Премини към съдържание

L200, Hilux или Bt-50?


Препоръчано мнение

Колеги , така се случи в близките няколко седмици трябва да избера (не че само от мен зависи) един от тези 3 автомобила. Които и да избера ще трябва да е 2.5 дизелов мотор (за жалост) , но все пак някакви препоръки (от хората притежаващи подобен клас автомобили) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , така се случи в близките няколко седмици трябва да избера (не че само от мен зависи) един от тези 3 автомобила. Които и да избера ще трябва да е 2.5 дизелов мотор (за жалост) , но все пак някакви препоръки (от хората притежаващи подобен клас автомобили) ?

 

L200

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам преки впечатления от L200 и то са много добри!

Стига двигателя да е японския дизел, а не опорочения! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам преки впечатления от L200 и то са много добри!

Стига двигателя да е японския дизел, а не опорочения! :icon_blush:

 

Дани , говоря за чисто нов L200 , 2.5 дизелов, това опорочения ли е ? :icon_hmm: :icon_doh: :blink: :o

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дани , говоря за чисто нов L200 , 2.5 дизелов, това опорочения ли е ? :icon_hmm: :icon_doh: :blink: :o

 

 

имахме един тест-драйв клуба и на него тествахме L200 DID 2,5 и си беше чисто японски двигател и се държеше перфектно на пътя както на прав участък - магистрала така и на пресечен терен. Няма да се повтарям виж сам темата! :)

Казвам опорочен, защото на Грандиса не слагат този дизелов мотор, а на VW, който е по-зле от японския, тествал съм го и него на Грандиса и смея да твърдя, че е доста по-тромав и по-шумен! Дано от :mitsu-smiley: не са сложили този двигател на L200, но мисля, че на него се слагаше само японския дизел! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК , значи ще настоявам да е L200 , въпреки че Маздата е с по-мощен мотор (малко).

 

Мерси.

Двигатела си е чисто Японски! Ако ти се струва малък, се предлага оригинален чип, който ти дига с 35 к.с., 4х4 ти е на PAJERO, само клиренса ти е малко по малък! Освен това до края на месеца има и промоция на L200 - дават ти преден и заден ролбар, които струват, ако си ги копуваш около 3300лв., така че сега е момента!

Ако си я купиш, задължително се наври в някоая кална нива, за да разбереш какво е да караш истинска 4х4 кола! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигатела си е чисто Японски! Ако ти се струва малък, се предлага оригинален чип, който ти дига с 35 к.с., 4х4 ти е на PAJERO, само клиренса ти е малко по малък! Освен това до края на месеца има и промоция на L200 - дават ти преден и заден ролбар, които струват, ако си ги копуваш около 3300лв., така че сега е момента!

Ако си я купиш, задължително се наври в някоая кална нива, за да разбереш какво е да караш истинска 4х4 кола! :icon_rock:

 

Дам , уви не ме питат: "Искаш ли 200 коня пикап?" , но мисля , че 136 са достатъчно за целите.

Нещо друго изскочи - случайно попаднах на същата дискусия във форума за офроуд. Там попаднах на интересни мнения (по-специално за L200) от типа :

 

"Не мога да препоръчам нищо от собствен опит,но тази сутрин докото пресичах една уличка в квартала,покрай мен мина едно L200.За пикап дето е произведен преди една година-скърцаше ужасно.Иначе на дизаин е много добро."

 

"щях да ти предложа митсубиши ел 200 ама няма.тука на веикато им докараха нов и за около месец му се разкърца задницата .сигурно от втулките на ресорите ама не е сигурно.и като се има навпредвид че се возят максимум по четерима и без багаж.и неходят по черен път."

 

"Скърцането засега е елиминирано. Сложени са някакви пластмасови вложки, но на скобите които захващат самите листове на ресора. т.е. листовете са скърцали от триенето не между тях си, а от триенето отстрани в скобата която ги захваща. Това обаче е временно решение. Поради многото оплаквания от клиенти из цяла ервопа, в момента японците мъдрят преработка на ресорите и вероятно като излязат с решение, ще преработят всички.

На "старото" ни L200 (2005 модел и производство) не е имало такъв проблем за всичките 70 000 км които минахме за 1та година в която го карахме, така че проблема явно е в лош дизайн на новите ресори."

 

Интересно ми е какво ще кажат от БС по въпроса , а със сигурност ще ги попитам , но бих чул и Мирослав , предполагам и те са се срещали с подобен проблем , ако изобщо има такъв.

 

P.S "Ако има такъв проблем , нищо чудно , че има промоция в БС ........"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , така се случи в близките няколко седмици трябва да избера (не че само от мен зависи) един от тези 3 автомобила. Които и да избера ще трябва да е 2.5 дизелов мотор (за жалост) , но все пак някакви препоръки (от хората притежаващи подобен клас автомобили) ?

Колега, вероятно си разбрал, че определящ при избора е въпроса - с каква цел се прави? Ще се "показваш " ли с него, ще го товариш ли, ще се надбягваш ли( :icon_crying: ), ще го вкарваш ли в гората, за лов и кучета ли ....и т.н.

