Премини към съдържание

Гуми Аутлендър


Препоръчано мнение

Здравейте ,

 

Колата е Аутлендър 1, 20 бензин 4х4

 

Едната от гумите ми "цепната" от горе.

 

Въпросът ми е дали трябва да се сменят по 4-ри винаги или може да се сменят 2 по 2 , че ако при всеки проблем с гума трябва да сменям 4-ри на веднъж.........

Редактирано от joro1979
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мое мнение е че, могат да се сменят и две по две но задължително четирите да са еднакъв размер.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите спокойно могат да се сменят на двойки.

 

Идеално :) , че иначе трябваше доста да "олекна" , сега ще търся да намеря и същата шарка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново :)

 

намерих същата гума същата шарка / само че е нова / , а моите сана няколко сезона. LASSA ICEWAYS

Мога ли да взема само 1 брой и да сменя "цепнатата" гума или трябва задължително да сменя и двете , че бройката е около 150лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На един мост винаги е препоръчително частите и консумативите, от които зависи сцеплението, да се сменят като чифт и естествено да са еднакви модели и еднакво състояние. Амортисьори, накладки, дискове, гуми - от това зависи как ще спира и завива един автомобил. В тестовете на ADAC зимна гума на три сезона имаше 30% разлика в сцеплението от нова. Също така износена гума спрямо нова спокойно може да има разминаване в диаметъра от порядъка на 10мм. При нормално шофиране може да няма разлика, но в критична ситуация има вероятност колата да не се държи както очакваш. Попитай дали не може да се ремонтира старата гума, вертоятно е по-добрия вариант отколкото да купуваш само една нова. След време другите как ще ги смениш? Тогава пък ще се наложи да караш с една стара и три нови? Като ги сменяш една по една накрая ще имаш четири гуми от четири различни години.

Редактирано от Cruiser
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На един мост винаги е препоръчително частите и консумативите, от които зависи сцеплението, да се сменят като чифт и естествено да са еднакви модели и еднакво състояние. Амортисьори, накладки, дискове, гуми - от това зависи как ще спира и завива един автомобил. В тестовете на ADAC зимна гума на три сезона имаше 30% разлика в сцеплението от нова. Също така износена гума спрямо нова спокойно може да има разминаване в диаметъра от порядъка на 10мм. При нормално шофиране може да няма разлика, но в критична ситуация има вероятност колата да не се държи както очакваш. Попитай дали не може да се ремонтира старата гума, вертоятно е по-добрия вариант отколкото да купуваш само една нова. След време другите как ще ги смениш? Тогава пък ще се наложи да караш с една стара и три нови? Като ги сменяш една по една накрая ще имаш четири гуми от четири различни години.

 

Ясно ,

значи местим тая да е задна , а задната предна и гледаме да искараме сезона а догодина ще го мислим :) понеже гумите са дот 2014:) тази зима ще им е 5 поред:)

Догодина без това мислех зимните да ги дигам на 215/65/16 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори такава размяна трябва да се прави на чифт. В този случай и двете предни отиват отзад, не само проблемната. Обикновено износването отпред и отзад е различно. Сложи я задна дясна, на тази позиция натоварването е най малко, защото по кръстовищата нормално левите завои се взимат с по-ниска скорост от десните, както и при евентуално спукване е по-малко вероятно да навлезнеш в насрещното. Но преди това се консултирай с опитен и съвестен гумаджия, който си разбира от работата до колко тази гума е безопасна за употреба въобще.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори такава размяна трябва да се прави на чифт. В този случай и двете предни отиват отзад, не само проблемната. Обикновено износването отпред и отзад е различно. Сложи я задна дясна, на тази позиция натоварването е най малко, защото по кръстовищата нормално левите завои се взимат с по-ниска скорост от десните, както и при евентуално спукване е по-малко вероятно да навлезнеш в насрещното. Но преди това се консултирай с опитен и съвестен гумаджия, който си разбира от работата до колко тази гума е безопасна за употреба въобще.

Вчера я смених със задна дясна , лявата си я оставихме на място . просто сменихме предна и задна.

Гумаджията каза че " цепнатината" не голяма и отдолу има още 5-6 пласта , така че се надявам да изкарам зимата с тези :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...