yasuko Публикувано 4 януари 2018 Сподели Публикувано 4 януари 2018 Здравейте, съвсем нов съм тук, защото май следващата ми кола ще е това Мицубиши. Доста се порових из форума за предимства и недостатъци на различните модели през годините както и сравнения с други марки. Затова въпроса ми е само към притежатели на този модел или към такива които имат преки впечатления. скоростите са му ръчни и са навъртяни 133 000 км (реални). Мисля е наблъскан с всевъзможни екстри за модела. какво да очаквам като предимства и недостатъци? Кои са му слабите места заради които влиза често в сервиз? Финансово поддръжката как е? Толкова ли е шумно в купето колкото се пише навсякъде? Сравнение с бензинов двигател или този 140 коня? не знам защо но по навик бягам далече от автоматични скорости особено когато автомобила е 2ра ръка. а Към тези които имат впечатления и към други марки и модели от този клас - да сменям ли избора докато е време?без да обиждам никой - не робувам на марки, цветове и прочее - за мен най важното за колата е да харчи прилично малко, да е сравнително евтина за поддръжка , да е просторна да събира багаж и да има все пак приличен комфорт.поради някои от горе изброените причини избягах от Субару, Волво, Мазда и Фолксваген. В момента карам Peugeot 307 SW 110 hps diesel 2006 г. мерси за помощта предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 4 януари 2018 Сподели Публикувано 4 януари 2018 (редакция) Финансово поддръжката как е? Здравей колега. Аз мога да ти дам известна насока за консумативите:1. Двигател 5,5лSAE 0W-30, 5W-30, ACEA C1, C2, C3, или C4; за 6л между 120-180 лв 2. Ръчни скорости 2,2лAPI GL-3, SAE 75W-80 към 55 лв 3. Спирачки - DOT 5.1 1л към 24 лв 4. Хидравлика волан - Dextron II, III 1л 15-23 лв 5. Антифриз 8,3л Dia Queen Super Long Life Coolant, към 70 лв Поздрави Редактирано 4 януари 2018 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2018 Сподели Публикувано 4 януари 2018 Здравейте, съвсем нов съм тук, защото май следващата ми кола ще е това Мицубиши. Доста се порових из форума за предимства и недостатъци на различните модели през годините както и сравнения с други марки. Затова въпроса ми е само към притежатели на този модел или към такива които имат преки впечатления. скоростите са му ръчни и са навъртяни 133 000 км (реални). Мисля е наблъскан с всевъзможни екстри за модела. какво да очаквам като предимства и недостатъци? Кои са му слабите места заради които влиза често в сервиз? Финансово поддръжката как е? Толкова ли е шумно в купето колкото се пише навсякъде? Сравнение с бензинов двигател или този 140 коня? не знам защо но по навик бягам далече от автоматични скорости особено когато автомобила е 2ра ръка. а Към тези които имат впечатления и към други марки и модели от този клас - да сменям ли избора докато е време?без да обиждам никой - не робувам на марки, цветове и прочее - за мен най важното за колата е да харчи прилично малко, да е сравнително евтина за поддръжка , да е просторна да събира багаж и да има все пак приличен комфорт.поради някои от горе изброените причини избягах от Субару, Волво, Мазда и Фолксваген. В момента карам Peugeot 307 SW 110 hps diesel 2006 г. мерси за помощта предварително.....модела е ок, но ще имате проблем с веригата агренажната, ако вече не се е появил този проблем.....в началото само шуми и дрънчи, но след това ,почва леко да придърпва и след това вече почва да гасне ако преди това не се е скъсала....за това се ходи на сервиз да установят проблема точно......за ск. кутия - правилно разсъждаваш, тъй като на тези години и км може вече и да правиш кутията..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Surgula Публикувано 11 януари 2018 Сподели Публикувано 11 януари 2018 Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, но все пак да попитам и следните въпроси: 1. Ремонта на тази ангренажна верига скъп ли е и грубо колко излиза ако не се е скъсала веригата все още ? 2. При този двигател (японския) има ли скъпата течност за DPF-a, както при този на PSA и изобщо премахването му възможно ли е софтуерно ? 3. Дюзите могат ли да се рециклират или директно трябва човек да дари 1я си бъбрек за ремонт заради хубавите ни горива ? 4. Друг въпрос при автоматична скоростна кутия (вариаторна) евентуален ремонт от порядъка на колко излиза 2-3хил ? След такъв ремонт при добър майстор (например DJ Tymbi) има ли някаква надежда че следващите 50-60 хил км всичко да е е наред ? Не може да се намери читав бензин на под 200 хил. км без да е автоматик, а тези които се намират са 2 бройки за цялта страна и са по 20 хил и нагоре за автомобил на 10 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2018 Сподели Публикувано 12 януари 2018 Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, но все пак да попитам и следните въпроси: 1. Ремонта на тази ангренажна верига скъп ли е и грубо колко излиза ако не се е скъсала веригата все още ? 2. При този двигател (японския) има ли скъпата течност за DPF-a, както при този на PSA и изобщо премахването му възможно ли е софтуерно ? 