Премини към съдържание

Разяснение относно задвижване 4х4


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

Моля за разяснение относно системата 4х4 на Outlander 1 2.4 автомат.

Понеже говорих с един приятел имащ субару и каза,че рам системата е доста по надежна.

Например този уикенд бях на разходка сред природата.Попаднах в ситуация, предна лява гума в въздуха, задна дясна леко в въздуха...и няма излизане.Подложих камъни и с зор напред назад излязох.

Приятеля ми каза,че ако е Субару няма да стане така.

Някой компетентен и запознат би ли ми обяснил как точно работи нашата система 4х4.Надявам се ще е полезна и за всички.

Благодаря!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според този сайт: http://www.awdwiki.com/en/mitsubishi/ Аутлендър 1 е с виско централен диференциал и отворени преден и заден диференциали, което значи че виско съединител заключва централния диференциал при разлика в оборотите на предния и задния мост. Това значи, че е с постоянно двойно предаване, което е супер според мен за пътя, но няма LSD или traction control, които биха му помогнали в твоята ситуация, като блокират задния диференциал или съответно traction control спре гумата която превърта, като я блокира със съответната спирачка. За Субару твърдението е така и не е така. Аз съм имал Аутбек с VDC, което си е traction control и съм се измъквал от такива ситоации, но повчето по-стари атмосверни субарута нямат LSD и TC.

Мнението ми е абсолютно аматьорско, така че моля колеги, които са по-навътре с материала да ме поправят.

Редактирано от Furfo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно..японците са спестили за допълнителна система за блокирване на буксуващото колело..

Ами ще се съобразяваме,и молим да изпадаме по-рядко в такава ситуация.

Значи Суби е по-проходим...(нищо лично).

Поздрави!

Благодаря за мнението!

Редактирано от gavliaris
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Моля за разяснение относно системата 4х4 на Outlander 1 2.4 автомат.

Понеже говорих с един приятел имащ субару и каза,че рам системата е доста по надежна.

Например този уикенд бях на разходка сред природата.Попаднах в ситуация, предна лява гума в въздуха, задна дясна леко в въздуха...и няма излизане.Подложих камъни и с зор напред назад излязох.

Приятеля ми каза,че ако е Субару няма да стане така.

Някой компетентен и запознат би ли ми обяснил как точно работи нашата система 4х4.Надявам се ще е полезна и за всички.

Благодаря!

Поздрави!

......не всички Аутлендъри са така, има и такива с блокаж на задния диференциал,те могат да са или торсен диф , или ЛСД диф.....това ,че твоя е нямал ,не означава че всички са така.....твоя е за Европа най вероятно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оглеждам се за такъв Аутлендър и в момента има два щатски които се продават. От там дали има вероятност да е с LSD?

....да възможно е, аз съм виждал такъв щатско изпълнение......и обратното, виждал съм и само с предно предаване....В Ибейя продават разни китове ,но са скъпи....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си и мислех, но звучеше хубаво :rolleyes: . Може ли едно разяснение относно двигателите? Гледах един 2.4 с автоматични скорости. По сайтовете пише, че този мотор през всияки години е с 160к.с. а човека каза че до 2004 са 140к.с. без MIVEC. Колата беше 2003г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си и мислех, но звучеше хубаво :rolleyes: . Може ли едно разяснение относно двигателите? Гледах един 2.4 с автоматични скорости. По сайтовете пише, че този мотор през всияки години е с 160к.с. а човека каза че до 2004 са 140к.с. без MIVEC. Колата беше 2003г.

.....глупости.....ако е 2.4 мотора , то има две разновидности....едната е с МИВЕК системата, която е 160 коня, а другата е обикновен многоточков инжекцион, без МИВЕК системата,той е 150-156 коня.....ако е 140 коня мотора на Оутлендъра значи е 2.0 мотора, с два разпр. вала......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....глупости.....ако е 2.4 мотора , то има две разновидности....едната е с МИВЕК системата, която е 160 коня, а другата е обикновен многоточков инжекцион, без МИВЕК системата,той е 150-156 коня.....ако е 140 коня мотора на Оутлендъра значи е 2.0 мотора, с два разпр. вала......

 

 

Има и 2.4 на 140 коня, 2003-4г. автоматик, имам познат с такъв, щатско изпълнение. Каза, че го е продал наскоро...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно за щатско става въпрос. Според спецификациите МИВИК с 160к.с. ускорява за 12 сек. представям си този с 140. Май ще изчакам да излезе нещо след 2004г. или да е европейски.

Редактирано от Furfo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и 2.4 на 140 коня, 2003-4г. автоматик, имам познат с такъв, щатско изпълнение. Каза, че го е продал наскоро...

.....това е 156 или 152 коньовия мотор 2.4 литра......не е 140 .....монтира са в Еклипс 3 генерация и в Галант Ах сериите(след 2004 година модела).....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....това е 156 или 152 коньовия мотор 2.4 литра......не е 140 .....монтира са в Еклипс 3 генерация и в Галант Ах сериите(след 2004 година модела).....

 

....сега се задълбах малко повече в архивите .....156 коня е мотора , монтиран на Галанта, а 147 коня се монтира на 3Г Еклипс ......той е един и същ мотор,но има някакви разлики в системата за управление и/или екологична някаква система допълнителна ,която скопява мощноста малко , такива изисквания има за щата Калифорния .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...