Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Заместител на антифриз


Препоръчано мнение

Здравейте на всички.

Поради честите проблеми с които се сблъсках това лято,реших да споделя,какво намерих из интернет.

Заместител на антифриза ,който завира при 180 градуса(антифриза на 100 градуса)

Много от старите автомобили,като моя имат тези проблеми при по-голямо натоварване или в горещо време.

В този ред на мисли искам да разбера има ли хора ,които са го използвали и мнения.

 

Evans High Performance Waterless Coolant

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Течноста хубаво ще заври на 180гр. но дали останалата карантия - лагери, уплътнения, гарнитури ще издържат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички.

Поради честите проблеми с които се сблъсках това лято,реших да споделя,какво намерих из интернет.

Заместител на антифриза ,който завира при 180 градуса(антифриза на 100 градуса)

Много от старите автомобили,като моя имат тези проблеми при по-голямо натоварване или в горещо време.

В този ред на мисли искам да разбера има ли хора ,които са го използвали и мнения.

 

Evans High Performance Waterless Coolant

 

Колега голяма част от "старите" автомобили имат доста варианти за по-качествено охлаждане.Доколкото съм запознат с тази течност е доста скъпа и мисля не се предлага в България за момента.Според мен ако има опция за малко по-голям радиатор на автомобила си ще ти върши прекрасна работа.Все пак ,като излезе от завода един автомобил е с добре сметнато (в повечето случаи) охлаждане.При теб в какво по точно се изразява загряването ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Температурата на завиране на един агент бил той вода или антифриз много зависи от надналягането. Проверете си капачката на радиатора. Тя не е обикновенна капачка. В нея има два клапана. Единия се отваря на налягане Х, а другия се отваря на вакум У.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше,дали може тази течност да е нова технология ,както много други неща заместващи какво ли не.

Иначе го има в Бг и струва 180 лв 4 Л

При мен загряването е минимално ,но го има.Няма нищо оригинално под капака ми:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо в интерес на точноста на 100 градуса завира водата, а антифриза завира на няколко градуса повече.

 

Не е някаква нова технология, попадал съм на такава течност и английско производство. Но съм виждал да го използват основно във класически коли. Даже го използваха в един епизод на "Да продадеш колата си". Явно е за ценни автомобили, които се карат рядко и страдат по някакъв начин, от това че има вода в системата или пък без вода този антифриз има още по-дълъг живот.

 

Не мисля, че е и чист гликол защото в чист вид температурата на замръзване е твърде висока а коефициента на топлообмен е нисък. Изглежда са заместили водата с нещо друго.

 

Нямам опит, но ако се опитам да мисля логически, щом тази течност няма по-голям топлообмен, от обикновен антифриз, няма да имаш полза при прегряване. Стрелката пак ще си е в червеното, гарнитурата пак ще си избие. Може би, единствено над определена много висока температура, ще има по-ниско налягане в маркучите заради по-високата температура на завиране? Надали ще се радваш, че си спасил маркучите, като ти е заминал двигателя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...