Noobsters Публикувано 30 август 2007 Сподели Публикувано 30 август 2007 Здравейте всички, точно преди седмица си купих Mitsubishi Carisma GDI 98/12 регистрирана 99/4 обаче си имам едно проблемче. Бордовия компютър ми показва разход 40/100 на място а стрелката за бензина не работи, лампата за бензина не спира да свети и колата няма никакво ускорение в ниските обороти... :icon_crying: . Ходих на няколко елкона във Варна, но те нямат апаратура която да се свърже с моята GDI-ка (дори Кожухаров няма апаратура). Искам да ви питам къде в града има елкон на който могат да ми закачат колата, да ми кажат защо няма мощ в ниските обороти и да ми оправят бордовия компютър. Също ми е интересно при кой да отида да ми оправи бензиномера. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 август 2007 Сподели Публикувано 30 август 2007 Относно сервиз , казаха ми че до гарата има авто сервиз в които разполагат с диагностична апаратура LAUNCH X-431, този уред е перфектен за GDI, китаиски е, но аз ползвам същия.Утре ще питам за точния адрес и ще ти кажа, информацията я имам от дистрибуторите на този вид техника. А относно бензиномера и разходомера имам странно чувство , че омотването се е получило вследствие на превъртане на километража (дано да не съм прав), но при нарушаване на чек сумата в епрома се получава този ефект. Относно диагностиката , ще ти кажа адреса на сервиза, искаи разпечатка от уреда (разпечатка с параметрите), но.... разпечатката трябва да се извади преди да са минали 4мин. от запалването на двигателя( това е важно). После даи параметрите от тази разпечатка пък да видим какво ще излезне. Поздрави. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 август 2007 Сподели Публикувано 31 август 2007 Сервиза се намира до Автогарата, ако не се лъжа на Владислав 158, Авто Център Варна-Мобил. Там има диагностична апаратура и задължително искаи разпечатка с всички параметри. Фирмата е Елит Кар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 31 август 2007 Автор Сподели Публикувано 31 август 2007 Много ти благодаря за инфото, още сега тръгвам. После ще ти покажа разпечатката и ще разправям какво е станало. Още веднъж благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 31 август 2007 Сподели Публикувано 31 август 2007 Да ти е честита новата придобивка и много безаварийни километри с :mitsu-smiley:. Може да се видим някой ден , да обменим инфо и т.н. :icon_thumbup:. Моята е същата,но досега не съм имал проблеми . :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 31 август 2007 Автор Сподели Публикувано 31 август 2007 Благодаря Threatmore за добрите пожелания, пожелавам ти същото Твоята Carisma съм я виждал веднъж на "Кабакум" и си спомням, че надничахме с един приятел през джама и и се кефихме, много е добра :icon_thumbup: . Искам да те питам ако знаеш някои сервиз във Варна където могат да ми направят добре Carisma-та защото клапаните тракат и трябва да се оправят а не ми се ходи в някои сервиз в който не са виждали такава кола. Milen_z днес отидох където ми каза и намерих елкон-а, но там са много заети и си запазих час за вторник... няма как да стане по-рано колкото и да ми се иска. Ще те държа в течение на нещата, от това което четох във форума си напред в нещата с Carisma GDI . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 август 2007 Сподели Публикувано 31 август 2007 Тракането на повдигачите може да се оправи в всеки сервиз , в който майстора знае какво прави. Аз си направих гимнастиката да ги сваля и да ги почистя, да ти кажа развих над 250 болта и всичко после съм стегнал с динамометричен ключ. Между другото колегата Threatmore може да ти намери повдигачи на сносна цена. А относно диагностиката кажи им нищо да не барат , само да видят дали има грешки и разпечатка на всички параметри. Не знам майсторите им дали ги бива , казвам че там има сносна апаратура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 31 август 2007 Автор Сподели Публикувано 31 август 2007 Е, и аз нямаше да ги оставя да ми барат по двигателя, не се доверявам на случаини хора благодаря за съвета все пак. Не мисля,че тракането идва само от повдигачите тъй като при високите обороти тракането продължава, ако имам нужда от части ще потърся Threatmore както ти каза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 септември 2007 Сподели Публикувано 6 септември 2007 Какво стана с диагностиката, вторник мина. Ходи ли, разпечатката ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 7 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2007 Еми и там не можаха да ми я закачат :( незнам защо така ама не се дава лесно. Запазих си час за един елкон в който ми казаха, че са закачали GDI-ка а единия от работниците имал някаква