itzoa Публикувано 12 юли 2017 Сподели Публикувано 12 юли 2017 (редакция) Здравейте колеги,Спейс Стар 1,9 did 102 коня:Днес в жегите (32-35 градуса по пътя) ми се наложи спешно да пътувам на климатик и с по-висока скорост по дълъг баир (стръмната права с Лукойла вляво след Севлиево посока София)с висока скорост - около 120-130 км/ч, при което температурата в края на правата започна да се вдигна бавно над средата, което ме накара да спра климатика, за да не я прегрея. Тогава обаче започна още по-бързо да се вдига температурата, а мощността осезателно спадна - едвам запъплах по баира. Веднага пуснах парното до дупка и колата се отпуши и температурата спадна полека - така и не успях да я дочакам да стигна в червеното, нямаше и как да спра, та всичко е въпрос на догадки, но това звучи ли ви като термостат?Като се прибрах и се поохлади проверих нивото на антифриз и си беше добро - даже след последната смяна стои над максимума, може ли да е от това например?Напоследък забелязвам, че сякаш по лесно се пуска вентилатора на двигателя, но рядко ми е качвала над средата.На какво може да се дължи това и най-вече връзката с падане на мощността с прегряването дали е нормално?Започвам да си мисля и за проблем в турбото, което дали заради прегряването или той да причинява това прегряване спира да работи и се оправя при падане на температурата (включването на парното)? Редактирано 12 юли 2017 от itzoa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzoa Публикувано 16 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2017 Смених термостат, нямам течове, нито пробив в гарнитура според майстора, но твърди, че едната ми дюза е за почистване. Напоследък забелязвам и по-ниска консумация на гориво, но може и да си внушавам. Факт е, че и сега (и преди) и при малко натоварване (баир 1-2 км с 40-50 км/ч) се включва перката на радиатора и то при около 20-22 градуса външна температура. Т.е. бързо се качва температурата над нормалното, макар и да си стои на средата показанието на стрелката за температурата на охлаждащата течност. Възможно ли е да има връзка с дюзите или с нещо друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AZZARRO Публикувано 14 април 2018 Сподели Публикувано 14 април 2018 Здравейте колеги!!! Аз имам същия проблем с разликата че не загрява.все едно е без турбина а е счисто нова турбина на 1месец.ако някой знае къде е проблема помагайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 14 април 2018 Сподели Публикувано 14 април 2018 Здравейте колеги!!! Аз имам същия проблем с разликата че не загрява.все едно е без турбина а е счисто нова турбина на 1месец.ако някой знае къде е проблема помагайте.А да ти свети "check engine" лампата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro69 Публикувано 9 юли 2018 Сподели Публикувано 9 юли 2018 и аз имам този проблем и светва чека гасне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Сподели Публикувано 11 август 2021 Здравейте в крайна сметка някой да има решение на този проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 11 септември 2023 Сподели Публикувано 11 септември 2023 И аз имах същия проблем. Сменях термостати, датчици, промивах охладителната състема и какво ли още не. И все същото - при температури над 34, 35 градуса и климатик, загрява и спира. Най-накрая свалих радиатора, сваля се заедно и интеркулера и после се отделя. Между двете имаше напластена мръсотия като кече, все едно си сложил одеало върху радиатора. Измих го с водоструйката и сега мисля че всичко е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.