Премини към съдържание

momchil11

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

momchil11's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ходих на майстор в един известен дизел сервиз във Варна. Посъветваха ме да не си пипам помпата , че да не скапя нещо. Мериха го този датчик и казаха че си работи. Показва 10.4 ома. От там ми казаха да търся нова ( втора употреба ) помпа -ГНП . Не знам какво да правя. Има ли смисъл от това , или да търся някъде другаде? Не ми се иска да си отписвам колата още.
  2. Ходих на майстор в един известен дизел сервиз във Варна. Посъветваха ме да не си пипам помпата , че да не скапя нещо. Мериха го този датчик и казаха че си работи. Показва 10.4 ома. От там ми казаха да търся нова ( втора употреба ) помпа -ГНП . Не знам какво да правя. Има ли смисъл от това , или да търся някъде другаде? Не ми се иска да си отписвам колата още.
  3. Благодаря, ще опитам при първа възможност да го сваля и почистя. Ако не може да се почиства , ще го сменя.
  4. Не знам как изглежда този клапан. Можеш ли да ми го опишеш или снимка да пратиш?
  5. Не е това. Пали си нормално .
  6. Имам един въпрос. Когато карам и съм над 2000 оборота колата изведнъж губи мощност и светва чека. Това го прави предимно когато се изкачвам нагоре. Случва се предимно на 4-та и 5-та скорост. Закачих колата за диагностика и ми дава грешка 42- TCV. На английски това е timing control solenoid valve sistem. В превод е нещо като - "време за контролиране на клапан". Почистих тези клапани които виждам и проверих всички вакуми , но няма ефект. Някой има ли идея какво да сторя за да си върна старата бързо-набираща количка ?
×
×
  • Създаване...