Премини към съдържание

Развиване на гайки на джанти в движение


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, забелязах че при движение при пресечена местност се саморазвиват гайките на джантите на предните гуми на паджеро 3. Гумите са чисто нови и са монтирани преди 1 000 км. и тъй като ми се беше случило и лятото това нещо, предупредих гумаджията да ги натегне "като хората".

Днес започва едно лопане и тропане и даже загубих едната гайка (ще звънна на ДиДжея да питам дали има). Дайте идея какво да правя освен да движа с ключ в багажника и да натягам гумите?

Дано не е едно от слабите места както и ГНП?

Поздрави

Редактирано от nikovas
Главни букви
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, забелязах, че при движение при пресечена местност се саморазвиват гайките на джантите на предните гуми на паджеро 3. гумите са чисто нови и са монтирани преди 1 000 км. и тъй като ми се беше случило и лятото това нещо, предупредих гумаджията да ги натегне "като хората".

днес започва едно лопане и тропане и даже загубих едната гайка (ще звънна на ДиДжея да питам дали има). дайте идея какво да правя освен да движа с ключ в багажника и да натягам гумите?

дано не е едно от слабите места както и ГНП?

поздрави

....за да ти се развиват гайките, значи имаш проблем с централния отвор на джантата спрямо типа на гайката, ако джантите са за "прави" гайки ,а си сложил конусовидни , то там е проблема.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега,че ще се включа,но определено помпите на тия джипове не са по-калпави от vp44 на някоя вектра или зефира в които за разлика от зексела има натъпкана електроника,а в зексела единственото електронно нещо е датчика за температурата на горивото и паметта за горивата,която е външен елемент. Това за проблемни помпи е мит,който се поддържа от някой ,който дере кожи на тая основа. Проблема е в покритието на резервоара,което вкарва стружки в актуатора и разстройва работата му,но хората се плашат и дават луди пари за елементарен ремонт,вместо да си сменят редовно горивния филтър. Ако идваш по нашия край се обади да почерпя по едно хубаво вино и ще ти покажа за какво става дума .Извинявам се още веднъж за излиянието...поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диджей гайките и джантите са оригинални и това е проблема и питанката защо?

Ако имам време ще намина днес за една бърза консултация.

поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на моето Паджеро 2010 с оригинални гайки на два пъти ми се случи да ми се развиват гайките. Първия път само на едното колело и беше паднала едната. Помислих, че някой се е пробвал да краде гумите. Втория път на магистрала. Започна да вибрира и си помислих, че се е разбалансирало колело.

Като спрях имах разхлабени гайки на трите колелета. От тогава проверявам редовно гайките преди дълъг път и особенно след магистрала, но и настоявам гумаджиите да дозатягат с динамометричен ключ до 170 Nm . Оказа се, че всички имат такъв ключ и всички знаят, че на джип се натягат повече , но не го правят ако не поискаш настоятелно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да е жив и здрав г-н ДиДжей-Пламен, даде ми гайчица и донатегна с ключа всички останали. По неговите думи при неравности е нормално да се отвият ако не са натегнати здраво.

Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...