Carisma. В момента и отворихме двигателя с един приятел за да се видят повдигачите и най вероятно да ги сменим защото много ме изнервя да ми дръчни двигателя. Ако има някаква особеннос в това което сме се хванали да правим ще съм ти благодарен ако ми кажеш, до сега не си бях играл толкова много само да махна един колектор и да отворя капака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2007 Сподели Публикувано 7 септември 2007 За да стигнеш до повдигачите се свалят много работи. Колекторите , капака на клапаните, помпата за високото налягане (с нея особенно много внимаваите, и с "О" пръстените под нея), ангренажния ремък, и наи накрая се разделя главата на две. Махат се разпределителните валове и кобилиците, тогава ще видиш повдигачите. При сглобяването обаче желателно е да сложите нови гарнитури, и нови семеринги на валовете, ще ви трябва и хубав силикон понеже там където се разделя главата няма гарнитура а е само метал към метал. Желателно е всичко после да се стегне с точното усилие за да няма блокирали и задрали лагери (ще си потърся описанието и ще ти го пратя). Внимателно поставяите ремъка после (белезите) и ..... уф не се сещам още какво, ама си е бая гърчава работа. :icon_blush: А това че и в този сервиз където ти казах не са успяли да я тестват. Маисторите явно са им страшни. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 8 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2007 Благодаря за информацията, ще очаквам да ми пратиш описанието. Искам да питам също знаеш ли колко ще ми струват повдигачите. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 септември 2007 Сподели Публикувано 8 септември 2007 http://ftp.domainbg.com/Mitsubishi/Japan/M...wdr9502_11a.pdf Ето тук има и как се проверяват повдигачите и как се обезвъздушават, има и усилие на затягане, и реда на затягане. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 8 септември 2007 Сподели Публикувано 8 септември 2007 Здравей, Milen_z,Виждам, че чуваш петлите, и ми помогна и с зумерчето. Искам да те питам (гледам, че сте допряли до ремъците) GDI удря ли клпаните? Ще ти кажа защо питам; преди Каризмата имах Галант с 4G32 и само аз сам му сменял 3 пъти темъците, но нито един път ролката, защото ми изглеждаше добре. Не съм имал проблеми, но не се и притеснявах, защото знаех, че двигателя е облекчен. Сега да те питам :icon_dance: , двигателя на Каризмта ми е на 87500 км; на 90 000 следва да му сменя ремъците и се чудя дали ако са добре ролките да ги сменям (все пак със сигурност са оригинални). Има ли опасност да ударя клапан ако не чуя евентуално някоя ролка да ми просвири и блокира (не дай Боже):icon_crying: Какво ще ме посъветваш? п.с. Не става въпрос за парите, но ако DGI не удря клапаните със сигурност няма да сменя ролки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 септември 2007 Сподели Публикувано 8 септември 2007 Удря клапани, и то хубаво :rolleyes: . На моита оригиналния ангренажен ремък и ролките ги смених на 115000 км , в момента е на 146000 и още е с оригиналния пистов ремък. :mitsu-smiley: Моя съвет е , ако намериш качественни ролки (и си сигурен че са добри) сменяи всичко. Дават им достатъчно голям пробег за да ги оставиш същите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Здравейте колеги, щом държиш смени ги ролките, но при моята на 151000 смених ремък, ролки, а преди това не знам кога са сменяни. Майстора като ги свали каза, че са като нови ролките и да си ги пазя, така че в гаража имам ролки ++ :D Така че - сменяй и си карай спокойно, както Милен каза дават им достатъчно километри, аз с новите съм спокоен да навъртя 100 000 км. Иначе да си свериш цените: 2 ролки - 110 лв. забравих я на ролките фирмата1 ремък - 80 лв. фирмата е SUN Като започнах от 167 лв за ремък и стигнах до 48 лв., на GoodYear, но на човек колко по-евтино му дават си мисли, че е по-некачествено и купих тоя японския ( SUN ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2007 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2007 Сменяйте тези неща на 90 хиляди, че главоболията после са големи!И никъкви компромиси с качеството на ролките и ангренажните ремъци! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 10 септември 2007 Сподели Публикувано 10 септември 2007 Благодаря, колеги.Ходих в Ратола в Пловдив и говорих за смяната. Предлогиха ми оригинални на :mitsu-smiley: и мисля да им се доверя. Цените мисля, че бяха допустими (като съпоставям и качеството):Ремък около 100-110ролките мсля около 80-90 не си спомням с точност P.S. Надявам се Noobsters да си е оправил колата. Сигурен съм, че е много неприятно вместо да се забавляваш да се занимаваш с сервизи. Стискам палци :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.