Премини към съдържание

Лансер 1.6. естейт върти не пали


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

Горд собственик съм на Лансер 1.6 2006 бенз (със газ) и от много скоро започна да прави проблеми, когато си реши. Става въпрос за следното: Когато е загряла, но не всеки път, а само понякога, и се опитам да запаля, върти и не пали. След 10 тия опит запалва, но чек-ът свети и колата сякаш работи на три цилиндъра. Като я покарам 5 мин така и лампата на чека загасва и си работи нормално. Смених свещите, но проблема продължи. Просто не намирам никаква логика в това и бих искал да знам ако някой е патил с такъв проблем.

 

Да вметна, няма значение на какво гориво съм карал (колата се кара редовно и на бензин). Пробвах и аварийно палене веднъж направо на газ с газовия инжекцион- същия резултат, върти и не пали.

 

Благодаря предварително за съдействието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

Горд собственик съм на Лансер 1.6 2006 бенз (със газ) и от много скоро започна да прави проблеми, когато си реши. Става въпрос за следното: Когато е загряла, но не всеки път, а само понякога, и се опитам да запаля, върти и не пали. След 10 тия опит запалва, но чек-ът свети и колата сякаш работи на три цилиндъра. Като я покарам 5 мин така и лампата на чека загасва и си работи нормално. Смених свещите, но проблема продължи. Просто не намирам никаква логика в това и бих искал да знам ако някой е патил с такъв проблем.

 

Да вметна, няма значение на какво гориво съм карал (колата се кара редовно и на бензин). Пробвах и аварийно палене веднъж направо на газ с газовия инжекцион- същия резултат, върти и не пали.

 

Благодаря предварително за съдействието.

....а аз да вметна, че след като чека свети, значи е регистрирала грешка и ви трябва диагностика, която да прочете тази грешка.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Камшафт позишън сензор е развален.

 

След прочитане на грешката ще се разбере веднага какъв е проблема, но това са симптомите за повредата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно датчик на разпределителния вал, но трябва да се прочете с тестер.

 

И аз на това залагам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....според мен не е датчик разпределителен вал,защото в този случай ,мотора щеше да пали, но веднага да гасна...това се дължи на факта, че при тези мотори, при първоначално палене, ЕКУ-то вкарва едновременно гориво на всички цилиндри , и чак след втория оборот на кол. вал ЕКУ-то вечеси реди цилиндрите кой след кой да запали.....а тук не е така, казва че не ще да запали въобще,може би ще запали при 8-10 -тотот завъртане на ключа....според мен може би е имобилайзер,но това лесно може да се провери без техника, като в тръбата за възд. филтър пръскате помалко обезмаслител на шпрей, тъй като имобилайзера блокира горивните инжектори,а по този начин ги заобикаляте ....ако запали и подържа някакви обороти( в зависимост от колко и какво количество обезмаслител подавате,естествено - НЕ трябва да прекалявате с шпрея )за 4-5 сек, всеки път, значи имате проблем с имобилайзера......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...