netranger Публикувано 29 ноември 2017 Сподели Публикувано 29 ноември 2017 Здравейте, Преди 500км обслужих колата(ангренажен ремък). Вчера както си карам колата почва да тресе и да губи мощност. Спрях погледнах оказа се почти без масло(последна смяна на маслото преди 6600км) - под минимума. Долях почти 1л. И днес вече дигна ли над 2500 3000 оборота - 80-110км светва check engine и явно влиза в сервизен режим защото не може да се дигне повече скорост или обороти. Под тая скорост и обороти няма проблем не свети нищо. Отпусна ли газта паднат ли оборотите и скоростта check engine изгасва. Дали не се е прецакало нещо поради липсата на масло? Някои има ли идеи? Колата е space star 1.8 gdi 1999г. 122кс. Моля за помощ и идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonP Публикувано 29 ноември 2017 Сподели Публикувано 29 ноември 2017 (редакция) .. Редактирано 29 ноември 2017 от AntonP Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Дочев Публикувано 29 ноември 2017 Сподели Публикувано 29 ноември 2017 И при мен съществува подобен проблем отначало смятах че това го прави само на газ но се оказа че го прави и на бензин, диагностиката отчете недостатъчна искра в запалителната система. Вероятен проблем бобина, сменихме и двете бобини и кабелите и свещите но проблема си остава.Чека свети постоянно понякога сам изгасва,и при по-голямо натоварване отново светва колата започва да се тресе и губи мощност колата ми е спейс стар 1,3 82кс. модел 2003г. Аз съм от г.Русе колата я имам от 2011г. и до сега не съм имал проблеми с нея ако е по силите ви моля помогнете! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 ноември 2017 Сподели Публикувано 30 ноември 2017 От Пловдив си, бягай при Милен да ти я оправи. С този GDI двигател само той ти е доктора, не давай на други да барат по автомобила че вместо на ход ще я дърпате с въже до него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_star Публикувано 2 декември 2017 Сподели Публикувано 2 декември 2017 Само при Милен ще я оправиш колега. Можеш да щастлив, че си от Пловдив... !?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Дочев Публикувано 2 Май 2018 Сподели Публикувано 2 Май 2018 Проблемът се оказа датчика за оборотомера които отговаря и за запалването и детонациите в цилиндрите, MD374437 но пак останах без работещ оборотомер старият датчик беше ремонтиран в смисъл отворен и след това запечатан с силикон но и така не работеше коректно. Ту се включваше ту се изключваше и сега вече не знам дали да търся решение и на този проблем не ми е приятно че неработи но поне се отстрани главния проблем надявам се тази информация, да е полезна и на други ако имат подобен проблем ако все пак има някакво решение на вторичния ми проблем приемам помощ всякаква. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.