Премини към съдържание

MITSUBISHI GRANDIS 2.4 - P0300 Cylinder Misfire Detected Random Cylinders -


Препоръчано мнение

Здравейте колеги ,

Искам да ви споделя моят проблем - става въпрос за MITSUBISHI GRANDIS 2.4 бензин , от може би два месеца се появи проблем.

Колата пали нормално , поддържа обороти , но при потегляне има едно прекъсване , забиване , все едно работи на 2-3 цилиндъра. При подаване на повече газ , се получава едно придърпване и колата тръгва нормално , но по време на движение се появява едно придърпване - прекъсване . Първо смених свещите . Ходих на диагностика - казаха имаш изгоряла бобина - смених всичките комплект , но пак същото. Отидох на друг диагностик - той ми каза - запушен катализатор - махнах катализаторите , защото единият беше започнал да се чупи и дрънкаше. И след тази манипулация пак същото - светва чека и показва - P0300 Cylinder Misfire Detected Random Cylinders . Закарах колата при друг майстор - той ми каза - имаш проблем с маркуча , който излиза от сервото и отива към изпускателният колектор , днес смених и него - но пак същата картинка.

Някой сблъсквал ли се е с този проблем ?

Ще бъда много благодарен ако някой даде съвет от какво може да е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....от много майстори,много глава боли....направи си реглаж на клапаните и си карайте на воля. ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи при стругар или купи готови дистанционни втулки за сондите и грешка не трябва да имаш .

Редактирано от marin8888
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като споменахте реглаж на клапаните, някой знае ли в какъв порядък се регулират. Да не се лутам, че и аз мисля да ги прегледам

И задължителна ли е нова гарнитура, че да си я набавя предварително

Редактирано от Недко Иванов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На страница 11 и 12 е указанието за регулирането на клапаните. Интересно е , че пише 1 во. мотора да е загрял на 80 − 95°C. Смяната на гарнитурата е препоръчителна но не и задължителна , ако са омаслени свещите отвън сменяй я. Това е мое мнение, два пъти са ми ги регулирали клапаните и не съм я сменил , купена е и чака на следващата регулировка ще я сложа.

 

Standard value (hot engine):

Intake valve: 0.20 mm

Exhaust valve: 0.30 mm

 

Standard value (in cold state):

Intake side: 0.11 mm

Exhaust side: 0.20 mm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, но вчера регулирах клапаните и сложих нови свещи. Не можах да си поръчам навреме нова гарнитура, но по скоро уплътнителите на свещите бяха заминали. Ще взема гарнитура и ще я сменя, не е сложна работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...