gavliaris Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Здравейте, колеги!Моля за разяснение относно системата 4х4 на Outlander 1 2.4 автомат.Понеже говорих с един приятел имащ субару и каза,че рам системата е доста по надежна.Например този уикенд бях на разходка сред природата.Попаднах в ситуация, предна лява гума в въздуха, задна дясна леко в въздуха...и няма излизане.Подложих камъни и с зор напред назад излязох.Приятеля ми каза,че ако е Субару няма да стане така.Някой компетентен и запознат би ли ми обяснил как точно работи нашата система 4х4.Надявам се ще е полезна и за всички.Благодаря!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furfo Публикувано 31 октомври 2018 Сподели Публикувано 31 октомври 2018 (редакция) Според този сайт: http://www.awdwiki.com/en/mitsubishi/ Аутлендър 1 е с виско централен диференциал и отворени преден и заден диференциали, което значи че виско съединител заключва централния диференциал при разлика в оборотите на предния и задния мост. Това значи, че е с постоянно двойно предаване, което е супер според мен за пътя, но няма LSD или traction control, които биха му помогнали в твоята ситуация, като блокират задния диференциал или съответно traction control спре гумата която превърта, като я блокира със съответната спирачка. За Субару твърдението е така и не е така. Аз съм имал Аутбек с VDC, което си е traction control и съм се измъквал от такива ситоации, но повчето по-стари атмосверни субарута нямат LSD и TC. Мнението ми е абсолютно аматьорско, така че моля колеги, които са по-навътре с материала да ме поправят. Редактирано 31 октомври 2018 от Furfo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 1 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2018 (редакция) Ясно..японците са спестили за допълнителна система за блокирване на буксуващото колело..Ами ще се съобразяваме,и молим да изпадаме по-рядко в такава ситуация.Значи Суби е по-проходим...(нищо лично).Поздрави!Благодаря за мнението! Редактирано 1 ноември 2018 от gavliaris Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 ноември 2018 Сподели Публикувано 1 ноември 2018 Здравейте, колеги!Моля за разяснение относно системата 4х4 на Outlander 1 2.4 автомат.Понеже говорих с един приятел имащ субару и каза,че рам системата е доста по надежна.Например този уикенд бях на разходка сред природата.Попаднах в ситуация, предна лява гума в въздуха, задна дясна леко в въздуха...и няма излизане.Подложих камъни и с зор напред назад излязох.Приятеля ми каза,че ако е Субару няма да стане така.Някой компетентен и запознат би ли ми обяснил как точно работи нашата система 4х4.Надявам се ще е полезна и за всички.Благодаря!Поздрави!......не всички Аутлендъри са така, има и такива с блокаж на задния диференциал,те могат да са или торсен диф , или ЛСД диф.....това ,че твоя е нямал ,не означава че всички са така.....твоя е за Европа най вероятно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furfo Публикувано 1 ноември 2018 Сподели Публикувано 1 ноември 2018 Оглеждам се за такъв Аутлендър и в момента има два щатски които се продават. От там дали има вероятност да е с LSD? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 ноември 2018 Сподели Публикувано 1 ноември 2018 Оглеждам се за такъв Аутлендър и в момента има два щатски които се продават. От там дали има вероятност да е с LSD?....да възможно е, аз съм виждал такъв щатско изпълнение......и обратното, виждал съм и само с предно предаване....В Ибейя продават разни китове ,но са скъпи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furfo Публикувано 4 ноември 2018 Сподели Публикувано 4 ноември 2018 Така си и мислех, но звучеше хубаво :rolleyes: . Може ли едно разяснение относно двигателите? Гледах един 2.4 с автоматични скорости. По сайтовете пише, че този мотор през всияки години е с 160к.с. а човека каза че до 2004 са 140к.с. без MIVEC. Колата беше 2003г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2018 Сподели Публикувано 4 ноември 2018 Така си и мислех, но звучеше хубаво :rolleyes: . Може ли едно разяснение относно двигателите? Гледах един 2.4 с автоматични скорости. По сайтовете пише, че този мотор през всияки години е с 160к.с. а човека каза че до 2004 са 140к.с. без MIVEC. Колата беше 2003г......глупости.....ако е 2.4 мотора , то има две разновидности....едната е с МИВЕК системата, която е 160 коня, а другата е обикновен многоточков инжекцион, без МИВЕК системата,той е 150-156 коня.....ако е 140 коня мотора на Оутлендъра значи е 2.0 мотора, с два разпр. вала...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 5 ноември 2018 Сподели Публикувано 5 ноември 2018 .....глупости.....ако е 2.4 мотора , то има две разновидности....едната е с МИВЕК системата, която е 160 коня, а другата е обикновен многоточков инжекцион, без МИВЕК системата,той е 150-156 коня.....ако е 140 коня мотора на Оутлендъра значи е 2.0 мотора, с два разпр. вала...... Има и 2.4 на 140 коня, 2003-4г. автоматик, имам познат с такъв, щатско изпълнение. Каза, че го е продал наскоро... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furfo Публикувано 5 ноември 2018 Сподели Публикувано 5 ноември 2018 (редакция) Точно за щатско става въпрос. Според спецификациите МИВИК с 160к.с. ускорява за 12 сек. представям си този с 140. Май ще изчакам да излезе нещо след 2004г. или да е европейски. Редактирано 5 ноември 2018 от Furfo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 ноември 2018 Сподели Публикувано 5 ноември 2018 Има и 2.4 на 140 коня, 2003-4г. автоматик, имам познат с такъв, щатско изпълнение. Каза, че го е продал наскоро........това е 156 или 152 коньовия мотор 2.4 литра......не е 140 .....монтира са в Еклипс 3 генерация и в Галант Ах сериите(след 2004 година модела)..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 ноември 2018 Сподели Публикувано 6 ноември 2018 .....това е 156 или 152 коньовия мотор 2.4 литра......не е 140 .....монтира са в Еклипс 3 генерация и в Галант Ах сериите(след 2004 година модела)..... ....сега се задълбах малко повече в архивите .....156 коня е мотора , монтиран на Галанта, а 147 коня се монтира на 3Г Еклипс ......той е един и същ мотор,но има някакви разлики в системата за управление и/или екологична някаква система допълнителна ,която скопява мощноста малко , такива изисквания има за щата Калифорния ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.