rocco Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Здравейте,аз съм нов член на клуба, тази седмица си купих Каризма 98г. 1.8 GDI. Това което ме притеснява само са оборотите, коагто запаля сутрин колата първо се качват до 1500 после плавно слизат до към 800, след малък интервал започват да падат по-надолу. Ще съм благодарен ако можете да ме ориентирате.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Честито и много безпроблемни километри! Обади се на Milen_z, телефона му го има във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocco Публикувано 9 август 2007 Автор Сподели Публикувано 9 август 2007 вече му писах на ICQ'то, четох че не съм единствен с този проблем. Скоро ще кача и снимки на моя звяр. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Да наистина обади му се на Милен, мойта я купих преди 1 месец и малко беше със същия проблем. За един следобед ще ти я оправи, но сега е на море човека, това му е телефона - 0889755500, обади му се ще се разберете и ще я оправи. Няма страшно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocco Публикувано 9 август 2007 Автор Сподели Публикувано 9 август 2007 Иначе сам много доволен от Каризмата. Тази седмица мисля и да се включа в клуба и се надявам скоро да се запозная с още фенове на :mitsu-smiley:Митсубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2007 Сподели Публикувано 10 август 2007 Здравейте,аз съм нов член на клуба, тази седмица си купих Каризма 98г. 1.8 GDI. Това което ме притеснява само са оборотите, коагто запаля сутрин колата първо се качват до 1500 после плавно слизат до към 800, след малък интервал започват да падат по-надолу. Ще съм благодарен ако можете да ме ориентирате.ПоздравиНалягането на помпата е причината ти за променливите обороти.........но по твоите описания не виждам проблем, сутрин е нормално да вдигне 1500 об. а като загрее да паднат на 800, има една подробност и тя е като е загрял мотора,, изгаси мотора, запали го и виж на колко оборота ще работи, трябва да са към 600об./мин. и точно след 4 мион. ако колата не е мръднала или карана, трябва да се качат на 800 об./мин. пробвай го това и сподели..........Ако обаче както е загрял мотора ипри паленето вдига на 1500 и падат и попсле пак се качват ,тогава имаш проблем в помпата за високо налягане или някой дадчик........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocco Публикувано 13 август 2007 Автор Сподели Публикувано 13 август 2007 Променливите обороти са само сутрин, след като загрее няма проблеми. Тази седмица трябва да я покажа на майстор.Тази седмица за прав пат я изкарах на по-дълъг път и съм очарован, както от държането на пътя, така и от разхода на гориво. Не съм засичал на пълне резервоар , но ако бордовия показва вярно 6.6 си е доста добър разход. Карах я 120-130 Km/h. Във форума четох че може и под 6 да падне ако се поизчисти тук таме. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.