Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпроси относно Eclipse 2g


Препоръчано мнение

Здравейте, изчетох може би всички теми за Ексипс 2-ра генерация в форума, но са от доста години и предполагам вече има разлики в цените и намирането на части. Досега съм карал само БМВ-та,но това си ми остава любимата кола от малък. Последно притежавах БМВ 320d e46 ,което продадох и сега си търся кола. Интересува ме като цени ще бъдат ли големи разликите в поддръжката на Еклипса, спрямо БМВ-то? Също така на какви ориентировъчни цени, върви що годе читаво (може и не перфектно) Митсубишито, в момента съм нагласил около 3000 лв. При оглед на колата освен за ръжди и течове, тропане по окачването, съединител, какво друго е хубаво да се погледне? Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До 3200-3500 лева работеща кола с проблеми, било то по електроника, лека ръжда, счупено тук, огънато там. От 3500 нагоре до към 4000-4200 НАЙ-много ще намериш добър екземпляр, поддържан с горе долу някаква история (говорим стриктно европейка 1995-1997 с атмосферния 4G63).

 

Комплект обслужване за ремък (1 на ангренажа, 1 на баланс вал), и 3 пистови ремъка, 3 ролки, 1 водна помпа, 1 маслен обтегач (те са скъпички, над 100 лева), близо 500 лева за всичко това (може и по-евтино ако ползваш отстъпка някъде), без труда. Като за идея, по книга дават 'силно препоръчителна' смяна на ангренажен ремък и ролки на всеки 90,000 км. Ако ти кажат, че са сменили тези неща, питай ги точно кога и дали пазят бележки или записки.

 

Масло, лично аз купувам по 5 литра Мотул 6100 10w-40 Полу-синтетика, между 55-60 лева. Маслен филтър ~10 лева.

 

Като примерни цени, нови прави долни носачи, между 90-130 лева на бройка. По принцип често сдават багажа (още от завода имат такъв дефект и ако вече не е сменян има шанс да почне яко скърцане).

 

От личен опит, бих казал че с 3000 лева, особено спрямо това, което в момента се предлага на нашия пазар, трудно би намерил Еклипс, който да дадеш парите и да си го варкаш без да го пипнеш. Освен ако продавача наистина не е на зор, примерно спешно му трябват пари или ще заминава за чужбина, тогава има шанс да попаднеш на читаво, ама шанса нали знаеш... То днешно време е надпревара кой ще излъже повече.

 

Сега гледам има една за 2700 от село Труд, до Пловдив, но е много оскъдна обявата, нищо не е описано/снимано. Скоро ще ходя до Пловдив и ако случайно си там да гледаш коли бих могъл да дойда с теб. Има и една друга за 3200 уж от Сливен. Изглежда готина, но по спомен преди време пак имаше обява и пишеше, че имала проблемен датчик, но не помня какъв. Може и да го е оправил вече.

 

А иначе преминавайки от сегашната ти кола, особено турбодизел, към този Еклипс, най-вероятно ще ти се стори по-мудна и не вървежна. Той дизела така или иначе прави илюзия, че върви по вече. Но разликата в конете не е значителна и тежат почти еднакво. Но пък иначе като визия не можем да сравняваме Немска кутия за превоз и една от най-красивите и аеродинамични форми (0.29Cd).

 

Като цяло разгледай обявите, и ако много държиш на Еклипса, взимай някоя и си я стягай. Сравнително лесни са за ремонт, части се намират. Инфо има колкото щеш. Успех и ако си вземеш, разбира се сподели :D!

Редактирано от Kryndon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и добре дошъл във Форума.

Ще ти препоръчам да изчетеш темата за "Закупуване на 1G" : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28764

 

Доста добре са описани почти всички проблеми, свързани с модела.

Разликите между 1 и 2G не са особено съществени и проблемите им често са идентични.

Намирането на части не е проблем, почти за всичко, което можеш да се сетиш се предлага и по масовите магазини(консумативите).

По-трудно е намирането на втора употреба части, понеже не са като е46-ца "на всеки метър", но с търпение и те се намират.

 

Като цени, съм склонен да вярвам, че цените са по-добри от тези за е-46-цата(но не съм много запознат с беемветата :D )

За около 3000лв не съм сигурен какво ще е състоянието на автомобила, но предполагам няма да е много задоволително или просто да си късметлия.

Предполагам, щом си изчел темите за 2G, си наясно, че те се предлагат и с мотора на Крайслер 2.0 16V едновалка, код 420А. Ако ще купуваш такъв, мисля с намирането на консумативи ще ти е по-трудно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До 3200-3500 лева работеща кола с проблеми, било то по електроника, лека ръжда, счупено тук, огънато там. От 3500 нагоре до към 4000-4200 НАЙ-много ще намериш добър екземпляр, поддържан с горе долу някаква история (говорим стриктно европейка 1995-1997 с атмосферния 4G63).

