Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с кутията или....?


botev73

Препоръчано мнение

Днес,след около 50км каране,се появи следния проблем-при паркиране назад,не се включва на R,а на 0.Колата си я карам нормално,винаги превключвам скоростите в АБСОЛЮТЕН покой.????5....6 пъти се пробвах да включа на задна,но....не.Колата е Митсубиши Колт 1.5 DI-I,полу автомат,1.5.Дайте идеи от какво може да е.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист - при нас изведнъж отказа и точно при задна. След това не искаше е другите - за момент се оправи. После смених съединител и пак около месец беше ОК. След това я продадох и следващите собственици смениха актуатор и след това повече от 2 години нямат проблеми с това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес,след около 50км каране,се появи следния проблем-при паркиране назад,не се включва на R,а на 0.Колата си я карам нормално,винаги превключвам скоростите в АБСОЛЮТЕН покой.????5....6 пъти се пробвах да включа на задна,но....не.Колата е Митсубиши Колт 1.5 DI-I,полу автомат,1.5.Дайте идеи от какво може да е.Благодаря предварително.

 

Здравей,

И при нас имаше такива моменти, но жената я научих как да лъже колата.

 

От покой не влизаше на задна, но с включване напред и отпускане на спирачката и точно преди да тръгне колата смяна на задна.

 

Пробвай на някое широко място / паркинг варианти.

 

С поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам,ако аз сам си сменя акутатора,трябва ли на ново да се препрограмира нещо???

 

Има процедура по самообучение на актуатора което става със сервизна програма, не знам коя, иначе има опасност да ти замине съединителя за отрицателно време поради каране на полусъединител (когато актуатора не отпусне до край съединител).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,четох я.Аз ходих да я тесват,казаха че е акутатора(живея в Лестър,Англия),но четтно да ти кажа,не им вярвам много тука.Самия факт,че 2 дена ми държаха колата в сервиза,за нещо което е за много по малко време...не знам.Но ако е акутатора,би трябвало да не включва на всяка скорост,нали?Искам да питам,понеже знам,че той може да се регулира(държи се на 2 болта),в каква посока(наред или назад) да се бутне,за по добро сцепление за задна скорост.Някой дали знае?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей botev73. Аз също съм в Англия. Имам Колт 2009 1.3 бензин 5 врати със същата скоростна кутия от производителя Getrag. Моята първо не включваше задна, все светеше "0". Водих я при официален дилър на Митцубиши и те направиха софтуерен ъпдейт- всичко се оправи. На 68000 мили смениха актуейтъра- усещах как съединителя преплъзва между 1 и 2 скорост. Пак същия сервиз в Англия препоръчаха смяна на актуейтъра- "често се случвало при тези скоростни кутии", така ми казаха. Смяната ми струваше £500- труд плюс самата част и поръчах смяна на маслото в скоростната кутия, така и така я правят. Окза се, че то така или инче Митубиши официално препоръчва смяна на маслото на 9 години или 70000 мили. От тогава нямам проблеми със скоростната кутия- работи като по швейцарски часовник. Надявам се да съм ти бил полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Може да проверите и този сервиз https://www.sinspeed.co.uk/mitsubishi-colt-clutch-gear-actuator-repairs/ Случайно го намерих като търсех информация за моята кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравей botev73. Аз също съм в Англия. Имам Колт 2009 1.3 бензин 5 врати със същата скоростна кутия от производителя Getrag. Моята първо не включваше задна, все светеше "0". Водих я при официален дилър на Митцубиши и те направиха софтуерен ъпдейт- всичко се оправи. На 68000 мили смениха актуейтъра- усещах как съединителя преплъзва между 1 и 2 скорост. Пак същия сервиз в Англия препоръчаха смяна на актуейтъра- "често се случвало при тези скоростни кутии", така ми казаха. Смяната ми струваше £500- труд плюс самата част и поръчах смяна на маслото в скоростната кутия, така и така я правят. Окза се, че то така или инче Митубиши официално препоръчва смяна на маслото на 9 години или 70000 мили. От тогава нямам проблеми със скоростната кутия- работи като по швейцарски часовник. Надявам се да съм ти бил полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...