Премини към съдържание

Виктор японеца

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За Виктор японеца

  • Рожден ден 08/07/1989

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Eclipse 2g (4g63)

Виктор японеца's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега ако все още не си си купил Eclipse 2g а си навит, задължително изисквай да махнат кутията на филтъра и виж дали е запушван дебитомера (4g63), че не е евтин а аз от незнание изгорях малко. Има и още нещо което ако не знаеш няма да го погледнеш и ще ти изиграе лоша шега. Под корите в багажника или по точно върешната част на калника има два маркуча които отвеждат водата от улеите на багажника. Ако е скъсан или изваден от МАЙСТОР маркуча всяка вода влиза в багажника и става неприятно. Успех! А мен нещо ме вълнува. Забелязах че до казанчето за спирачната течност, зад бумбето на амортисьора, има едно по малко бяло казанче и ми е стигнало минимума. Моля някой да ми каже за коя система на колата е и какво да налея в него да не сипя някоя простотия и да си бия главата. Мерси предварително!
  2. Ами и мен това масло ми препоръчаха ама аз да ти кажа си ползвам 10 W 40 Castrol и нямам проблем с маслото. При мен проблема е както каза dimitar tsonev беше при датчика даваше лоша връзка. Пробвах и 10 W 40 Eneos не видях спад в нивото му за 8000 км. Колегата Svetliof препоръча следното: "Препоръчвам ти за целогодишно каране да намериш и сложиш масло отговарящо едновременно на 3-те показателя: 1. SAE 5W-30 2. ACEA A3/B4 3. API SN Тази комбинация ти гарантира, че двигателя ще получи максимална защита. Избора на марка масло оставям на теб. Поздрави" Според мен пробвай. 220 000 км не са малко и двигателя вече работи по др начин заради няколкото вида износване на камерите, буталата и сегментите. Пожелавам ти успех. Пиши какви са ти впечатленията.
  3. Благодаря и на двама ви за отзивчивостта. Ще взема под внимание казаното от вас и се надяваме че за напред ще пиша само похвали Успехи!
  4. Колата се кара пенсионерската. От някакъв удар се е изкривило желязо което на пръв поглед е свързано с теглича и при отпускане на газта от високи обороти ролката на алтернатора упира в него, до отстраняване на този проблем я карам до 2500 оборота. До температурата на водата в двигателя има показател за масло, което явно ме е заблудило че показва температура а не налягане. Обаче стрелката му не дава големи амплитуди. Механик съм и мисля че за двигател е в нормите. Проклетата аларма е жълта до показателя за късите фарове и също моренцето под чайника ме е заблудило. Ще пробвам да зачистя буксата с някаква шкурка. Стискам палци да е тя. Но светне ли лампата стрелката си е долу, смисъл независимо е.
  5. А и още нещо се сетих, алтернатора ми зарежда на 14.7 без промяна в различните обороти, може ли да ми претика акумулатора
  6. Здравейте! От известно време на сам ми свети жълтата лампа за маслото. Отначало светваше само при продължително движение на скорост, сега обаче на студен двигател свети когато си поиска а на топъл си е както преди, скорост - дълъг участък. Колата е с масло 10W40 motul на 600-700 км. Двигателя е 4g63 атмосферен на 290 000 км. Въпросите ми са два и моля само за кадърни отговори. 1. това може ли да се счита като неподходящ вискозитет на маслото в двигателя? 2. Може ли при условие че показателя на температурата на маслото не дава големи амплитуди, проблема да е във филтър, помпа или датчик?
  7. Здравейте! Искам да попитам някой от вас имал ли е проблем с дебитомера на Eclipse 2г. 4G63 dohc и каква цена е, защото по автосервизите ми казват, че цената му варира от 1000 до 2000 лева, а аз го намирам из разни американски сайтове за 65-100$, а в Бг сайтове за 100-200 лева. Искам да знам вероятноста да се прецакам ако поръчам от някой сайт.
  8. Здравейте колеги! Наскоро си взех Мицубиши еклипс 2г. 2.0 147 к.с. Обаче спуках радиатор и се наложи да си взема нов. Забелязах че новият радиатор е два пъти по тънък и няколко пъти по лек (иначе всичко друго е същото). Ще ми окаже ли промяна в охлаждането ме интересува?
  9. Ами аз си взех 4g63 и да ви кажа, като разход ми дава много нормални стойности, но искам да попитам за някой отличен сервиз за обслужване на тази кола в София, защото веднъж е късала ремък от майстори, а сега иска нов съединител и при студен двигател губи обороти (прави го само на бензин), при скорост над 160 вибрира купето, и при рязко спиране също.
×
×
  • Създаване...