 

Комплект обслужване за ремък (1 на ангренажа, 1 на баланс вал), и 3 пистови ремъка, 3 ролки, 1 водна помпа, 1 маслен обтегач (те са скъпички, над 100 лева), близо 500 лева за всичко това (може и по-евтино ако ползваш отстъпка някъде), без труда. Като за идея, по книга дават 'силно препоръчителна' смяна на ангренажен ремък и ролки на всеки 90,000 км. Ако ти кажат, че са сменили тези неща, питай ги точно кога и дали пазят бележки или записки.

 

Масло, лично аз купувам по 5 литра Мотул 6100 10w-40 Полу-синтетика, между 55-60 лева. Маслен филтър ~10 лева.

 

Като примерни цени, нови прави долни носачи, между 90-130 лева на бройка. По принцип често сдават багажа (още от завода имат такъв дефект и ако вече не е сменян има шанс да почне яко скърцане).

 

От личен опит, бих казал че с 3000 лева, особено спрямо това, което в момента се предлага на нашия пазар, трудно би намерил Еклипс, който да дадеш парите и да си го варкаш без да го пипнеш. Освен ако продавача наистина не е на зор, примерно спешно му трябват пари или ще заминава за чужбина, тогава има шанс да попаднеш на читаво, ама шанса нали знаеш... То днешно време е надпревара кой ще излъже повече.

 

Сега гледам има една за 2700 от село Труд, до Пловдив, но е много оскъдна обявата, нищо не е описано/снимано. Скоро ще ходя до Пловдив и ако случайно си там да гледаш коли бих могъл да дойда с теб. Има и една друга за 3200 уж от Сливен. Изглежда готина, но по спомен преди време пак имаше обява и пишеше, че имала проблемен датчик, но не помня какъв. Може и да го е оправил вече.

 

А иначе преминавайки от сегашната ти кола, особено турбодизел, към този Еклипс, най-вероятно ще ти се стори по-мудна и не вървежна. Той дизела така или иначе прави илюзия, че върви по вече. Но разликата в конете не е значителна и тежат почти еднакво. Но пък иначе като визия не можем да сравняваме Немска кутия за превоз и една от най-красивите и аеродинамични форми (0.29Cd).

 

Като цяло разгледай обявите, и ако много държиш на Еклипса, взимай някоя и си я стягай. Сравнително лесни са за ремонт, части се намират. Инфо има колкото щеш. Успех и ако си вземеш, разбира се сподели :D!

 

Здравей, благодаря много за изчерпаемия пост. Навит съм да взема кола със що годе запазен вид и двигател и ако има нещо за доизкусуряване да го оправям с времето.Попринцип имам приятели и баща ми пазаруват части с отстъпки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

те се предлагат и с мотора на Крайслер 2.0 16V едновалка, код 420А.

 

Само да вметна колега, явно си се объркал. Даже сам споменаваш 16 клапана. Този двигател е с 2 разпределителни вала, а не с 1. Иначе не може да е с 16 клапана :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колега ако все още не си си купил Eclipse 2g а си навит, задължително изисквай да махнат кутията на филтъра и виж дали е запушван дебитомера (4g63), че не е евтин а аз от незнание изгорях малко. Има и още нещо което ако не знаеш няма да го погледнеш и ще ти изиграе лоша шега. Под корите в багажника или по точно върешната част на калника има два маркуча които отвеждат водата от улеите на багажника. Ако е скъсан или изваден от МАЙСТОР маркуча всяка вода влиза в багажника и става неприятно.

Успех!

А мен нещо ме вълнува. Забелязах че до казанчето за спирачната течност, зад бумбето на амортисьора, има едно по малко бяло казанче и ми е стигнало минимума. Моля някой да ми каже за коя система на колата е и какво да налея в него да не сипя някоя простотия и да си бия главата.

Мерси предварително!

Редактирано от Виктор японеца
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако все още не си си купил Eclipse 2g а си навит, задължително изисквай да махнат кутията на филтъра и виж дали е запушван дебитомера (4g63), че не е евтин а аз от незнание изгорях малко. Има и още нещо което ако не знаеш няма да го погледнеш и ще ти изиграе лоша шега. Под корите в багажника или по точно върешната част на калника има два маркуча които отвеждат водата от улеите на багажника. Ако е скъсан или изваден от МАЙСТОР маркуча всяка вода влиза в багажника и става неприятно.

Успех!

А мен нещо ме вълнува. Забелязах че до казанчето за спирачната течност, зад бумбето на амортисьора, има едно по малко бяло казанче и ми е стигнало минимума. Моля някой да ми каже за коя система на колата е и какво да налея в него да не сипя някоя простотия и да си бия главата.

Мерси предварително!

 

 

Колегата GuiltY нека да се похвали, на мен ми сподели :).

 

Иначе това за 2те отводнителни маркучета е добър съвет. На всичките Еклипси, които съм карал и виждал, са били изгнили или липсваха. Но за 2 лева от магазинчето за домашни употреби си взимаш най-обикновен маркуч и 2 скоби и готово.

 

А това което те вълнува е казанчето на горната помпа на съединителя. Вижда се под казанчето как изглежда. Отвори я и виж дали няма насъбрани боклуци и тем подобни; можеш с клечки за уши да ги уловиш. И щом е за доливане сипи малко ДОТ 3 или ДОТ 4 спирачна течност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...