Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Space Star 1.9 did прегряване и падане на мощност


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Спейс Стар 1,9 did 102 коня:

Днес в жегите (32-35 градуса по пътя) ми се наложи спешно да пътувам на климатик и с по-висока скорост по дълъг баир (стръмната права с Лукойла вляво след Севлиево посока София)с висока скорост - около 120-130 км/ч, при което температурата в края на правата започна да се вдигна бавно над средата, което ме накара да спра климатика, за да не я прегрея. Тогава обаче започна още по-бързо да се вдига температурата, а мощността осезателно спадна - едвам запъплах по баира. Веднага пуснах парното до дупка и колата се отпуши и температурата спадна полека - така и не успях да я дочакам да стигна в червеното, нямаше и как да спра, та всичко е въпрос на догадки, но това звучи ли ви като термостат?

Като се прибрах и се поохлади проверих нивото на антифриз и си беше добро - даже след последната смяна стои над максимума, може ли да е от това например?

Напоследък забелязвам, че сякаш по лесно се пуска вентилатора на двигателя, но рядко ми е качвала над средата.

На какво може да се дължи това и най-вече връзката с падане на мощността с прегряването дали е нормално?

Започвам да си мисля и за проблем в турбото, което дали заради прегряването или той да причинява това прегряване спира да работи и се оправя при падане на температурата (включването на парното)?

Редактирано от itzoa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених термостат, нямам течове, нито пробив в гарнитура според майстора, но твърди, че едната ми дюза е за почистване. Напоследък забелязвам и по-ниска консумация на гориво, но може и да си внушавам. Факт е, че и сега (и преди) и при малко натоварване (баир 1-2 км с 40-50 км/ч) се включва перката на радиатора и то при около 20-22 градуса външна температура. Т.е. бързо се качва температурата над нормалното, макар и да си стои на средата показанието на стрелката за температурата на охлаждащата течност. Възможно ли е да има връзка с дюзите или с нещо друго?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Здравейте колеги!!! Аз имам същия проблем с разликата че не загрява.

все едно е без турбина а е счисто нова турбина на 1месец.

ако някой знае къде е проблема помагайте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!!! Аз имам същия проблем с разликата че не загрява.

все едно е без турбина а е счисто нова турбина на 1месец.

ако някой знае къде е проблема помагайте.

А да ти свети "check engine" лампата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • преди 3 години ...
  • преди 2 години ...

И аз имах същия проблем. Сменях термостати, датчици, промивах охладителната състема  и какво ли още не. И все същото - при температури над 34, 35 градуса и климатик, загрява и спира.

Най-накрая свалих радиатора, сваля се заедно и интеркулера и после се отделя. Между двете имаше напластена мръсотия като кече, все едно си сложил одеало върху радиатора. Измих го с водоструйката и сега мисля че всичко е ОК. 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...