VladStan Публикувано 9 декември 2018 Сподели Публикувано 9 декември 2018 Здравейте приятели,Казвам се Владислав и съм от Русе.От няколко дни съм собственик на Ситроен С Кросър, 2.4 170 к.с., автомат, произведен 2009 г. 159 000 км /уж проверени/. На практика е Аулендър на Мицубиши но с борче на волана , поради което се регистрирах при Вас. СУВа е трепач, върви прекрасно. Абе японска работа. Тази седмица ще му сменя всички масла и каквото друго е нужно.Купих го с идеята за ГАЗ но виждам доста противоречива информация за слабости на мотора и скъп реглаж. В тази връзка моля майсторите/собствениците на газифицирани Аулендъри а и аналозите им Ц Кросър и 4007 за малко информация:1. Как са ви колите на газ. Години/изминати километри, евентуални проблвми? 2. Кога Ви се наложи реглаж?3. Как се установява дали има нужда от реглаж? Четох за два начина - замерване на газове/отваряне на мотор?4. Не видях никъде цени за реглаж. Ако някой иска да сподели ...5. В инструкциите на автомобила е отразено реглаж на всеки 90 х. Чудя се дали в Швейцария са му правили такъв. В книжката е отразено само смяна на масла а в сервизната програма смяна на бутони и още нещо дребно.Наистина ще съм Ви много благодарен ако ми отделите малко внимание.Поздрави от Русе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 9 декември 2018 Сподели Публикувано 9 декември 2018 Със здраве да си караш количката! Емблемата на Ситроена не е борче а е шевронна зъбна предавка. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladStan Публикувано 11 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2018 Със здраве да си караш количката! Емблемата на Ситроена не е борче а е шевронна зъбна предавка. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkБлагодаряМежду другото от Варна я купих. Виждам, че си от там.Утре ми предстои първото обслужване и се чудя дали е необходимо да отворим мотора да ги видим тия клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 декември 2018 Сподели Публикувано 11 декември 2018 БлагодаряМежду другото от Варна я купих. Виждам, че си от там.Утре ми предстои първото обслужване и се чудя дали е необходимо да отворим мотора да ги видим тия клапани......отворете капака на клапаните и замерете луфтовете наа клапаните ....по спомен бяха 20 на 30....луфта се мери на студен мотор ...ако има разлики от порядъка на 5-8 стотни, тогава не ги пипайте, но ако има разлик ив десети , тогава е по ваша преценка,ако я карате или слагате АГУ, тогава ви съветвам да ги правите, ако ли не, ще карат още време.....реглажа става чрез СМЯНА на пуловете , а не чрез пилене..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladStan Публикувано 11 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2018 Много благодаря за отговора. Добре е да имаш някакви насоки. Утре я вкарвам в бокса и квот сабя покаже.Междувременно се видях с газаджията, който по мое искане ми предложи газова уредба, при която над 3500 оборота вкарва малко бензин с цел охлаждане ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 декември 2018 Сподели Публикувано 11 декември 2018 Клапаните им са тънки и не карат много километри на газ тези мотори. Примерно ако изкара 60-70 000 на газ и ще изгорят и трябва да се сменят. Т.е. влизаш за ремонт на глава...Той сега бензина евтин, 1.82 за литър, давай газ смело Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladStan Публикувано 11 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2018 Клапаните им са тънки и не карат много километри на газ тези мотори. Примерно ако изкара 60-70 000 на газ и ще изгорят и трябва да се сменят. Т.е. влизаш за ремонт на глава...Той сега бензина евтин, 1.82 за литър, давай газ смело По принцип си прав и аз мисля като теб и за това не бързам особено. В Русе на 1.82 няма, но да не се залъгваме за това поевтиняване.Скоро ще тръгне пак нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladStan Публикувано 13 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2018 Здравейте Колата е обслужена а мотора е бетон!Още един въпрос, който не е точно по темата. Моля дайте препиръки за конкретно масло за CVT и колко? Мисля да закупя от официалния сервиз но все пак ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.