Karceto Публикувано 17 ноември 2018 Сподели Публикувано 17 ноември 2018 Здравейте на всички.Поради честите проблеми с които се сблъсках това лято,реших да споделя,какво намерих из интернет.Заместител на антифриза ,който завира при 180 градуса(антифриза на 100 градуса)Много от старите автомобили,като моя имат тези проблеми при по-голямо натоварване или в горещо време.В този ред на мисли искам да разбера има ли хора ,които са го използвали и мнения. Evans High Performance Waterless Coolant Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 18 ноември 2018 Сподели Публикувано 18 ноември 2018 Течноста хубаво ще заври на 180гр. но дали останалата карантия - лагери, уплътнения, гарнитури ще издържат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 19 ноември 2018 Сподели Публикувано 19 ноември 2018 Здравейте на всички.Поради честите проблеми с които се сблъсках това лято,реших да споделя,какво намерих из интернет.Заместител на антифриза ,който завира при 180 градуса(антифриза на 100 градуса)Много от старите автомобили,като моя имат тези проблеми при по-голямо натоварване или в горещо време.В този ред на мисли искам да разбера има ли хора ,които са го използвали и мнения. Evans High Performance Waterless Coolant Колега голяма част от "старите" автомобили имат доста варианти за по-качествено охлаждане.Доколкото съм запознат с тази течност е доста скъпа и мисля не се предлага в България за момента.Според мен ако има опция за малко по-голям радиатор на автомобила си ще ти върши прекрасна работа.Все пак ,като излезе от завода един автомобил е с добре сметнато (в повечето случаи) охлаждане.При теб в какво по точно се изразява загряването ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 ноември 2018 Сподели Публикувано 19 ноември 2018 Температурата на завиране на един агент бил той вода или антифриз много зависи от надналягането. Проверете си капачката на радиатора. Тя не е обикновенна капачка. В нея има два клапана. Единия се отваря на налягане Х, а другия се отваря на вакум У. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 20 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2018 Мисълта ми беше,дали може тази течност да е нова технология ,както много други неща заместващи какво ли не.Иначе го има в Бг и струва 180 лв 4 ЛПри мен загряването е минимално ,но го има.Няма нищо оригинално под капака ми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cruiser Публикувано 21 ноември 2018 Сподели Публикувано 21 ноември 2018 Първо в интерес на точноста на 100 градуса завира водата, а антифриза завира на няколко градуса повече. Не е някаква нова технология, попадал съм на такава течност и английско производство. Но съм виждал да го използват основно във класически коли. Даже го използваха в един епизод на "Да продадеш колата си". Явно е за ценни автомобили, които се карат рядко и страдат по някакъв начин, от това че има вода в системата или пък без вода този антифриз има още по-дълъг живот. Не мисля, че е и чист гликол защото в чист вид температурата на замръзване е твърде висока а коефициента на топлообмен е нисък. Изглежда са заместили водата с нещо друго. Нямам опит, но ако се опитам да мисля логически, щом тази течност няма по-голям топлообмен, от обикновен антифриз, няма да имаш полза при прегряване. Стрелката пак ще си е в червеното, гарнитурата пак ще си избие. Може би, единствено над определена много висока температура, ще има по-ниско налягане в маркучите заради по-високата температура на завиране? Надали ще се радваш, че си спасил маркучите, като ти е заминал двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.