Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Лансер 1.6. естейт върти не пали


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

Горд собственик съм на Лансер 1.6 2006 бенз (със газ) и от много скоро започна да прави проблеми, когато си реши. Става въпрос за следното: Когато е загряла, но не всеки път, а само понякога, и се опитам да запаля, върти и не пали. След 10 тия опит запалва, но чек-ът свети и колата сякаш работи на три цилиндъра. Като я покарам 5 мин така и лампата на чека загасва и си работи нормално. Смених свещите, но проблема продължи. Просто не намирам никаква логика в това и бих искал да знам ако някой е патил с такъв проблем.

 

Да вметна, няма значение на какво гориво съм карал (колата се кара редовно и на бензин). Пробвах и аварийно палене веднъж направо на газ с газовия инжекцион- същия резултат, върти и не пали.

 

Благодаря предварително за съдействието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

Горд собственик съм на Лансер 1.6 2006 бенз (със газ) и от много скоро започна да прави проблеми, когато си реши. Става въпрос за следното: Когато е загряла, но не всеки път, а само понякога, и се опитам да запаля, върти и не пали. След 10 тия опит запалва, но чек-ът свети и колата сякаш работи на три цилиндъра. Като я покарам 5 мин така и лампата на чека загасва и си работи нормално. Смених свещите, но проблема продължи. Просто не намирам никаква логика в това и бих искал да знам ако някой е патил с такъв проблем.

 

Да вметна, няма значение на какво гориво съм карал (колата се кара редовно и на бензин). Пробвах и аварийно палене веднъж направо на газ с газовия инжекцион- същия резултат, върти и не пали.

 

Благодаря предварително за съдействието.

....а аз да вметна, че след като чека свети, значи е регистрирала грешка и ви трябва диагностика, която да прочете тази грешка.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Камшафт позишън сензор е развален.

 

След прочитане на грешката ще се разбере веднага какъв е проблема, но това са симптомите за повредата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно датчик на разпределителния вал, но трябва да се прочете с тестер.

 

И аз на това залагам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....според мен не е датчик разпределителен вал,защото в този случай ,мотора щеше да пали, но веднага да гасна...това се дължи на факта, че при тези мотори, при първоначално палене, ЕКУ-то вкарва едновременно гориво на всички цилиндри , и чак след втория оборот на кол. вал ЕКУ-то вечеси реди цилиндрите кой след кой да запали.....а тук не е така, казва че не ще да запали въобще,може би ще запали при 8-10 -тотот завъртане на ключа....според мен може би е имобилайзер,но това лесно може да се провери без техника, като в тръбата за възд. филтър пръскате помалко обезмаслител на шпрей, тъй като имобилайзера блокира горивните инжектори,а по този начин ги заобикаляте ....ако запали и подържа някакви обороти( в зависимост от колко и какво количество обезмаслител подавате,естествено - НЕ трябва да прекалявате с шпрея )за 4-5 сек, всеки път, значи имате проблем с имобилайзера......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...