Премини към съдържание

MITSUBISHI OUTLANDER 2.2 DI-D 170 hps 2011


Препоръчано мнение

Здравейте, съвсем нов съм тук, защото май следващата ми кола ще е това Мицубиши. Доста се порових из форума за предимства и недостатъци на различните модели през годините както и сравнения с други марки. Затова въпроса ми е само към притежатели на този модел или към такива които имат преки впечатления. скоростите са му ръчни и са навъртяни 133 000 км (реални). Мисля е наблъскан с всевъзможни екстри за модела. какво да очаквам като предимства и недостатъци? Кои са му слабите места заради които влиза често в сервиз? Финансово поддръжката как е? Толкова ли е шумно в купето колкото се пише навсякъде? Сравнение с бензинов двигател или този 140 коня? не знам защо но по навик бягам далече от автоматични скорости особено когато автомобила е 2ра ръка. а Към тези които имат впечатления и към други марки и модели от този клас - да сменям ли избора докато е време?

без да обиждам никой - не робувам на марки, цветове и прочее - за мен най важното за колата е да харчи прилично малко, да е сравнително евтина за поддръжка , да е просторна да събира багаж и да има все пак приличен комфорт.

поради някои от горе изброените причини избягах от Субару, Волво, Мазда и Фолксваген.

 

В момента карам Peugeot 307 SW 110 hps diesel 2006 г.

 

мерси за помощта предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Финансово поддръжката как е?

 

Здравей колега. Аз мога да ти дам известна насока за консумативите:

1. Двигател 5,5л

SAE 0W-30, 5W-30, ACEA C1, C2, C3, или C4; за 6л между 120-180 лв

 

2. Ръчни скорости 2,2л

API GL-3, SAE 75W-80 към 55 лв

 

3. Спирачки - DOT 5.1 1л към 24 лв

 

4. Хидравлика волан - Dextron II, III 1л 15-23 лв

 

5. Антифриз 8,3л Dia Queen Super Long Life Coolant, към 70 лв

 

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, съвсем нов съм тук, защото май следващата ми кола ще е това Мицубиши. Доста се порових из форума за предимства и недостатъци на различните модели през годините както и сравнения с други марки. Затова въпроса ми е само към притежатели на този модел или към такива които имат преки впечатления. скоростите са му ръчни и са навъртяни 133 000 км (реални). Мисля е наблъскан с всевъзможни екстри за модела. какво да очаквам като предимства и недостатъци? Кои са му слабите места заради които влиза често в сервиз? Финансово поддръжката как е? Толкова ли е шумно в купето колкото се пише навсякъде? Сравнение с бензинов двигател или този 140 коня? не знам защо но по навик бягам далече от автоматични скорости особено когато автомобила е 2ра ръка. а Към тези които имат впечатления и към други марки и модели от този клас - да сменям ли избора докато е време?

без да обиждам никой - не робувам на марки, цветове и прочее - за мен най важното за колата е да харчи прилично малко, да е сравнително евтина за поддръжка , да е просторна да събира багаж и да има все пак приличен комфорт.

поради някои от горе изброените причини избягах от Субару, Волво, Мазда и Фолксваген.

 

В момента карам Peugeot 307 SW 110 hps diesel 2006 г.

 

мерси за помощта предварително

.....модела е ок, но ще имате проблем с веригата агренажната, ако вече не се е появил този проблем.....в началото само шуми и дрънчи, но след това ,почва леко да придърпва и след това вече почва да гасне ако преди това не се е скъсала....за това се ходи на сервиз да установят проблема точно......за ск. кутия - правилно разсъждаваш, тъй като на тези години и км може вече и да правиш кутията.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, но все пак да попитам и следните въпроси:

 

1. Ремонта на тази ангренажна верига скъп ли е и грубо колко излиза ако не се е скъсала веригата все още ?

 

2. При този двигател (японския) има ли скъпата течност за DPF-a, както при този на PSA и изобщо премахването му възможно ли е софтуерно ?

 

3. Дюзите могат ли да се рециклират или директно трябва човек да дари 1я си бъбрек за ремонт заради хубавите ни горива ?

 

4. Друг въпрос при автоматична скоростна кутия (вариаторна) евентуален ремонт от порядъка на колко излиза 2-3хил ? След такъв ремонт при добър майстор (например DJ Tymbi) има ли някаква надежда че следващите 50-60 хил км всичко да е е наред ?

 

Не може да се намери читав бензин на под 200 хил. км без да е автоматик, а тези които се намират са 2 бройки за цялта страна и са по 20 хил и нагоре за автомобил на 10 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, но все пак да попитам и следните въпроси:

 

1. Ремонта на тази ангренажна верига скъп ли е и грубо колко излиза ако не се е скъсала веригата все още ?

 

2. При този двигател (японския) има ли скъпата течност за DPF-a, както при този на PSA и изобщо премахването му възможно ли е софтуерно ?

