kesten Публикувано 17 септември 2017 Сподели Публикувано 17 септември 2017 Здравейте!Отдавна обмислям тази екстра. Определено е в графа "необходими". В нашите автомобили е заложена, но не съвсем. Сензорите, разположени във вентилите, работят на различна честота от нашата за Европа - 215 вместо 433MHz. За да ги ползваме, трябва да се смени блока, ключа (защото и той е на друга честота) и да се извърши активация на функцията. И тогава щастието няма да е пълно. Ако има проблем с някоя от гумите, на таблото ще светне предупредителен сигнал, но коя от гумите е, няма да е ясно. И така стигнах до извода, че ще бъде външна система. На пазара има доста предложения от различни производители. Избора ми бе steel mate. Предлагат богат асортимент. Основно са два варианта на сензорите - с вентил и с капачка. И разнообразие от модификации - с извеждане на информацията на дисплея на таблото (за коли с такъв); на телефон (андроид или iphone); на устройство с работен екран, поставено в запалката. Всички предлагат едно и също - инфо за налягането и температурата на гумите. Тъй като имам два комплекта гуми с различен цолаж, избрах варианта с извеждане на информацията на дисплея и с капачки - сменям гумите, сменям капачките. В противен случай, трябваше да купя още един комплект вентили, а не са евтини. Ако някой избере този вариант, трябва да знае, че по време на движение MMCS не позволява извеждане на видео на екрана. Има начин, да се заобиколи това ограничение - с хак, но платен. Другият начин е свързване към камерата за обратно виждане. Кой от кой по-неудобни Другите предложения на това изделие са доста по-лесни за монтаж. От менюто се настройват горна и долна граница за налягането в гумите както и мерните единици за налягане и температура. Слад като се сложат капачките на съответните гуми (всяка си има надпис), трябва да се извърши инициализация. Информацията се актуализира след подаден контакат (при моделите с вентили - по време на движение), ако има излизане на някоя от гумите от зададените параметри, получавате звуков сигнал и информация на дисплея - коя е и какъв е проблема. Удобно. Изпробвах го - работи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 17 септември 2017 Сподели Публикувано 17 септември 2017 Много хубаво е това, на мен ми се е случвало да карам с напълно спаднала гума без да разбера. Беше срязана отстрани и бях тръгнал към сервиз за реглаж. Пристигам и монтьора ми вика - ти видя ли си гумата? Само че виждам един доста сериозен проблем, какво правим като някой открадне яко изглеждащите капачки? Мен ми ги крадат като са съвсем обикновени гумени, тия гаранция ще заминат бързо.... Варианта за вътрешно разположение в джантата според мен е по-удачен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 17 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2017 Само надежда ми остана! Дано някой не се огледа в тях. Имат някаква калпава система за противодействие с контрагайка, но вдигнат ли им мерника - край. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.