3. Дюзите могат ли да се рециклират или директно трябва човек да дари 1я си бъбрек за ремонт заради хубавите ни горива ? 4. Друг въпрос при автоматична скоростна кутия (вариаторна) евентуален ремонт от порядъка на колко излиза 2-3хил ? След такъв ремонт при добър майстор (например DJ Tymbi) има ли някаква надежда че следващите 50-60 хил км всичко да е е наред ? Не може да се намери читав бензин на под 200 хил. км без да е автоматик, а тези които се намират са 2 бройки за цялта страна и са по 20 хил и нагоре за автомобил на 10 години......1. веригата излиза около 1000 лв. всичко....2.може да се премахне софтуерно, но вече няма смисъл, тъй като на първия ГТП ще те спрат от движение ( много затегнаха там нещата ,мен искаха да ме спрат от движение , защото едната ми ланбда сонда беше мудна малко, и едните тримове даваха много богата смес - не е много , а 2-3 % отгоре ,като разбраха че ще си я оправя, ме оставиха до следващия път )....3. дюзите се рециклират , но само тези с пасивна корекция, т.е. тези ,които работят на 1500 бара налягане, другите не стават ( досега не съм чул да се рециклират ).....4. ск .кутия се ремонтира ,но едва ли ще ти стигнат тези пари, а колите не са първа младост, за това моя съвет е, да търсите читава кутия вт. ръка........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GStylebg Публикувано 19 февруари 2018 Сподели Публикувано 19 февруари 2018 Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, но все пак да попитам и следните въпроси: 1. Ремонта на тази ангренажна верига скъп ли е и грубо колко излиза ако не се е скъсала веригата все още ? 2. При този двигател (японския) има ли скъпата течност за DPF-a, както при този на PSA и изобщо премахването му възможно ли е софтуерно ? 3. Дюзите могат ли да се рециклират или директно трябва човек да дари 1я си бъбрек за ремонт заради хубавите ни горива ? 4. Друг въпрос при автоматична скоростна кутия (вариаторна) евентуален ремонт от порядъка на колко излиза 2-3хил ? След такъв ремонт при добър майстор (например DJ Tymbi) има ли някаква надежда че следващите 50-60 хил км всичко да е е наред ? Не може да се намери читав бензин на под 200 хил. км без да е автоматик, а тези които се намират са 2 бройки за цялта страна и са по 20 хил и нагоре за автомобил на 10 години. Здравейте нов съм в фен клуба и форума.Скоро си купих outlander 2007 смених верига и консумативите към нея излезна около 500 лв. Всичко и съм мн доволен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userr Публикувано 8 февруари 2019 Сподели Публикувано 8 февруари 2019 Здравейте, Тъй като и аз имам интерес си позволявам да подновя темата: До тук разбирам че по добрия избор е ръчната скросотна кутия и трябва да се очаква смяна на веригата около 150 000км. Овсен тези неща, има ли нещо друго за което може да се очаква след 150 000км и което би струвало повече да се оправи? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 февруари 2019 Сподели Публикувано 8 февруари 2019 2.може да се премахне софтуерно, но вече няма смисъл, тъй като на първия ГТП ще те спрат от движение ( много затегнаха там нещата ,мен искаха да ме спрат от движение , защото едната ми ланбда сонда беше мудна малко, и едните тримове даваха много богата смес - не е много , а 2-3 % отгоре ,като разбраха че ще си я оправя, ме оставиха до следващия път )....Ей това не го вярвам. Минавам преглед на няколко коли. На различни места. Колите са подържани и изрядни. Ама като гледам какви минават в пунктовете - пуши като комин на парен локомотив ама вместо на въглища на гуми но човека вика - ще я минем, нямам страшно. Все пак 30 - 40 лв. се плаща де. Пък ти викаш мудна ламбда и 2-3% газове отгоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2019 Сподели Публикувано 8 февруари 2019 Ей това не го вярвам. Минавам преглед на няколко коли. На различни места. Колите са подържани и изрядни. Ама като гледам какви минават в пунктовете - пуши като комин на парен локомотив ама вместо на въглища на гуми но човека вика - ще я минем, нямам страшно. Все пак 30 - 40 лв. се плаща де. Пък ти викаш мудна ламбда и 2-3% газове отгоре.....ела в София и се опитай да минеш с твоя Спейс рънер.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 февруари 2019 Сподели Публикувано 9 февруари 2019 Нямам спейс рънър а вагон, предполагам че и в София ще мине преглед. Ама България не е само София. Харесай си една кола, например дизел. Да пуши отзад подобаващо. Спирачките отзад да не работят. По предницата да няма неразбит шарнир, тампон. Да е подобаващо изгнила. Никакъв проблем да мине преглед в повечето от пунктовете в страната. Сигурен съм че и в София ще се намери къде да мине предгледа. За съжаление такава е реалноста, контрола е нулев. Има и още - срещи известна сума преглед може да се мине и без автомобила да е в пункта, и този филм съм го виждал - автомобила е от години например в Италия а си минава преглед тука. Е доста по скъпа е таксата за прегледа де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.