Премини към съдържание

Губи ми антифриз


Препоръчано мнение

Здравейте колеги имам ФТО и един интересен въпрос

Значи слагам антифриз до където трябва след 50/100 километра отварям и около 1 литър го няма! После пак зареждам с антифриз и бях забравил за този проблем и проверих чак след 2 месеца минал съм 2 хил. километра сигурно проверявам и пак около един литър го няма!Демек колкото и да мина винаги един литър няма!

нямам течове,капачката е чисто нова , радиатора е рециклиран преди няма и 6 месеца, a в разширителният съд колкото и антифриз да слагам след един ден вече го няма!

Моля ви ако някои може да помогне нека пише!

Редактирано от Berty
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А забравих да кажа, че съм на газ ако има някакво значение и сутрин много трудно паля първо на бензин я паля винаги, но първото палене е много трудно по 5/6 пъти паля и запалва, но само няколко цилиндъра все едно работят и към 6-тият опит да запаля вече идват всички цилиндри!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем, не знам точно колко антифриз ми чезне, но губи по малко. Но имам теч - изпарителя където е вързан към маркучите на парното, Т-тките са пластмасови. Провери и при теб да не би да е така, намират се зад всмукателните колектори, доста забутано място. За трудното палене - и при мен е така, особено сега при по-ниски Т. Мисля, че е заради кофти свещи (поне при мен). Обикновено не въртя продължително, а често, докато въртя стартер, натискам съединител и педала на газта. Въртя 2 пъти, на третия път пали, първо пърпори, веднага натискам газта и се оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа и аз имам същото нещо(не бих го нарекъл проблем) на друга кола,установих,че колкото и да му сипвам,изчезва някаква част и спрях да му сипвам,предполагам,че системата премахва излишното,просто си карай,ако колата си ти загрява нормално и не ти прегрява значи няма проблем...като се замислих май и на друга кола ми беше така и то еклипс 1Г.Според мен не би трябвало толкова трудно да палите,ако всичко е наред дори при -20(с хубав акумулатор разбира се) трябва да сте кибрит.

Редактирано от tink000
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Може да му е прецакано клапанчето в бензиновата помпа и горивото да се стича обратно в резервоара. После докато върти 3-4 пъти, помпата успява да подкачи гориво до рейката, оттам тръгва с някакво тресене на 2-3-4 цилиндъра, а след още 3 секунди заработва нормално.

 

А антифриз ми изчезваше по едно точно определено количество, когато в системата имаше само чист антифриз, без вода. - температурното му разширение е по-голямо от предвидения обем на разширителния съд и: карам карам - спирам някъде и гледам как едно определено количество изтича. Доливам и на следващото спиране пак изтича. - а на студен двигател пък става по-малко отколкото трябва да е. Когато долях с вода, спря да изтича.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Провери дали капачката на разширителния съд не е спукана някаде и по този начин да смуче въздух, когато дърпа антифриз обратно към радиатора. Също така можеш да провериш маркуча, който свързва разширителния съд с радиатора, за скъсване или дупки. Може и термостатът да се е повредил, но първо провери другите две неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...