ivd Публикувано 22 август 2007 Сподели Публикувано 22 август 2007 Колеги , така се случи в близките няколко седмици трябва да избера (не че само от мен зависи) един от тези 3 автомобила. Които и да избера ще трябва да е 2.5 дизелов мотор (за жалост) , но все пак някакви препоръки (от хората притежаващи подобен клас автомобили) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 22 август 2007 Сподели Публикувано 22 август 2007 Колеги , така се случи в близките няколко седмици трябва да избера (не че само от мен зависи) един от тези 3 автомобила. Които и да избера ще трябва да е 2.5 дизелов мотор (за жалост) , но все пак някакви препоръки (от хората притежаващи подобен клас автомобили) ? L200 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 22 август 2007 Сподели Публикувано 22 август 2007 имам преки впечатления от L200 и то са много добри!Стига двигателя да е японския дизел, а не опорочения! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 22 август 2007 Автор Сподели Публикувано 22 август 2007 имам преки впечатления от L200 и то са много добри!Стига двигателя да е японския дизел, а не опорочения! :icon_blush: Дани , говоря за чисто нов L200 , 2.5 дизелов, това опорочения ли е ? :icon_hmm: :icon_doh: :blink: :o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 22 август 2007 Сподели Публикувано 22 август 2007 Дани , говоря за чисто нов L200 , 2.5 дизелов, това опорочения ли е ? :icon_hmm: :icon_doh: :blink: :o имахме един тест-драйв клуба и на него тествахме L200 DID 2,5 и си беше чисто японски двигател и се държеше перфектно на пътя както на прав участък - магистрала така и на пресечен терен. Няма да се повтарям виж сам темата! Казвам опорочен, защото на Грандиса не слагат този дизелов мотор, а на VW, който е по-зле от японския, тествал съм го и него на Грандиса и смея да твърдя, че е доста по-тромав и по-шумен! Дано от :mitsu-smiley: не са сложили този двигател на L200, но мисля, че на него се слагаше само японския дизел! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 22 август 2007 Автор Сподели Публикувано 22 август 2007 ОК , значи ще настоявам да е L200 , въпреки че Маздата е с по-мощен мотор (малко). Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 22 август 2007 Сподели Публикувано 22 август 2007 ОК , значи ще настоявам да е L200 , въпреки че Маздата е с по-мощен мотор (малко). Мерси. Двигатела си е чисто Японски! Ако ти се струва малък, се предлага оригинален чип, който ти дига с 35 к.с., 4х4 ти е на PAJERO, само клиренса ти е малко по малък! Освен това до края на месеца има и промоция на L200 - дават ти преден и заден ролбар, които струват, ако си ги копуваш около 3300лв., така че сега е момента! Ако си я купиш, задължително се наври в някоая кална нива, за да разбереш какво е да караш истинска 4х4 кола! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 22 август 2007 Автор Сподели Публикувано 22 август 2007 Двигатела си е чисто Японски! Ако ти се струва малък, се предлага оригинален чип, който ти дига с 35 к.с., 4х4 ти е на PAJERO, само клиренса ти е малко по малък! Освен това до края на месеца има и промоция на L200 - дават ти преден и заден ролбар, които струват, ако си ги копуваш около 3300лв., така че сега е момента! Ако си я купиш, задължително се наври в някоая кална нива, за да разбереш какво е да караш истинска 4х4 кола! :icon_rock: Дам , уви не ме питат: "Искаш ли 200 коня пикап?" , но мисля , че 136 са достатъчно за целите.Нещо друго изскочи - случайно попаднах на същата дискусия във форума за офроуд. Там попаднах на интересни мнения (по-специално за L200) от типа : "Не мога да препоръчам нищо от собствен опит,но тази сутрин докото пресичах една уличка в квартала,покрай мен мина едно L200.За пикап дето е произведен преди една година-скърцаше ужасно.Иначе на дизаин е много добро." "щях да ти предложа митсубиши ел 200 ама няма.тука на веикато им докараха нов и за около месец му се разкърца задницата .сигурно от втулките на ресорите ама не е сигурно.и като се има навпредвид че се возят максимум по четерима и без багаж.и неходят по черен път." "Скърцането засега е елиминирано. Сложени са някакви пластмасови вложки, но на скобите които захващат самите листове на ресора. т.е. листовете са скърцали от триенето не между тях си, а от триенето отстрани в скобата която ги захваща. Това обаче е временно решение. Поради многото оплаквания от клиенти из цяла ервопа, в момента японците мъдрят преработка на ресорите и вероятно като излязат с решение, ще преработят всички.На "старото" ни L200 (2005 модел и производство) не е имало такъв проблем за всичките 70 000 км които минахме за 1та година в която го карахме, така че проблема явно е в лош дизайн на новите ресори." Интересно ми е какво ще кажат от БС по въпроса , а със сигурност ще ги попитам , но бих чул и Мирослав , предполагам и те са се срещали с подобен проблем , ако изобщо има такъв. P.S "Ако има такъв проблем , нищо чудно , че има промоция в БС ........" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 22 август 2007 Сподели Публикувано 22 август 2007 Колеги , така се случи в близките няколко седмици трябва да избера (не че само от мен зависи) един от тези 3 автомобила. Които и да избера ще трябва да е 2.5 дизелов мотор (за жалост) , но все пак някакви препоръки (от хората притежаващи подобен клас автомобили) ?Колега, вероятно си разбрал, че определящ при избора е въпроса - с каква цел се прави? Ще се "показваш " ли с него, ще го товариш ли, ще се надбягваш ли( :icon_crying: ), ще го вкарваш ли в гората, за лов и кучета ли ....