АнтонБашев Публикувано 25 юли 2018 Сподели Публикувано 25 юли 2018 Здравейте Колеги, Горд собственик съм на Лансер 1.6 2006 бенз (със газ) и от много скоро започна да прави проблеми, когато си реши. Става въпрос за следното: Когато е загряла, но не всеки път, а само понякога, и се опитам да запаля, върти и не пали. След 10 тия опит запалва, но чек-ът свети и колата сякаш работи на три цилиндъра. Като я покарам 5 мин така и лампата на чека загасва и си работи нормално. Смених свещите, но проблема продължи. Просто не намирам никаква логика в това и бих искал да знам ако някой е патил с такъв проблем. Да вметна, няма значение на какво гориво съм карал (колата се кара редовно и на бензин). Пробвах и аварийно палене веднъж направо на газ с газовия инжекцион- същия резултат, върти и не пали. Благодаря предварително за съдействието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2018 Сподели Публикувано 25 юли 2018 Здравейте Колеги, Горд собственик съм на Лансер 1.6 2006 бенз (със газ) и от много скоро започна да прави проблеми, когато си реши. Става въпрос за следното: Когато е загряла, но не всеки път, а само понякога, и се опитам да запаля, върти и не пали. След 10 тия опит запалва, но чек-ът свети и колата сякаш работи на три цилиндъра. Като я покарам 5 мин така и лампата на чека загасва и си работи нормално. Смених свещите, но проблема продължи. Просто не намирам никаква логика в това и бих искал да знам ако някой е патил с такъв проблем. Да вметна, няма значение на какво гориво съм карал (колата се кара редовно и на бензин). Пробвах и аварийно палене веднъж направо на газ с газовия инжекцион- същия резултат, върти и не пали. Благодаря предварително за съдействието.....а аз да вметна, че след като чека свети, значи е регистрирала грешка и ви трябва диагностика, която да прочете тази грешка..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 юли 2018 Admin Сподели Публикувано 26 юли 2018 Камшафт позишън сензор е развален. След прочитане на грешката ще се разбере веднага какъв е проблема, но това са симптомите за повредата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 юли 2018 Сподели Публикувано 26 юли 2018 Най-вероятно датчик на разпределителния вал, но трябва да се прочете с тестер. И аз на това залагам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 юли 2018 Сподели Публикувано 27 юли 2018 ....според мен не е датчик разпределителен вал,защото в този случай ,мотора щеше да пали, но веднага да гасна...това се дължи на факта, че при тези мотори, при първоначално палене, ЕКУ-то вкарва едновременно гориво на всички цилиндри , и чак след втория оборот на кол. вал ЕКУ-то вечеси реди цилиндрите кой след кой да запали.....а тук не е така, казва че не ще да запали въобще,може би ще запали при 8-10 -тотот завъртане на ключа....според мен може би е имобилайзер,но това лесно може да се провери без техника, като в тръбата за възд. филтър пръскате помалко обезмаслител на шпрей, тъй като имобилайзера блокира горивните инжектори,а по този начин ги заобикаляте ....ако запали и подържа някакви обороти( в зависимост от колко и какво количество обезмаслител подавате,естествено - НЕ трябва да прекалявате с шпрея )за 4-5 сек, всеки път, значи имате проблем с имобилайзера...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.