В същия форум (офроуд българия) преди няколко седмици имаше интересна тема(руски сайт май беше) от робота за сравнителен тест на именно тези пикапи, но...нещо не можах да я намеря, за да ти дам линк. Но можеш да потърсиш пак и сам. Имаше интересни гледни точки.

Лично аз карам старото L200(модела до 2006 г.).Избора ми падна на него с оглед - визия, простота на изпълнение, ежедневен автомобил(основно градско в София), семеен(двойна кабина), безпроблемен двигател(! при добро и навременно отношение), леки разходки(без лифтване), в ловния сезон го тормозя постоянно по планините, невисоки експлоатационни разходи, възможност за товар(освен всичко друго си возя и два ендуро-мотора отгоре) и т.н...

Пак казвам - въпрос на мотивация при избора и приоритет!

А иначе - и трите пикапа бих ги пробвал...Има и много изписано за проходимостта на трите модела, но не искам да изпадам в пристрастия :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вероятно си разбрал, че определящ при избора е въпроса - с каква цел се прави? Ще се "показваш " ли с него, ще го товариш ли, ще се надбягваш ли( :icon_crying: ), ще го вкарваш ли в гората, за лов и кучета ли ....и т.н.

В същия форум (офроуд българия) преди няколко седмици имаше интересна тема(руски сайт май беше) от робота за сравнителен тест на именно тези пикапи, но...нещо не можах да я намеря, за да ти дам линк. Но можеш да потърсиш пак и сам. Имаше интересни гледни точки.

Лично аз карам старото L200(модела до 2006 г.).Избора ми падна на него с оглед - визия, простота на изпълнение, ежедневен автомобил(основно градско в София), семеен(двойна кабина), безпроблемен двигател(! при добро и навременно отношение), леки разходки(без лифтване), в ловния сезон го тормозя постоянно по планините, невисоки експлоатационни разходи, възможност за товар(освен всичко друго си возя и два ендуро-мотора отгоре) и т.н...

Пак казвам - въпрос на мотивация при избора и приоритет!

А иначе - и трите пикапа бих ги пробвал...Има и много изписано за проходимостта на трите модела, но не искам да изпадам в пристрастия :icon_blush:

 

Напълно разбирам за какво говориш. Колата определено не ми трябва за "показване", а за работа (щом ще и слагаме и лебедка). За мен избора е ясен , само това с новия модел и скърцането на ресьорните листове ме смущава , защото , ако се разскърца на мойта глава ще скърцат също ;) За модела до 2006-та само хубави работи се пише, но за новия ?

Двигателя да си призная - не ме интересува , ще е гаранционна , а и поддръжката няма да я плащам аз , но по-добър (Японски) е по-добре и доколкото разбрах е точно такъв , та няма забележки по него. Другото, което ме вълнува е комфорта , но това надявам се да проверя лично на един тест драйв или поне като го видя на живо.

Мерси за инфото на всички :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като каза нисан....миналата седмица на лова ,един от колегите беше взел един пикап на нисан ако не се лъжа модела е навара.Много ми хареса тази кола:) Но като здравина нищо немога да кажа а като дизаин отвътре и отвън,колата беше супер :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на всичкото отгоре има много-добър двигател и цената е добра, но също не мога да кажа нищо по отношение на подръжката, имам няколко познати с новата Navara, но до момента нямат оплаквания, все пак са сравнително нови на по 7-8 месеца.

 

Дам за Навара имам преки наблюдения. Един познат има такъв и е супер доволен , но ....Нисан изобщо не фигурират като марка , която мога да избера, та за него дори не съм гледал и питал. L200 или BT-50 , но за сега е L200.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

такаа..

 

притежавайки и "стария" 2005 и новия - 2006 L200 .. мога да кажа следното.

 

Двигателя и ск. кутия на новия определено са мн по-добри и по отношение на динамика и мощност и по отношение на на разхода на гориво (доста по-нисък от предишния), по-висока макс. скорост при по-ниски обороти и пр.

Има fulltime 4x4, за разлика от предишния модел. - т.е. може да си го караш на 4ь4 и на асфалт.. скоро го ползвах това по време на бясно препускане в невероятно пороен дъжд,.. определено дава стабилност.

Като возия - несравнимо по-добро от преди. Комфорта на задната седалка е увеличен и сега спокойно могат да се возят 3ма на дълъг път.. на стария беше тесничко за краката на 3ма възрастни.. малко е за сметка на по-късия леген, но той все още си побира стандартен евро палет..

Но... има намален клирънс спрямо предишния.. мисля цели 2 см ако не се лъжа.

Промяната към рейка му дава несравнимо по-голяма маневреност спрямо предишния модел, което определено съм оценявал като съм го вкарвал в засукани черни "пътища" на слалом прекрачвайки дълбоки улеи. До колкото разбирам обаче рейката е по-малко издържлива от колкото секторната кутия.. засега не сме имали проблеми въпреки че бащата ко гара ежедневно по черни пътища.

Скърцането все още не е излекувано, получихме официално писмо от балкан стар, че очакват решение на проблема до края на септември.

 

За съжеление мога да сравнявам само между старото и новото l200, не съм карал алтернативите.

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...