Премини към съдържание

Акумулатор паджеро 3.2 дизел


Препоръчано мнение

Поразрових с търсачката и нищо не открих.

По темата - паджерото е с 2 акумулатора варта 95Ач/830А. От около месец в студете започна да пали малко по-бавно и реално усещах, че и този ден ще настъпи. Днес завъртях ключа и до там. Откачих и замерих акумулаторите и какво е положението - левият до въздушния филтър е 11.80Вт, а другия на 12.38Вт, което ме навежда на мисълта, че проблема е от него.Тези са на 5 години живот и реално са "убити" от градско каране?

Въпросът ми е следния какви точно трябва да са характеристиките на новите акумулатори -95Ач/830А или нещо по-различно. Гледам в Кауфланд някакъв Бош на промоция 88Ач/740А за 180 лв./бр.или да си купя отново Варта със същите характеристики?

Трябва ли да се гледа ляв/десен плюс или както дойде?

В момента се мъча да им пусна малко ток и се моля да мога да запаля, че съботно-неделно май няма откъде са се напазарува.

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да са 80D26L два броя. Потърси в мрежата какви точно характеристики се крият зад това обозначение.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и аз като стягам с динамометричния по инструкция все ми се струва че е малко.

По голямата е 95D31L , обаче тя е за 3.2 с един акумулатор.

 

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я пробвай първо с някой акомулатор на заем,че аз миналата седмица си купих поради същата причина нов ,а след това правих стартер (четки),ама нали ме мързеше да сваля от камиона...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и аз като стягам с динамометричния по инструкция все ми се струва че е малко.

По голямата е 95D31L , обаче тя е за 3.2 с един акумулатор.

 

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

.....грешиш много .......на колегата : единия е 90-95 Аh /780-850A пусков ток ....другия е 70-75Ah, 560-640A пусков ток, идвата са с десен +.....но провери си стартера първо или най добре е да сложиш друг ак-тор за проба......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....грешиш много .......на колегата : единия е 90-95 Аh /780-850A пусков ток ....другия е 70-75Ah, 560-640A пусков ток, идвата са с десен +.....но провери си стартера първо или най добре е да сложиш друг ак-тор за проба......

Може и да греша, просто цитирах данните от книжката за експлоатация. Два акумулатора с различен капацитет в паралел! ? Много ме съмнява.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен с два нови ВАРТА 95Ач/830А, 2 десни плюса, т.е. същите. Колата пали от раз, а за стартера ДиЖдея навремето го рециклира и оттогава не е имало проблем с паленето. Според мен единия акумулатор беше в кондиция 12,80В ама както се казва: имал пари-дал.

Поздрави, а Пламен да ме очаква другата седмица за смяна на масла на скорости, раздатки и двигател. :) :) :) :) :)

ps. Админа да заключва темата, моля :)

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Продългажавам с темата на колегата да не отварям нова.

На П4 2008 3,2 ДИД забелязох , че от време на време при стартиране на двигателя стартера завърта и сякаш пада напрежениети и бендикса почва да трака. Обясних го като първия човек , но който разбира знае за какво говоря.

Измерих напрежението при старт , пада до 10,6 V . При работещ двигател на празен ход е 14,1 В. Като посиди колата без да се кара напрежението е 12,1 В.

Акулулаторите не са първа младост - Варта 2013 г. 70 АЧ , 2 бр.

Сега, дали първо да купя нови акумулатори или първо да погледна стартера?

Прочетох ,че за да се свали стартера трябва да се махне предния кардан.

Може ли операцията да се извърши в гараж без канал?

Продават ли се ремонтни комплекти за страртера?

Благодаря предварително колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продългажавам с темата на колегата да не отварям нова.

На П4 2008 3,2 ДИД забелязох , че от време на време при стартиране на двигателя стартера завърта и сякаш пада напрежениети и бендикса почва да трака. Обясних го като първия човек , но който разбира знае за какво говоря.

Измерих напрежението при старт , пада до 10,6 V . При работещ двигател на празен ход е 14,1 В. Като посиди колата без да се кара напрежението е 12,1 В.

Акулулаторите не са първа младост - Варта 2013 г. 70 АЧ , 2 бр.

Сега, дали първо да купя нови акумулатори или първо да погледна стартера?

Прочетох ,че за да се свали стартера трябва да се махне предния кардан.

Може ли операцията да се извърши в гараж без канал?

Продават ли се ремонтни комплекти за страртера?

Благодаря предварително колеги.

.....според мен си за нови акумулатори.....напрежението в покой при здрави ак-ри трябва да е 12.4 и 5 волта,а пада на волтажа при палене на мотора трябва да е макс. до 10.8 и 9 волта......освен това ,единия трябва да бъде ( този до таблото с бушоните) 100Аh,а другия да е 70Ah......

Няма ремонтни комплекти за стартера, има пооделно шалтер, бендикс,четки, лагери и т.н....обърнете внимание на клемата на ниското( стартовата клема ) на шалтера, при вас тя е шпилка с гайка, а по магазините обикновенно са с мъжка клема.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Пламене.

Сега мерих леглата за акумулаторите, действително са различни. Този до бушоните е 310мм другия е 270мм широки.

Нещо такова като от линковете трябва да взема.

http://www.vegabatte...B8/26-vg-95d31l

http://www.vegabatte...B8/26-vg-95d31l

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...