Премини към съдържание

Вече съм в движение


Румен

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

И така вече съм в движение след като доста се помъчих.

Колата я взех ударена отпред от дясно. Трудно намерих повечето от частите, но все пак ги намерих. Как започна цялата одисея! От самото начало реших, че ще си търся Каризма. Разгледах повечето сайтове, а и форума и реших, че ще бъде това. Разгледах каризми предимно в нета, а и 2- 3 по авто къщите. Накрая мой приятел ми се обади, че е видял една ударена. Реших да я видя. Хареса ми по това което видях и което можех да проверя. Удара не беше кой знае колко голям и се реших да я взема. Нямах си на представа, че ще е толкова трудно с частите, а и в последствие излязоха и други проблеми. От начало изглеждаше, че ще ми трябва калник, мигач, броня и подкалник. Смятах, че ще ги намеря бързо, но уви. Мигача го намерих бързо. Бронята я намерих, но излята от стъклоппласт и се наложи доста да си поиграя с нея докато я приспособя, но стана. Калника го намерих в Ратола. Доста солено ми излезе. Подкалника все още го търся!!! Интеркулера беше счупен (долното казанче), но го побългарих и за сега сатана. Направих си казанче от алуминий, малко лепене и приспособяване и всичко е ОК. И докато се занимавах с тези неща забелязах, че нещо отдолу по ходовата част не е наред. Оказа се, че носача е крив, а кормилната щанга е скъсана и някой малоумник просто я е заварил с електрожен. Абсолютна простотия. Смених и тях. Наложи се да сменя и биалетките, бяха заминали и те. Започнах да събирам колата и.........повечето крачета за закрепване на фаровете се изпочупиха. Ужас! И за капак на всичко когато се опитах да настроя фаровете, защото биеха ниско механизмите за настройка се изпочупиха също. Явно пластмасата е остаряла и изгоряла. Сега ми предстои да се занимавам с тях. Всички тези проблеми ме амбицират още повече. На всичко отгоре след като ми сложиха алармата ми светна лампата SRS на таблото. Не знам от какво. Ако някой ми каже къде е проблема ще бъда благодарен. Може и майсторите по алармата да са бутнали нещо, но не мога да кажа със сигурност и това ще трябва да разбичкам :icon_blush: Поне на външен вид позаприлича на нещо. Пробвах я на магистаралата. Върви страхотно. Доволен съм засега от това което успях да направя, но още имам да си играя с нея. Пропуснах да кажа, че е 1.9 ТД 1997г. Това е най-общо. Помагайте за лампата SRS. :plane: :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като първо приближение за светеща лампа на SRS (това е системата за въздушните възглавници), провери за изгорял предпазител. Искрено се надявам, че е това, че като гледам колко проблеми си имал, не ти пожелавам повече.

Иначе автомобилът е наистина много добър. Много безаварийни километри ти пожелавам. :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лампата на SRS-а имам същия проблем. Като я миха от вътре и явно са я намокрили и свети. Като отидеш на сервиз ще ти го "изтрият". Ако преди да я земеш са я мили ( съотвтно и купето ), може да е същата причината. Надявам се да съм ти помогнал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: Трябваше да се посъветваш с колегите с Каризми преди да предприемеш стъпка да я вземеш щеше да си спестиш доста главоболия! Само усърдието и мерака са ти дали сили да не се отчаеш! :)

Честито и повече никакви проблеми! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как са монтирали алармата ако са откачали букси на волана, на коланите, или някъде по праговете централката е регистрирала грешка, защото тя следи всички възглавници и датчици дори и на загасен двигател. Мисля че с едно закачане на диагностична апаратура ще се реши проблема, ако са си закачили всичко обратно разбира се . А иначе пластмаските за регулиране на фаровете и т.н. са си такива стареят, и моите се изпочупиха.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колеги.

Днес проверих всички предпазители и всички си бяха здрави. Явно ще трябва да водя колата на "доктор". Кажете ми някъде добър сервиз за диагностика в София но да не ми съдерат кожата само. Докато проверявах предпазителите днес видях,че "майсторчетата " на алармите малко са си оставили ръчичките. Едната от корите на таблото не е закрепена, просто е поставена без гайките. Кутията на алармата в купето вообще не е закрепена а просто е напъхана. Един кабел (захранващ) излизащ от ключа на таблото е изкъртен от някъде и си виси. Добре поне, че са го изолирали. Аман от майстори. Вече незнам къде да ходя на майстор и гледам каквото мога да си направя сам, поне каквото мога.

Успях и да сваля прословутата изгоряла лампа на часовника. Лесно стана. Къде мога да намеря такава. Видях, че лампичката върви комплект с фасунката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Румене, на теб най-близо ти е сервиза на Ратола в Пловдив! Според мен е добре да стигнеш до там, ако си решил да си диагностицираш колата. Попитай Miroslav (от форума) кога можеш да си запишеш час и отиди в Пловдив!

Успех! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успях и да сваля прословутата изгоряла лампа на часовника. Лесно стана. Къде мога да намеря такава. Видях, че лампичката върви комплект с фасунката.

 

Аз лично си я купих от магазин за авто-части, само че нямаше във всички дето влязох. Потърси и ще намериш около 1 лв беше цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...