Премини към съдържание

Бушон-реле или......?


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!За много години на всички, желая здраве и успехи!Вчера и днес се появи странен проблем при Колт 6 1.3 бензин.При включване на десен мигач лоста се връща,а мигача продължава да мига и не може да се изключи.Заедно със това не работи задна чистачка и помпата за чистачки,При загасена кола продължават да светят габарити,табло и дисплей на радио.При разкачане на акумулатора временно се оправя.Случи ми се вчера на път,след цяла нощ престой днес нямаше проблеми за кратко и отново гореописаните проблеми.Моля за насока какво да проверя.Реле,бушони или в самият лост е проблема.Благодаря

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ново развитие от днес, перманентно спряха габарити, фарове (къси-дълги).Предна чистачка на първа степен (2 и 3) работят,задна чистачка и помпата за стъкло миене, осветление на табло и прибори,фарове за мъгла.Всички бушони за здрави,релета също.Свалил съм лостовете за чистачки и фарове за проверка,но на първо четене не виждам проблем.От къде взимат маса лостовете за да проверя и това.Ако някой може да е полезен със съвет и мнение ще съм благодарен.

Редактирано от bordeaux
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мистерията продължава,от време на време се оправя и всичко работи,после се бъгва и край.Последно светна на таблото лампата за абс и показва външна температура -17 градуса.Плюс,че дисплея на радиото си свети или по-точно Пулсира и показа часовника независимо от бушона включен-изключен.Вече си мисля,че може и компютъра на гърба на бушониерата да се е бъгнал.Някой не се ли е сблъсквал с нещо подобно да даде идея,че се видях в чудо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих каквото мога и имам информация.Не знам от къде и дали от едно и също място взимат маса-мигачи, фарове, чистачка задна (предните работят на 2 и 3 степен), фарове за мъгла.Ако някой може да даде инфо ще съм благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Габаритите+таблото,конзолата и cd си се пуска сами от време на време и се самоизключват след време.Плюс това при палене по някой път ми излизат различни грешки и показания за външна температура от -40° до +22°

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая проблема е локализиран.Влажни и окислени букси и конектори.Намират се на колонката при краката на шофьора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Най-накрая проблема е локализиран.Влажни и окислени букси и конектори.Намират се на колонката при краката на шофьора.

 

Здравей,

 

Имам същият проблем, Колт 6, бензин, 2006 г.! Изключително съм благодарен за написаното от теб, понеже няколко дни ходя по същите мъки!Няколко въпроса: Въпросните букси и конектори, трябва ли да се сменят или само почистят? Колко струват и къде да ги търся?

ПП. Преди единия преглед по тоците ми обвиниха дисплея(както при теб правеше каквото си иска), след като констатираха,че не гасне след изключване на двигателя, изключиха го като "проблемен" за да не ми пада акумулатора, та сега се моля наистина проблема да е в тези "окислени букси и конектори"...

 

Поздрави,

Йордан Йорданов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намират се под кората в ляво на колонката при педалите.Има един болт при педалите и другото е на щипки.Аз лично отворих и почистих всичко със контактен спрей,имаше и доста окислени конектори,на които направих байпас.Оставих си оригиналното окабеляване

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намират се под кората в ляво на колонката при педалите.Има един болт при педалите и другото е на щипки.Аз лично отворих и почистих всичко със контактен спрей,имаше и доста окислени конектори,на които направих байпас.Оставих си оригиналното окабеляване

 

Благодаря!!Какъв контактен спрей използва? Утре се заемам, дано и при мен това да реши проблема!:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какъв ще е спрея!Моят в случая е от авиоиндустрията и няма да може да се намери в магазина.Дано там да е и при теб проблема.Трябва да се разкачат 3 или 4 бяха буксите,после да се отключат пиновете и да се гледат 1 по 1, като се внимава да не се разместят,че ще стане весело.При мен имаше влага и се виждаше къде е окислено.

Редактирано от bordeaux
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какъв ще е спрея!Моят в случая е от авиоиндустрията и няма да може да се намери в магазина.Дано там да е и при теб проблема.Трябва да се разкачат 3 или 4 бяха буксите,после да се отключат пиновете и да се гледат 1 по 1, като се внимава да не се разместят,че ще стане весело.При мен имаше влага и се виждаше къде е окислено.

 

Ами понеделник/вторник ще съм на майстор и ще си покаже, че не разбирам. Иначе в момента магически си имам всичко:фарове, мигачи, чистачки...

Благодаря още веднъж за отделеното време!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е от там проблема.Сега не е валяло и са поизсъхнали буксите и всичко е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...