chasovnik Публикувано 17 февруари 2018 Сподели Публикувано 17 февруари 2018 Поразрових с търсачката и нищо не открих.По темата - паджерото е с 2 акумулатора варта 95Ач/830А. От около месец в студете започна да пали малко по-бавно и реално усещах, че и този ден ще настъпи. Днес завъртях ключа и до там. Откачих и замерих акумулаторите и какво е положението - левият до въздушния филтър е 11.80Вт, а другия на 12.38Вт, което ме навежда на мисълта, че проблема е от него.Тези са на 5 години живот и реално са "убити" от градско каране? Въпросът ми е следния какви точно трябва да са характеристиките на новите акумулатори -95Ач/830А или нещо по-различно. Гледам в Кауфланд някакъв Бош на промоция 88Ач/740А за 180 лв./бр.или да си купя отново Варта със същите характеристики?Трябва ли да се гледа ляв/десен плюс или както дойде?В момента се мъча да им пусна малко ток и се моля да мога да запаля, че съботно-неделно май няма откъде са се напазарува.Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 17 февруари 2018 Сподели Публикувано 17 февруари 2018 Трябва да са 80D26L два броя. Потърси в мрежата какви точно характеристики се крият зад това обозначение. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 17 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2018 Човек, в нета излиза 70Ач и 580А стартов ток? Не е ли много малко? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 17 февруари 2018 Сподели Публикувано 17 февруари 2018 То и аз като стягам с динамометричния по инструкция все ми се струва че е малко. По голямата е 95D31L , обаче тя е за 3.2 с един акумулатор. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 18 февруари 2018 Сподели Публикувано 18 февруари 2018 Я пробвай първо с някой акомулатор на заем,че аз миналата седмица си купих поради същата причина нов ,а след това правих стартер (четки),ама нали ме мързеше да сваля от камиона... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2018 Сподели Публикувано 18 февруари 2018 То и аз като стягам с динамометричния по инструкция все ми се струва че е малко. По голямата е 95D31L , обаче тя е за 3.2 с един акумулатор. Sent from my C6903 using Tapatalk.....грешиш много .......на колегата : единия е 90-95 Аh /780-850A пусков ток ....другия е 70-75Ah, 560-640A пусков ток, идвата са с десен +.....но провери си стартера първо или най добре е да сложиш друг ак-тор за проба...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 февруари 2018 Сподели Публикувано 18 февруари 2018 .....грешиш много .......на колегата : единия е 90-95 Аh /780-850A пусков ток ....другия е 70-75Ah, 560-640A пусков ток, идвата са с десен +.....но провери си стартера първо или най добре е да сложиш друг ак-тор за проба......Може и да греша, просто цитирах данните от книжката за експлоатация. Два акумулатора с различен капацитет в паралел! ? Много ме съмнява. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 19 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2018 (редакция) Проблема е решен с два нови ВАРТА 95Ач/830А, 2 десни плюса, т.е. същите. Колата пали от раз, а за стартера ДиЖдея навремето го рециклира и оттогава не е имало проблем с паленето. Според мен единия акумулатор беше в кондиция 12,80В ама както се казва: имал пари-дал.Поздрави, а Пламен да ме очаква другата седмица за смяна на масла на скорости, раздатки и двигател. :) :) ps. Админа да заключва темата, моля Редактирано 19 февруари 2018 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 Май 2018 Сподели Публикувано 19 Май 2018 Продългажавам с темата на колегата да не отварям нова.На П4 2008 3,2 ДИД забелязох , че от време на време при стартиране на двигателя стартера завърта и сякаш пада напрежениети и бендикса почва да трака. Обясних го като първия човек , но който разбира знае за какво говоря.Измерих напрежението при старт , пада до 10,6 V . При работещ двигател на празен ход е 14,1 В. Като посиди колата без да се кара напрежението е 12,1 В. Акулулаторите не са първа младост - Варта 2013 г. 70 АЧ , 2 бр. Сега, дали първо да купя нови акумулатори или първо да погледна стартера?Прочетох ,че за да се свали стартера трябва да се махне предния кардан. Може ли операцията да се извърши в гараж без канал?Продават ли се ремонтни комплекти за страртера?Благодаря предварително колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 Май 2018 Сподели Публикувано 19 Май 2018 Продългажавам с темата на колегата да не отварям нова.На П4 2008 3,2 ДИД забелязох , че от време на време при стартиране на двигателя стартера завърта и сякаш пада напрежениети и бендикса почва да трака. Обясних го като първия човек , но който разбира знае за какво говоря.Измерих напрежението при старт , пада до 10,6 V . При работещ двигател на празен ход е 14,1 В. Като посиди колата без да се кара напрежението е 12,1 В. Акулулаторите не са първа младост - Варта 2013 г. 70 АЧ , 2 бр. Сега, дали първо да купя нови акумулатори или първо да погледна стартера?Прочетох ,че за да се свали стартера трябва да се махне предния кардан. Може ли операцията да се извърши в гараж без канал?Продават ли се ремонтни комплекти за страртера?Благодаря предварително колеги......според мен си за нови акумулатори.....напрежението в покой при здрави ак-ри трябва да е 12.4 и 5 волта,а пада на волтажа при палене на мотора трябва да е макс. до 10.8 и 9 волта......освен това ,единия трябва да бъде ( този до таблото с бушоните) 100Аh,а другия да е 70Ah......Няма ремонтни комплекти за стартера, има пооделно шалтер, бендикс,четки, лагери и т.н....обърнете внимание на клемата на ниското( стартовата клема ) на шалтера, при вас тя е шпилка с гайка, а по магазините обикновенно са с мъжка клема..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 20 Май 2018 Сподели Публикувано 20 Май 2018 (редакция) Благодаря Пламене. Сега мерих леглата за акумулаторите, действително са различни. Този до бушоните е 310мм другия е 270мм широки.Нещо такова като от линковете трябва да взема.http://www.vegabatte...B8/26-vg-95d31lhttp://www.vegabatte...B8/26-vg-95d31l Редактирано 20 Май 2018 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.