botev73 Публикувано 29 ноември 2018 Сподели Публикувано 29 ноември 2018 Днес,след около 50км каране,се появи следния проблем-при паркиране назад,не се включва на R,а на 0.Колата си я карам нормално,винаги превключвам скоростите в АБСОЛЮТЕН покой.????5....6 пъти се пробвах да включа на задна,но....не.Колата е Митсубиши Колт 1.5 DI-I,полу автомат,1.5.Дайте идеи от какво може да е.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
entwickler Публикувано 30 ноември 2018 Сподели Публикувано 30 ноември 2018 Актуатор? Основната част на роботизирана та кутия. 120000 км и се чупи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 30 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2018 Имаш ли представа за цената му?Тя не го прави винаги,от време на време,но това е знак,че има проблем някакъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
entwickler Публикувано 30 ноември 2018 Сподели Публикувано 30 ноември 2018 900 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 30 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2018 Но тя не го прави винаги!Ако е счупен,въобще няма да включи на задна,според мен.Не е ли така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
entwickler Публикувано 30 ноември 2018 Сподели Публикувано 30 ноември 2018 Не съм специалист - при нас изведнъж отказа и точно при задна. След това не искаше е другите - за момент се оправи. После смених съединител и пак около месец беше ОК. След това я продадох и следващите собственици смениха актуатор и след това повече от 2 години нямат проблеми с това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 30 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2018 Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 3 декември 2018 Сподели Публикувано 3 декември 2018 Днес,след около 50км каране,се появи следния проблем-при паркиране назад,не се включва на R,а на 0.Колата си я карам нормално,винаги превключвам скоростите в АБСОЛЮТЕН покой.????5....6 пъти се пробвах да включа на задна,но....не.Колата е Митсубиши Колт 1.5 DI-I,полу автомат,1.5.Дайте идеи от какво може да е.Благодаря предварително. Здравей, И при нас имаше такива моменти, но жената я научих как да лъже колата. От покой не влизаше на задна, но с включване напред и отпускане на спирачката и точно преди да тръгне колата смяна на задна. Пробвай на някое широко място / паркинг варианти. С поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 7 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2018 Искам да попитам,ако аз сам си сменя акутатора,трябва ли на ново да се препрограмира нещо??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 7 декември 2018 Сподели Публикувано 7 декември 2018 Искам да попитам,ако аз сам си сменя акутатора,трябва ли на ново да се препрограмира нещо??? Има процедура по самообучение на актуатора което става със сервизна програма, не знам коя, иначе има опасност да ти замине съединителя за отрицателно време поради каране на полусъединител (когато актуатора не отпусне до край съединител). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 7 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2018 Сигурен ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2018 Сподели Публикувано 7 декември 2018 Сигурен ли си?.....сигурни сме....трябва обучение , иначе си е късмет...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 7 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2018 Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 9 декември 2018 Сподели Публикувано 9 декември 2018 Виж и тази тема - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25985 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 9 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2018 Да,четох я.Аз ходих да я тесват,казаха че е акутатора(живея в Лестър,Англия),но четтно да ти кажа,не им вярвам много тука.Самия факт,че 2 дена ми държаха колата в сервиза,за нещо което е за много по малко време...не знам.Но ако е акутатора,би трябвало да не включва на всяка скорост,нали?Искам да питам,понеже знам,че той може да се регулира(държи се на 2 болта),в каква посока(наред или назад) да се бутне,за по добро сцепление за задна скорост.Някой дали знае? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 13 декември 2018 Сподели Публикувано 13 декември 2018 Здравей botev73. Аз също съм в Англия. Имам Колт 2009 1.3 бензин 5 врати със същата скоростна кутия от производителя Getrag. Моята първо не включваше задна, все светеше "0". Водих я при официален дилър на Митцубиши и те направиха софтуерен ъпдейт- всичко се оправи. На 68000 мили смениха актуейтъра- усещах как съединителя преплъзва между 1 и 2 скорост. Пак същия сервиз в Англия препоръчаха смяна на актуейтъра- "често се случвало при тези скоростни кутии", така ми казаха. Смяната ми струваше £500- труд плюс самата част и поръчах смяна на маслото в скоростната кутия, така и така я правят. Окза се, че то така или инче Митубиши официално препоръчва смяна на маслото на 9 години или 70000 мили. От тогава нямам проблеми със скоростната кутия- работи като по швейцарски часовник. Надявам се да съм ти бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 13 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2018 Да,благодаря ти много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VasilevH Публикувано 21 декември 2018 Сподели Публикувано 21 декември 2018 Може да проверите и този сервиз https://www.sinspeed.co.uk/mitsubishi-colt-clutch-gear-actuator-repairs/ Случайно го намерих като търсех информация за моята кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 21 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2018 Благодаря!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 25 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2019 Здравей botev73. Аз също съм в Англия. Имам Колт 2009 1.3 бензин 5 врати със същата скоростна кутия от производителя Getrag. Моята първо не включваше задна, все светеше "0". Водих я при официален дилър на Митцубиши и те направиха софтуерен ъпдейт- всичко се оправи. На 68000 мили смениха актуейтъра- усещах как съединителя преплъзва между 1 и 2 скорост. Пак същия сервиз в Англия препоръчаха смяна на актуейтъра- "често се случвало при тези скоростни кутии", така ми казаха. Смяната ми струваше £500- труд плюс самата част и поръчах смяна на маслото в скоростната кутия, така и така я правят. Окза се, че то така или инче Митубиши официално препоръчва смяна на маслото на 9 години или 70000 мили. От тогава нямам проблеми със скоростната кутия- работи като по швейцарски часовник. Надявам се да съм ти бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.