Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Колеги -имам един въпрос


Препоръчано мнение

Здравеите колеги нов съм в тоя клуб.Причината да се присъединя към вас е следната-че неверовтно много ми харесва машината еволушион десет .

Карам бмв 7а серия.Но откакто видях из списания и из интернет ево 10 просто реших да я имам .

Все едно тази кола е създадена за мен

Ще бъда благодарен на всеки които ми даде каквато и да е била информация за тази кола

Предварително казвам никакви Лансери не ме интересуват .Само еволюшана 10 ме интересува.

Или пък поне някои ако е карал или имал 9 ката да сподели мнения .

Благодаря предварително на Всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено е много добър модел .. и аз като я видях, това си помислих - създадена е за мен ..

Остава да видим кога ще си я позволим .. дано до тогава не е излязал ЕВО 22 ;)

 

Колега има много теми във форума за тази уникално добра кола .. потърси, няма да сгрешиш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам все още няма тъкова дубиче в нашата страна.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=2520&hl=

 

В Северна Америка се очаква да се появи към края на годината. Уговорил съм се с дилърите за един тест-драйв при първа възможност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На всички които се включиха в темата Благодаря

Явно трябва да се изчака малко за ЕВО 10

Гледам, че си от Варна, та реших и аз да се обадя :) Когато Евото влезе в Бг, имам инфо, че ще има едно и във Варна, но само в шоурума. Ако наистина имаш желание, ще ти докарат една за тест от София :icon_thumbup: Аз лично мога да се похваля, че съм карал Ево 9 и беше :icon_rock: :icon_thumbup: а след това ме вози профи състезател и едва тогава се обедих във възможностите на този автомобил! Не очаквай возията и лукса на БМВ, това са прекалено различни коли, но със сигурност удоволствието от шофиране и впечатлението, което ще правиш с ЕВО 10 е много по-голямо отколкото твоята кола или S klas на Мерцедес!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че си от Варна, та реших и аз да се обадя :) Когато Евото влезе в Бг, имам инфо, че ще има едно и във Варна, но само в шоурума. Ако наистина имаш желание, ще ти докарат една за тест от София :icon_thumbup: Аз лично мога да се похваля, че съм карал Ево 9 и беше :icon_rock: :icon_thumbup: а след това ме вози профи състезател и едва тогава се обедих във възможностите на този автомобил! Не очаквай возията и лукса на БМВ, това са прекалено различни коли, но със сигурност удоволствието от шофиране и впечатлението, което ще правиш с ЕВО 10 е много по-голямо отколкото твоята кола или S klas на Мерцедес!

 

 

УАУ ти ме запали още повече по тая кола

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нова 4х4 система, която обединява всички електронни системи и нова полуавтоматична трансмисия с два съединителя ще помагат при управлението на бъдещия Lancer Evo

 

Новина

Mitsubishi обяви, че е разработило две нови системи за модела Lancer Evolution, който ще бъде представен официално тази есен на автосалона във Франкфурт. Новият Lancer Evo ще има S-AWC (All Wheel Control) и трансмисия Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission).

Системата S-AWC е изградена около активния централен диференциал на Lancer Evo. Тя ръководи AYC (Active Yaw Control), ACD (Active Central Differential), ASC (Active Stability Control) и Sport ABS. Системата дава възможност да се подава газ и да се спира всяко колело поотделно и по електронен път държи автомобила винаги в стабилно положение.

Twin Clutch Transmission е автоматична трансмисия с два съединителя, която позволява бързо ръчно превключване на предавките като на механична трансмисия, но без използването на съединител. Системата има три режима на работа - Normal, Sport и S-Sport, като в последния предавките се превключват, като двигателя се държи във високи обороти, за да не се губи скорост при превключването.

Агенция Speed-Press

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не е чак толкова отчаиващо.

Защото гледах в мобилето ево 9 по 80 000 лева.

ТЕя луди ли са

Защо да са луди бре колега :icon_blush: Винаги са вървяли по толкова и нагоре като нови :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един колега искаше да си купува кола и аз му показах едно ЕВО 9 , а тои ми вика: Ти луд ли си бе? Това е най бързата кола в свера! :icon_clap: Просто фен на немските щаиги да каже това значи има защо. Пък и :mitsu-smiley: остарява много бавно. Инъче съм съгласен за 10-ката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kolega за нова съм съгласен ама за кола стара 2004 година и то деветка да дадеш 80 бона е егати минавката .

10 ата е НУМЕРО УНО

Колега, Evo на 3 години сигурно даже не си е разработило и антената на касeтофона :rolleyes:, пък и самия двигател е много добър. В 10-ката дизайнерите променят доста колата, но цените винаги са били такива. Успех :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав че за 3-4год кола са доста 80000 бона при положение ,че тя струва толкова като нова :icon_blush: :mitsu-smiley: Но сега като загледах цените в германия за тези пари се продават доста наточени 9-ки,които като нови са стрували доста над 100000 лева според мен!:) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Evo на 3 години сигурно даже не си е разработило и антената на касeтофона :rolleyes:, пък и самия двигател е много добър. В 10-ката дизайнерите променят доста колата, но цените винаги са били такива. Успех :good:

А бе да ти кажа честно за 3 години ако ЕВОТО е карано нормално наистина няма да си е усетило километрите, но това е кола която предрасполага да бъде карана постоянно в изпитателен режим и тогава вече 3 години са адски много време и от двигателя остава само името му :icon_blush: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе да ти кажа честно за 3 години ако ЕВОТО е карано нормално наистина няма да си е усетило километрите, но това е кола която предрасполага да бъде карана постоянно в изпитателен режим и тогава вече 3 години са адски много време и от двигателя остава само името му :icon_blush: !
:gore:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе да ти кажа честно за 3 години ако ЕВОТО е карано нормално наистина няма да си е усетило километрите, но това е кола която предрасполага да бъде карана постоянно в изпитателен режим и тогава вече 3 години са адски много време и от двигателя остава само името му :icon_blush: !

 

Абсолютно съм съгласен

ТЕзи коли се взимат за каране и то за ЯКО каране .

Едва ли някои ще си вземе ево която и да била серия и няма да му дига например над 3000 оборота

ТА затова ви питах

 

Явно тея в мобилето са големи терикати

Аз мога да си намеря и супер наточено М3 от Германия ама нали се сещате колко ще издържи

Затова искам само чисто ново ЕВО 10

С гаранция на производителя

Сега е момента да ви питам абе дали е вярно това че ево 10 даже биело ЛАмборгини --- е сега какво беше маи мурчиелаго

Гледах такъв тест в youtube и останах очарован от ево 10 :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигател 2.0 DOCH MIVEC TURBO INTERCOOLER 16V (280 k.c.)

Линия Т/M OPC

GSR Instyle 6M/T U02 87 221 лв.

GSR Intense 6M/T U01 92 110 лв.

Това бяха цените на чисто новото ЕВО 9!!!

 

Цените са приемливи пеи положение че евото НЯМА РАВЕН

Нямам личен опит -но така го дават по тестовете

Едва ли хората ще лъжат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...