jeronimo4204 Публикувано 7 август 2017 Сподели Публикувано 7 август 2017 Здравейте, колеги. От миналата седмица вече съм официален член с автомобил Мицубиши Лансър 2.0 ДИД 2009 г. След неимоверно чакане в КАТ успях да я регистрирам, сложиха номерата, взех талоните и се прибрах доволен. Но вчера, докато ми даваха оферта за каско ми поискаха големия талон и се оказа че в графата "Номер на двигател" са записали - БЕЗ НОМЕР. Някой имал ли е същото преживяване? В момента това не ме бърка, но след 1 месец смятам да пътувам за Германия, където да оставам за по-дълго време и с идеята да регистрирам колата там. Дали ще е проблем или да отивам в КАТ и да си оправят нещата като хората? И ако може да ме насочите къде да търся номера на двигателя, за да им го покажа Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 август 2017 Сподели Публикувано 7 август 2017 Е те баш в Европата нямат номера на двигатели, това си е тукашно изобретение да го пишат в талона. Иначе се води резервна част подлежаща на смяна, затова не се вписва в нормалните държави.Ама с този дизелов двигател внимавай да не ти го свалят заради повече вредни емисии и манипулиран софтуер Добре че ще ходиш до Германия и двигателя е техен но ако се стигне до махане искай да ти поставят 4B11 T/C :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeronimo4204 Публикувано 12 август 2017 Автор Сподели Публикувано 12 август 2017 Значи да не се занимавам с КАТ. Направо да си го карам там и каквото сабя покаже :icon_thumbup: Този двигател, който ми препоръчваш какъв е, че да искам да ми сложат него :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 август 2017 Сподели Публикувано 12 август 2017 Пак с турбо като твоя ама бензин. И към 300 коня. Пък ако ти го дават и не го искаш - хвърли го в багажника, ще се разберем за някой лев да го купя :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeronimo4204 Публикувано 13 август 2017 Автор Сподели Публикувано 13 август 2017 Пак с турбо като твоя ама бензин. И към 300 коня. Пък ако ти го дават и не го искаш - хвърли го в багажника, ще се разберем за някой лев да го купя :) Ако ми попадне такъв двигател едва ли ще го продам :) Решил съм да продам тази (спортбек-а) и да взема седан, защото отпред е супер яко, но отзад е... като настъпана хлебарка. Как са могли да я пуснат в този вид с тази грозна задница? :icon_refuse: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 август 2017 Сподели Публикувано 14 август 2017 Има ли разлика между спортбек и хечбек? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 Има ли разлика между спортбек и хечбек? цитирам... Re: SportBack vs. HatchBackПисане Киро on Нед Дек 14, 2008 12:28 am Ето какво казаха речниците, автомобилните енциклопедии и Уикипедия: Когато се обсъжда дизайна на даден автомобил, често професионалистите използват подпорите, които поддържат стъклата и тавана на купето, за отправни точки.Мислената арка м/у двете греди, които поддържат предното стъкло (на скицата са в червено) се обозначават с "ОПОРА А". Всяка следваща такава арка се обозначава със следващата поредна буква от латиницата. HATCHBACK е дизайн, при който багажното отделение е интегрирано в пътническата част на купето. Задния прозорец е по-голям и е част от люка на багажника. Достъпа до багажното отделение се осъществява, като се повдига или прозореца или целия люк нагоре. При всички хечбеци пантите, които държат задния люк са на покрива на автомобила на ОПОРА C. Най-характерната отличителна черта на хечбека е, че линията на тавана рязко слиза надоло след ОПОРА С и по този начин задницата след задните гуми е по-къса от колкото при всички автомобили с друг дизайн. По функционалност хечбеците са много сходни с КОМБИтата. Разликата м/у двата дизайна е, че при хечбеците купето е по-компактно, а багажното отделение е много по-малко. (при комбитата в повечето случаи присъства и ОПОРА D). Има няколко разновидности на HATCHBACK дизайна. Те носят имена като: FASTBACK, LIFTBACK, NOTCHBACK, SPORTBACK и т.н.Като цяло разликите м/у тях са незначителни и зависят до голяма степен от пазара за който е предназначен автомобила. FASTBACK и SPORTBACK са до голяма степен един и същ дизайн (работата опира до производителя, да си избере име). Разликата с hatchback е в това, че производителя иска да постигне малко по-спортно излъчване на купето, като за тази цел линията на тавана започва постепенно/плавно да слиза надоло още преди ОПОРА С. По този начин се постига по-добра аеродинамичност и излъчване. типичния хечбек типичния фестбек Е.... научихме нещо ново днеска Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 Питах защото съм виждал няколко Лансера хечбек и ми изглеждаха доста добре визуално. А пък колегата вика настъпана хлебарка...явно въпрос на вкус. Като се замисля още не съм прежалил стария колт хечбек, чат-пат преглежам обяви за такъв ама няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.