и т.н.В същия форум (офроуд българия) преди няколко седмици имаше интересна тема(руски сайт май беше) от робота за сравнителен тест на именно тези пикапи, но...нещо не можах да я намеря, за да ти дам линк. Но можеш да потърсиш пак и сам. Имаше интересни гледни точки.Лично аз карам старото L200(модела до 2006 г.).Избора ми падна на него с оглед - визия, простота на изпълнение, ежедневен автомобил(основно градско в София), семеен(двойна кабина), безпроблемен двигател(! при добро и навременно отношение), леки разходки(без лифтване), в ловния сезон го тормозя постоянно по планините, невисоки експлоатационни разходи, възможност за товар(освен всичко друго си возя и два ендуро-мотора отгоре) и т.н...Пак казвам - въпрос на мотивация при избора и приоритет! А иначе - и трите пикапа бих ги пробвал...Има и много изписано за проходимостта на трите модела, но не искам да изпадам в пристрастия :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 22 август 2007 Автор Сподели Публикувано 22 август 2007 Колега, вероятно си разбрал, че определящ при избора е въпроса - с каква цел се прави? Ще се "показваш " ли с него, ще го товариш ли, ще се надбягваш ли( :icon_crying: ), ще го вкарваш ли в гората, за лов и кучета ли ....и т.н.В същия форум (офроуд българия) преди няколко седмици имаше интересна тема(руски сайт май беше) от робота за сравнителен тест на именно тези пикапи, но...нещо не можах да я намеря, за да ти дам линк. Но можеш да потърсиш пак и сам. Имаше интересни гледни точки.Лично аз карам старото L200(модела до 2006 г.).Избора ми падна на него с оглед - визия, простота на изпълнение, ежедневен автомобил(основно градско в София), семеен(двойна кабина), безпроблемен двигател(! при добро и навременно отношение), леки разходки(без лифтване), в ловния сезон го тормозя постоянно по планините, невисоки експлоатационни разходи, възможност за товар(освен всичко друго си возя и два ендуро-мотора отгоре) и т.н...Пак казвам - въпрос на мотивация при избора и приоритет! А иначе - и трите пикапа бих ги пробвал...Има и много изписано за проходимостта на трите модела, но не искам да изпадам в пристрастия :icon_blush: Напълно разбирам за какво говориш. Колата определено не ми трябва за "показване", а за работа (щом ще и слагаме и лебедка). За мен избора е ясен , само това с новия модел и скърцането на ресьорните листове ме смущава , защото , ако се разскърца на мойта глава ще скърцат също ;) За модела до 2006-та само хубави работи се пише, но за новия ?Двигателя да си призная - не ме интересува , ще е гаранционна , а и поддръжката няма да я плащам аз , но по-добър (Японски) е по-добре и доколкото разбрах е точно такъв , та няма забележки по него. Другото, което ме вълнува е комфорта , но това надявам се да проверя лично на един тест драйв или поне като го видя на живо.Мерси за инфото на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 23 август 2007 Сподели Публикувано 23 август 2007 Като каза нисан....миналата седмица на лова ,един от колегите беше взел един пикап на нисан ако не се лъжа модела е навара.Много ми хареса тази кола Но като здравина нищо немога да кажа а като дизаин отвътре и отвън,колата беше супер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 23 август 2007 Автор Сподели Публикувано 23 август 2007 А на всичкото отгоре има много-добър двигател и цената е добра, но също не мога да кажа нищо по отношение на подръжката, имам няколко познати с новата Navara, но до момента нямат оплаквания, все пак са сравнително нови на по 7-8 месеца. Дам за Навара имам преки наблюдения. Един познат има такъв и е супер доволен , но ....Нисан изобщо не фигурират като марка , която мога да избера, та за него дори не съм гледал и питал. L200 или BT-50 , но за сега е L200. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 24 август 2007 Сподели Публикувано 24 август 2007 такаа.. притежавайки и "стария" 2005 и новия - 2006 L200 .. мога да кажа следното. Двигателя и ск. кутия на новия определено са мн по-добри и по отношение на динамика и мощност и по отношение на на разхода на гориво (доста по-нисък от предишния), по-висока макс. скорост при по-ниски обороти и пр.Има fulltime 4x4, за разлика от предишния модел. - т.е. може да си го караш на 4ь4 и на асфалт.. скоро го ползвах това по време на бясно препускане в невероятно пороен дъжд,.. определено дава стабилност.Като возия - несравнимо по-добро от преди. Комфорта на задната седалка е увеличен и сега спокойно могат да се возят 3ма на дълъг път.. на стария беше тесничко за краката на 3ма възрастни.. малко е за сметка на по-късия леген, но той все още си побира стандартен евро палет..Но... има намален клирънс спрямо предишния.. мисля цели 2 см ако не се лъжа.Промяната към рейка му дава несравнимо по-голяма маневреност спрямо предишния модел, което определено съм оценявал като съм го вкарвал в засукани черни "пътища" на слалом прекрачвайки дълбоки улеи. До колкото разбирам обаче рейката е по-малко издържлива от колкото секторната кутия.. засега не сме имали проблеми въпреки че бащата ко гара ежедневно по черни пътища.Скърцането все още не е излекувано, получихме официално писмо от балкан стар, че очакват решение на проблема до края на септември. За съжеление мога да сравнявам само между старото и новото l200, не съм карал алтернативите. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.