Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Check engin


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Преди 500км обслужих колата(ангренажен ремък). Вчера както си карам колата почва да тресе и да губи мощност. Спрях погледнах оказа се почти без масло(последна смяна на маслото преди 6600км) - под минимума. Долях почти 1л. И днес вече дигна ли над 2500 3000 оборота - 80-110км светва check engine и явно влиза в сервизен режим защото не може да се дигне повече скорост или обороти.

 

Под тая скорост и обороти няма проблем не свети нищо. Отпусна ли газта паднат ли оборотите и скоростта check engine изгасва.

 

Дали не се е прецакало нещо поради липсата на масло? Някои има ли идеи? Колата е space star 1.8 gdi 1999г. 122кс. Моля за помощ и идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен съществува подобен проблем отначало смятах че това го прави само на газ но се оказа че го прави и на бензин, диагностиката отчете недостатъчна искра в запалителната система. Вероятен проблем бобина, сменихме и двете бобини и кабелите и свещите но проблема си остава.Чека свети постоянно понякога сам изгасва,и при по-голямо натоварване отново светва колата започва да се тресе и губи мощност колата ми е спейс стар 1,3 82кс. модел 2003г. Аз съм от г.Русе колата я имам от 2011г. и до сега не съм имал проблеми с нея ако е по силите ви моля помогнете!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Пловдив си, бягай при Милен да ти я оправи. С този GDI двигател само той ти е доктора, не давай на други да барат по автомобила че вместо на ход ще я дърпате с въже до него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само при Милен ще я оправиш колега. Можеш да щастлив, че си от Пловдив... !?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Проблемът се оказа датчика за оборотомера които отговаря и за запалването и детонациите в цилиндрите, MD374437 но пак останах без работещ оборотомер старият датчик беше ремонтиран в смисъл отворен и след това запечатан с силикон но и така не работеше коректно. Ту се включваше ту се изключваше и сега вече не знам дали да търся решение и на този проблем не ми е приятно че неработи но поне се отстрани главния проблем надявам се тази информация, да е полезна и на други ако имат подобен проблем ако все пак има някакво решение на вторичния ми проблем приемам помощ всякаква.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...