 

3. Дюзите могат ли да се рециклират или директно трябва човек да дари 1я си бъбрек за ремонт заради хубавите ни горива ?

 

4. Друг въпрос при автоматична скоростна кутия (вариаторна) евентуален ремонт от порядъка на колко излиза 2-3хил ? След такъв ремонт при добър майстор (например DJ Tymbi) има ли някаква надежда че следващите 50-60 хил км всичко да е е наред ?

 

Не може да се намери читав бензин на под 200 хил. км без да е автоматик, а тези които се намират са 2 бройки за цялта страна и са по 20 хил и нагоре за автомобил на 10 години.

.....1. веригата излиза около 1000 лв. всичко....

2.може да се премахне софтуерно, но вече няма смисъл, тъй като на първия ГТП ще те спрат от движение ( много затегнаха там нещата ,мен искаха да ме спрат от движение , защото едната ми ланбда сонда беше мудна малко, и едните тримове даваха много богата смес - не е много , а 2-3 % отгоре ,като разбраха че

ще си я оправя, ме оставиха до следващия път )....

3. дюзите се рециклират , но само тези с пасивна корекция, т.е. тези ,които работят на 1500 бара налягане, другите не стават ( досега не съм чул да се рециклират ).....

4. ск .кутия се ремонтира ,но едва ли ще ти стигнат тези пари, а колите не са първа младост, за това моя съвет е, да търсите читава кутия вт. ръка........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, но все пак да попитам и следните въпроси:

 

1. Ремонта на тази ангренажна верига скъп ли е и грубо колко излиза ако не се е скъсала веригата все още ?

 

2. При този двигател (японския) има ли скъпата течност за DPF-a, както при този на PSA и изобщо премахването му възможно ли е софтуерно ?

 

3. Дюзите могат ли да се рециклират или директно трябва човек да дари 1я си бъбрек за ремонт заради хубавите ни горива ?

 

4. Друг въпрос при автоматична скоростна кутия (вариаторна) евентуален ремонт от порядъка на колко излиза 2-3хил ? След такъв ремонт при добър майстор (например DJ Tymbi) има ли някаква надежда че следващите 50-60 хил км всичко да е е наред ?

 

Не може да се намери читав бензин на под 200 хил. км без да е автоматик, а тези които се намират са 2 бройки за цялта страна и са по 20 хил и нагоре за автомобил на 10 години.

 

Здравейте нов съм в фен клуба и форума.Скоро си купих outlander 2007 смених верига и консумативите към нея излезна около 500 лв. Всичко и съм мн доволен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Здравейте,

 

Тъй като и аз имам интерес си позволявам да подновя темата:

До тук разбирам че по добрия избор е ръчната скросотна кутия и трябва да се очаква смяна на веригата около 150 000км.

 

Овсен тези неща, има ли нещо друго за което може да се очаква след 150 000км и което би струвало повече да се оправи?

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.може да се премахне софтуерно, но вече няма смисъл, тъй като на първия ГТП ще те спрат от движение ( много затегнаха там нещата ,мен искаха да ме спрат от движение , защото едната ми ланбда сонда беше мудна малко, и едните тримове даваха много богата смес - не е много , а 2-3 % отгоре ,като разбраха че

ще си я оправя, ме оставиха до следващия път )....

Ей това не го вярвам. Минавам преглед на няколко коли. На различни места. Колите са подържани и изрядни. Ама като гледам какви минават в пунктовете - пуши като комин на парен локомотив ама вместо на въглища на гуми но човека вика - ще я минем, нямам страшно. Все пак 30 - 40 лв. се плаща де. Пък ти викаш мудна ламбда и 2-3% газове отгоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей това не го вярвам. Минавам преглед на няколко коли. На различни места. Колите са подържани и изрядни. Ама като гледам какви минават в пунктовете - пуши като комин на парен локомотив ама вместо на въглища на гуми но човека вика - ще я минем, нямам страшно. Все пак 30 - 40 лв. се плаща де. Пък ти викаш мудна ламбда и 2-3% газове отгоре.

....ела в София и се опитай да минеш с твоя Спейс рънер....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам спейс рънър а вагон, предполагам че и в София ще мине преглед. Ама България не е само София.

Харесай си една кола, например дизел. Да пуши отзад подобаващо. Спирачките отзад да не работят. По предницата да няма неразбит шарнир, тампон. Да е подобаващо изгнила. Никакъв проблем да мине преглед в повечето от пунктовете в страната. Сигурен съм че и в София ще се намери къде да мине предгледа. За съжаление такава е реалноста, контрола е нулев. Има и още - срещи известна сума преглед може да се мине и без автомобила да е в пункта, и този филм съм го виждал - автомобила е от години например в Италия а си минава преглед тука. Е доста по скъпа е таксата за прегледа де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...