Премини към съдържание

Губя мощност над 2000 оборота


momchil11

Препоръчано мнение

Имам един въпрос. Когато карам и съм над 2000 оборота колата изведнъж губи мощност и светва чека. Това го прави предимно когато се изкачвам нагоре. Случва се предимно на 4-та и 5-та скорост. Закачих колата за диагностика и ми дава грешка 42- TCV. На английски това е timing control solenoid valve sistem. В превод е нещо като - "време за контролиране на клапан". Почистих тези клапани които виждам и проверих всички вакуми , но няма ефект. Някой има ли идея какво да сторя за да си върна старата бързо-набираща количка ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос. Когато карам и съм над 2000 оборота колата изведнъж губи мощност и светва чека. Това го прави предимно когато се изкачвам нагоре. Случва се предимно на 4-та и 5-та скорост. Закачих колата за диагностика и ми дава грешка 42- TCV. На английски това е timing control solenoid valve sistem. В превод е нещо като - "време за контролиране на клапан". Почистих тези клапани които виждам и проверих всички вакуми , но няма ефект. Някой има ли идея какво да сторя за да си върна старата бързо-набираща количка ?

....не работи авансаторния клапан и няма "аванс",който трябва да дойде точно когато( малко преди това ) турбината включва и за това няма мощност.....авансаторния клапан не е това отгоре,където се вижда ,а е отстрани ,м/у помпата и блока и няма как да стигнеш до него без да си я свалил....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....не работи авансаторния клапан и няма "аванс",който трябва да дойде точно когато( малко преди това ) турбината включва и за това няма мощност.....авансаторния клапан не е това отгоре,където се вижда ,а е отстрани ,м/у помпата и блока и няма как да стигнеш до него без да си я свалил....

Не знам как изглежда този клапан. Можеш ли да ми го опишеш или снимка да пратиш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как изглежда този клапан. Можеш ли да ми го опишеш или снимка да пратиш?

...най долу на помпата посредата.....тя се вижда натази снимка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...най долу на помпата посредата.....тя се вижда натази снимка...

Благодаря, ще опитам при първа възможност да го сваля и почистя. Ако не може да се почиства , ще го сменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос. Когато карам и съм над 2000 оборота колата изведнъж губи мощност и светва чека. Това го прави предимно когато се изкачвам нагоре. Случва се предимно на 4-та и 5-та скорост. Закачих колата за диагностика и ми дава грешка 42- TCV. На английски това е timing control solenoid valve sistem. В превод е нещо като - "време за контролиране на клапан". Почистих тези клапани които виждам и проверих всички вакуми , но няма ефект. Някой има ли идея какво да сторя за да си върна старата бързо-набираща количка ?

По скоро в превод е "клапан за контрол на времето за впръскване" и както се разбра по надолу в темата не е отстрани между помпата и блока, и не трябва да сваляш помпата за да стигнеш до него .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Сваля се само планката която е хваната за блока и крепи помпата в задния и край, и вече имаш достъп до двете болтчета които крепят клапана за помпата, но аз на твое място не бих свалял нищо, преди да проверя дали работи клапана .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Проверката е лесна, трябва ти само канал или подемник, откачаш буксата на клапана и мериш с мултицет съпротивлението между двата пина на клапана, трябва да е в рамките на 10- 14 ома .

Има и по лесен начин, даваш на контакт и отиваш до помпата, ако през няколко секунди чуваш едно цъкане, клапана със сигурност работи и причината е някъде другаде .

А тя може да е в самия авансов механизъм който се командва от този клапан (може да е задрало буталцето му) или пък прехвърлил зъл на ремъка и помпата не е в синхрон със двигателя, тогава пак отчита тази грешка .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А тя може да е в самия авансов механизъм който се командва от този клапан (може да е задрало буталцето му) тогава пак отчита тази грешка .

....имах предвид точно това.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....имах предвид точно това.....

Ходих на майстор в един известен дизел сервиз във Варна. Посъветваха ме да не си пипам помпата , че да не скапя нещо. Мериха го този датчик и казаха че си работи. Показва 10.4 ома. От там ми казаха да търся нова ( втора употреба ) помпа -ГНП . Не знам какво да правя. Има ли смисъл от това , или да търся някъде другаде? Не ми се иска да си отписвам колата още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По скоро в превод е "клапан за контрол на времето за впръскване" и както се разбра по надолу в темата не е отстрани между помпата и блока, и не трябва да сваляш помпата за да стигнеш до него .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Сваля се само планката която е хваната за блока и крепи помпата в задния и край, и вече имаш достъп до двете болтчета които крепят клапана за помпата, но аз на твое място не бих свалял нищо, преди да проверя дали работи клапана .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Проверката е лесна, трябва ти само канал или подемник, откачаш буксата на клапана и мериш с мултицет съпротивлението между двата пина на клапана, трябва да е в рамките на 10- 14 ома .

Има и по лесен начин, даваш на контакт и отиваш до помпата, ако през няколко секунди чуваш едно цъкане, клапана със сигурност работи и причината е някъде другаде .

А тя може да е в самия авансов механизъм който се командва от този клапан (може да е задрало буталцето му) или пък прехвърлил зъл на ремъка и помпата не е в синхрон със двигателя, тогава пак отчита тази грешка .

Ходих на майстор в един известен дизел сервиз във Варна. Посъветваха ме да не си пипам помпата , че да не скапя нещо. Мериха го този датчик и казаха че си работи. Показва 10.4 ома. От там ми казаха да търся нова ( втора употреба ) помпа -ГНП . Не знам какво да правя. Има ли смисъл от това , или да търся някъде другаде? Не ми се иска да си отписвам колата още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...