от 40 до 60 лв. но уви.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2007 Сподели Публикувано 13 септември 2007 Освен това има разлика м/у помпите Лукас ,които се вграждат в Рено автомобили и Каризма автомобили........Милен е прав за имобилайзера, той е вграден в клапана и сложиш ли друг , не бачка...........за това аз го направих по мой си начин , при който електрониката да бачка и да съм с друг клапан..... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 септември 2007 Сподели Публикувано 13 септември 2007 Темата почва да се превръща в спор, което не е на добре. Само да споделя ECU-то при TD-то управлява само аванса при впръскване и оборотите на празен ход, следи темп. и подава информация към таблото за обороти и т.н. Имобилаизера е един чип на Моторола и е залят в смолата на клапана, след като се смени този клапан трябва през диагностична апаратура и с наличието на PIN кода да се направи адаптация на ключовете. Ако не е така споделете. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2007 Сподели Публикувано 13 септември 2007 Прав си, не е спор, а уточнение и аз уточнявам от къде идва това объркване в цената ............"850 лв. вт. ръка помпа" а не клапан и т.н. иначе точно това направих, взех + от АСС а стария клапан го заварих :icon_blush: за планката и си му оставих жилата и е вързан за ЕКУ-то.......... :rolleyes: За толкоз пари -толкова :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 http://ftp.domainbg.com/Mitsubishi/Japan/M...except_GDI).pdf Ето този фаил последните четири страници, там са схемите на бензиновите и дизелите имобилаизерите. Хаиде да погледнем при дизела къде е връзката с ECU-то. При бензиновите варианти съвсем ясно се вижда(MPI system, Engine ECU) , обаче при дизелите нестоят така нещата. Там не видях връзка с Engine ECU, има само вход от главното реле и релето за подгрева, а изхода на имобилаизера е закачен за нещо с два кабела, което блокира паленето. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 Маи наи накрая ще стигнем до едно и също място. Даваики схемите исках да кажа, че при бензиновите схемата е така:ключ, имобилаизер, Engine ECU и вече компа си спира дюзите и искарата. А при дизелите е:ключ, имобилаизер, клапан, а ECU-то си върши неговите деиности (т.е. при дизела въпросния клапан няма връзка с ECU-то на двигателя а само с блока на имобилаизера). :rolleyes: Точно за това при адаптация ако е вкаран правилния пин код имобилаизера запаметява ключа, и записва новото инфо в клапана, но не и в ECU-то на двигателя.Малии разнищихме ги отвсякъде. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 Малии разнищихме ги отвсякъде. :icon_dance: :specool: :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 .......но като се сложи друг системата не го разпознава и отказва да работи....... Съгласен до тук сме. Ще създадем противоречие което не е от полза за никои. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 Щях да пускам отделна тема, но няма смисъл, щом тук се коментира този въпрос. Аз съм "потърпевшия" с неугасващата Carisma Значи така. Другите коли обикновено не могат да запалят, а моята, защото е Mitsubishi не може да угасне ;) Преди около година се появи странен проблем... както си вървеше колата като змей и на едно кръстовище угасна. Запалих я пак и тръгнах- никаква мощност, като спънат кон. Стигнах криво ляво до гаража на Пламен, отвори той капака, пипна тук-там и решихме да я караме на диагностика на другия ден. Тръгнах да си ходя и о, чудо ;) колата си работеше нормално. Реших, че е било нещо от електрониката и бързо забравих случая. Това лято ми се случи същото, но по пътя за в къщи сипах нафта и колата се оправи. Тогава реших, че проблемът е в замърсена цедка на сондата в резервоара и даже мислех да го свалям за почистване...И последно, преди около месец понякога колата отказваше да угасне, та се налагаше да я гася на скорост. После въобще отказа да гасне... Вече нямаше накъде- и при Пламен пак.Оказа се, че причината за всичките ми патила е бил въпросният клапан на помпата, който просто се е бил разтопил.Писах на Мирослав на ЛС за цената на въпросния клапан и цената наистина беше такава, каквато я обяви малко по-нагоре. Тъй като в момента не се нуждаех спешно от кола реших да потърсим друг вариант, а този да остане като резервен. В края на краищата Пламен намери по евтино решение, колата ми върви перфектно сега, за което искам да му благодаря сърдечно.Също и на Мирослав, който много оперативно ми изпрати цената на въпросния клапан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Това май се оказа "заразно".От днес и моята отказва да гасне. Няколко пъти се наложи да я гася на скорост. Обаче когато двигателя загря започна да гасне след като върна ключа със някакво закъснение от около 5-10-15 секунди. И днес през цялото ми пътуване /минах около 650км./ и моята кола се движеше като "спънат кон" както се изрази tmintov. Явно ще се ходи на "доктор" ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Лоша работа. На мен DJ ми я оправи, но на теб ти е далече. Чуй се с него на ЛС или по телефона поне да ти каже някои подробности по диагностицирането и за съвет откъде да вземеш клапан. Пожелавам ти да я оправиш бързо и безболезнено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 6 октомври 2007 Сподели Публикувано 6 октомври 2007 на мен клапана го смениха преди 3 месеца и ми взеха 30 лева незнам за какви цени говорите тук 30 лева и 10 лева труд Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 октомври 2007 Сподели Публикувано 6 октомври 2007 на мен клапана го смениха преди 3 месеца и ми взеха 30 лева незнам за какви цени говорите тук 30 лева и 10 лева труд Значи говорим за различни неща, няма начин този клапан да е 30лв. и 10лв. за труд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никито Публикувано 7 октомври 2007 Сподели Публикувано 7 октомври 2007 Да не прозвучи като реклама:БОШ сервиз в Дружба(в двора на Технотест,до летището),търсите Пламен(приемчик).Малко е дръпнат като чуе Лукас,но няма проблеми.Под 200 лева всичко.Пробвано миналата година и началото на тая година.Не ми се вярва цената да се е вдигнала в момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 7 октомври 2007 Сподели Публикувано 7 октомври 2007 ела във Хасково колега да видиш по колко са клапаните значи предложи ми маистора 2 клапана единия 30 лева обаче бил малко по дълаг и един по компактен 70 лева аз от 3 месеца карам с този от 30 лева и варви като самолет Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 октомври 2007 Сподели Публикувано 7 октомври 2007 Нямам намерение да се разкарвам за щуротии, знам колко струва обикновен клапан (примерно за Голф1 1.6 ТД) и ако маистора ти е нагодил такъв проблема си е твои и негов. И въпреки всичко не знам някои да се навие да го прави за 10лв. но щом казваш явно е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 7 октомври 2007 Сподели Публикувано 7 октомври 2007 проблема си е ваш казвам го да не се набутвате пригодил непригодил клапана е за тази помпа 4овека се занимава с ремонт на помпи от 100 години има техника последно поколение наи добрия в хасковско по дизеловите помпи но някои като не вярва немога да го накарам насила да доиде и да се убеди штом му се дават 300 лева за 6туротия да дава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.