Жулиян Публикувано 5 януари 2017 Сподели Публикувано 5 януари 2017 Здравейте искам да ви попитам как мога да си оправя отоплението в колата без да сменям радиатора на парното, неми се разглобява цялото табло,мога ли да го промия с нещо според мен е задръстено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 5 януари 2017 Сподели Публикувано 5 януари 2017 Може, промий го. :good: На твоят автомобил това, предполагам, е възможно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Жулиян Публикувано 5 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2017 Мисля че е възможно, каризма е ще пробвам, а някакъв препарат да сложа ли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 5 януари 2017 Сподели Публикувано 5 януари 2017 https://pim.liqui-moly.de/media/documents/1652/thumbnail_detail_1379931192217_ctx-1.jpghttp://contentinfo.autozone.com/znetcs/product-info/en/US/prs/AS-105Y/image/4/http://www.warcopro.com/wp-content/uploads/2013/07/radiator-flush-cropped-image-131x300.pnghttp://www.barsleaks.com.au/wp-content/uploads/2016/06/BLR150-600x600.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Жулиян Публикувано 5 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2017 Благодаря много за полезната информация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 5 януари 2017 Сподели Публикувано 5 януари 2017 Тази есен правих профилактика, като промих системата само с вода като я сипвах през радиатора и изтичаше от пробката на блока на двигателя. После напълних системата с нов антифриз. Тази зима парното е чувствително по-добре и духа вряло като загрее колата. Миналата зима си мръзнех по светофарите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Жулиян Публикувано 6 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2017 (редакция) Aз сега съм така мръзна и лошото е че се сетих когато стана доста студено и потрябва парното, а пък и времето сега не позволява да правя профилактика на парното. Редактирано 10 януари 2017 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 януари 2017 Сподели Публикувано 6 януари 2017 Без да надуеш през радиаторчето в купето, е половин работа свършена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Downlow Публикувано 7 януари 2017 Сподели Публикувано 7 януари 2017 https://pim.liqui-mo...92217_ctx-1.jpgТова го пробвах на предната кола и в крайна сметка отложи неизбежното. Имай на предвид ,че иска сериозна промивка защото много се пени после водната система. Вероятно моето радиаторче беше много запушено и не помогна особено много защото при по-студено време пак не топлеше. След това пробвах със маркуч и постоянно течаща вода да промия всичко , което може - малък, голям радиатор, водна система на блока и в крайна сметка си смених радиаторчето. Водата не прощава на охладителната система на Рено :( . Надявам се с промивка да се оправят нещата при теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Жулиян Публикувано 9 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2017 (редакция) Дано да се оправят защото иначе ще е голяма занимавка това да се сменя радиаторчето, таблото трябва да се отваряи т.н.... Редактирано 10 януари 2017 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Жулиян Публикувано 9 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2017 (редакция) Има ли значение от къде ще промивам с вода радиаторчето, през входната траба или от изходната, тази която влиза е по топла, а другата не Редактирано 10 януари 2017 от nikovas Главни букви !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 10 януари 2017 Сподели Публикувано 10 януари 2017 Има ли значение от къде ще промивам с вода радиаторчето, през входната траба или от изходната, тази която влиза е по топла, а другата неПреди години промивах радиатора на парното на рено-шамад, едната година с маркуч от чешмата и през двете тръби - вход-изход, ефект една зима да не зъмръзва стъклото, парно хладно, следваща зима с какви ли не препарати включително и с разредена киселина - пробвах първо една медна телчица за колко време ще се разложи или само ще й падне окиса, - ефект още една зима с хладно парно - само за стъклото. Промивате на цялата система блок, радиатор, радиатор на парното, но колата беше карана с вода и блокът бе ръждясал и каквото и да се прави, и ново да се сложи резултата щеше да е същия след година. Продадох реното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 януари 2017 Сподели Публикувано 10 януари 2017 Не знам за Рено, но и на Колтовете и на Каризмата парното е такова, че като пусна топлата струя в краката - направо те изгаря и трябва да намаля потока въздух от вентилатора....На по-ситният Колт парното тръгва като от стъклокерамичен котлон - веднага, след 1-2 км.На Каризмата и Колта 1.6 им трябват около 4 км, но и те правят баня.Но и трите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif никога не са помирисвали вода за охлаждане. Само антифриз, целогодишно, разджуркан за -35 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Жулиян Публикувано 15 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2017 Може ли да е от термостата да е, държи ми температура около 90. След като сложих добавка в антифриза и после го смених имам парно но е слабо, а може би с тази процедура да е само този ефекте леко парно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.