momchil11 Публикувано 21 февруари 2017 Сподели Публикувано 21 февруари 2017 Имам един въпрос. Когато карам и съм над 2000 оборота колата изведнъж губи мощност и светва чека. Това го прави предимно когато се изкачвам нагоре. Случва се предимно на 4-та и 5-та скорост. Закачих колата за диагностика и ми дава грешка 42- TCV. На английски това е timing control solenoid valve sistem. В превод е нещо като - "време за контролиране на клапан". Почистих тези клапани които виждам и проверих всички вакуми , но няма ефект. Някой има ли идея какво да сторя за да си върна старата бързо-набираща количка ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 21 февруари 2017 Сподели Публикувано 21 февруари 2017 Нема нафта. Дюзите останат на сухо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil11 Публикувано 22 февруари 2017 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2017 Нема нафта. Дюзите останат на сухо.Не е това. Пали си нормално . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2017 Сподели Публикувано 22 февруари 2017 Имам един въпрос. Когато карам и съм над 2000 оборота колата изведнъж губи мощност и светва чека. Това го прави предимно когато се изкачвам нагоре. Случва се предимно на 4-та и 5-та скорост. Закачих колата за диагностика и ми дава грешка 42- TCV. На английски това е timing control solenoid valve sistem. В превод е нещо като - "време за контролиране на клапан". Почистих тези клапани които виждам и проверих всички вакуми , но няма ефект. Някой има ли идея какво да сторя за да си върна старата бързо-набираща количка ?....не работи авансаторния клапан и няма "аванс",който трябва да дойде точно когато( малко преди това ) турбината включва и за това няма мощност.....авансаторния клапан не е това отгоре,където се вижда ,а е отстрани ,м/у помпата и блока и няма как да стигнеш до него без да си я свалил.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil11 Публикувано 22 февруари 2017 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2017 ....не работи авансаторния клапан и няма "аванс",който трябва да дойде точно когато( малко преди това ) турбината включва и за това няма мощност.....авансаторния клапан не е това отгоре,където се вижда ,а е отстрани ,м/у помпата и блока и няма как да стигнеш до него без да си я свалил....Не знам как изглежда този клапан. Можеш ли да ми го опишеш или снимка да пратиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2017 Сподели Публикувано 22 февруари 2017 Не знам как изглежда този клапан. Можеш ли да ми го опишеш или снимка да пратиш?...най долу на помпата посредата.....тя се вижда натази снимка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil11 Публикувано 22 февруари 2017 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2017 ...най долу на помпата посредата.....тя се вижда натази снимка...Благодаря, ще опитам при първа възможност да го сваля и почистя. Ако не може да се почиства , ще го сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2017 Сподели Публикувано 23 февруари 2017 Имам един въпрос. Когато карам и съм над 2000 оборота колата изведнъж губи мощност и светва чека. Това го прави предимно когато се изкачвам нагоре. Случва се предимно на 4-та и 5-та скорост. Закачих колата за диагностика и ми дава грешка 42- TCV. На английски това е timing control solenoid valve sistem. В превод е нещо като - "време за контролиране на клапан". Почистих тези клапани които виждам и проверих всички вакуми , но няма ефект. Някой има ли идея какво да сторя за да си върна старата бързо-набираща количка ?По скоро в превод е "клапан за контрол на времето за впръскване" и както се разбра по надолу в темата не е отстрани между помпата и блока, и не трябва да сваляш помпата за да стигнеш до него .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifСваля се само планката която е хваната за блока и крепи помпата в задния и край, и вече имаш достъп до двете болтчета които крепят клапана за помпата, но аз на твое място не бих свалял нищо, преди да проверя дали работи клапана .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifПроверката е лесна, трябва ти само канал или подемник, откачаш буксата на клапана и мериш с мултицет съпротивлението между двата пина на клапана, трябва да е в рамките на 10- 14 ома .Има и по лесен начин, даваш на контакт и отиваш до помпата, ако през няколко секунди чуваш едно цъкане, клапана със сигурност работи и причината е някъде другаде .А тя може да е в самия авансов механизъм който се командва от този клапан (може да е задрало буталцето му) или пък прехвърлил зъл на ремъка и помпата не е в синхрон със двигателя, тогава пак отчита тази грешка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2017 Сподели Публикувано 23 февруари 2017 А тя може да е в самия авансов механизъм който се командва от този клапан (може да е задрало буталцето му) тогава пак отчита тази грешка .....имах предвид точно това..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil11 Публикувано 26 февруари 2017 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2017 ....имах предвид точно това.....Ходих на майстор в един известен дизел сервиз във Варна. Посъветваха ме да не си пипам помпата , че да не скапя нещо. Мериха го този датчик и казаха че си работи. Показва 10.4 ома. От там ми казаха да търся нова ( втора употреба ) помпа -ГНП . Не знам какво да правя. Има ли смисъл от това , или да търся някъде другаде? Не ми се иска да си отписвам колата още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil11 Публикувано 1 март 2017 Автор Сподели Публикувано 1 март 2017 По скоро в превод е "клапан за контрол на времето за впръскване" и както се разбра по надолу в темата не е отстрани между помпата и блока, и не трябва да сваляш помпата за да стигнеш до него .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifСваля се само планката която е хваната за блока и крепи помпата в задния и край, и вече имаш достъп до двете болтчета които крепят клапана за помпата, но аз на твое място не бих свалял нищо, преди да проверя дали работи клапана .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifПроверката е лесна, трябва ти само канал или подемник, откачаш буксата на клапана и мериш с мултицет съпротивлението между двата пина на клапана, трябва да е в рамките на 10- 14 ома .Има и по лесен начин, даваш на контакт и отиваш до помпата, ако през няколко секунди чуваш едно цъкане, клапана със сигурност работи и причината е някъде другаде .А тя може да е в самия авансов механизъм който се командва от този клапан (може да е задрало буталцето му) или пък прехвърлил зъл на ремъка и помпата не е в синхрон със двигателя, тогава пак отчита тази грешка .Ходих на майстор в един известен дизел сервиз във Варна. Посъветваха ме да не си пипам помпата , че да не скапя нещо. Мериха го този датчик и казаха че си работи. Показва 10.4 ома. От там ми казаха да търся нова ( втора употреба ) помпа -ГНП . Не знам какво да правя. Има ли смисъл от това , или да търся някъде другаде? Не ми се иска да си отписвам колата още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.