del_cho Публикувано 22 януари 2018 Сподели Публикувано 22 януари 2018 Здравейте колеги ,Искам да ви споделя моят проблем - става въпрос за MITSUBISHI GRANDIS 2.4 бензин , от може би два месеца се появи проблем.Колата пали нормално , поддържа обороти , но при потегляне има едно прекъсване , забиване , все едно работи на 2-3 цилиндъра. При подаване на повече газ , се получава едно придърпване и колата тръгва нормално , но по време на движение се появява едно придърпване - прекъсване . Първо смених свещите . Ходих на диагностика - казаха имаш изгоряла бобина - смених всичките комплект , но пак същото. Отидох на друг диагностик - той ми каза - запушен катализатор - махнах катализаторите , защото единият беше започнал да се чупи и дрънкаше. И след тази манипулация пак същото - светва чека и показва - P0300 Cylinder Misfire Detected Random Cylinders . Закарах колата при друг майстор - той ми каза - имаш проблем с маркуча , който излиза от сервото и отива към изпускателният колектор , днес смених и него - но пак същата картинка. Някой сблъсквал ли се е с този проблем ?Ще бъда много благодарен ако някой даде съвет от какво може да е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 януари 2018 Сподели Публикувано 22 януари 2018 ....от много майстори,много глава боли....направи си реглаж на клапаните и си карайте на воля. .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin8888 Публикувано 22 януари 2018 Сподели Публикувано 22 януари 2018 (редакция) Направи при стругар или купи готови дистанционни втулки за сондите и грешка не трябва да имаш . Редактирано 22 януари 2018 от marin8888 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Недко Иванов Публикувано 24 януари 2018 Сподели Публикувано 24 януари 2018 (редакция) Като споменахте реглаж на клапаните, някой знае ли в какъв порядък се регулират. Да не се лутам, че и аз мисля да ги прегледамИ задължителна ли е нова гарнитура, че да си я набавя предварително Редактирано 24 януари 2018 от Недко Иванов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin8888 Публикувано 26 януари 2018 Сподели Публикувано 26 януари 2018 На страница 11 и 12 е указанието за регулирането на клапаните. Интересно е , че пише 1 во. мотора да е загрял на 80 − 95°C. Смяната на гарнитурата е препоръчителна но не и задължителна , ако са омаслени свещите отвън сменяй я. Това е мое мнение, два пъти са ми ги регулирали клапаните и не съм я сменил , купена е и чака на следващата регулировка ще я сложа. Standard value (hot engine): Intake valve: 0.20 mm Exhaust valve: 0.30 mm Standard value (in cold state):Intake side: 0.11 mmExhaust side: 0.20 mm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Недко Иванов Публикувано 28 януари 2018 Сподели Публикувано 28 януари 2018 Благодаря за инфото, но вчера регулирах клапаните и сложих нови свещи. Не можах да си поръчам навреме нова гарнитура, но по скоро уплътнителите на свещите бяха заминали. Ще взема гарнитура и ще я сменя, не е сложна работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.