chasovnik Публикувано 6 ноември 2016 Сподели Публикувано 6 ноември 2016 (редакция) Здравейте колеги, забелязах че при движение при пресечена местност се саморазвиват гайките на джантите на предните гуми на паджеро 3. Гумите са чисто нови и са монтирани преди 1 000 км. и тъй като ми се беше случило и лятото това нещо, предупредих гумаджията да ги натегне "като хората". Днес започва едно лопане и тропане и даже загубих едната гайка (ще звънна на ДиДжея да питам дали има). Дайте идея какво да правя освен да движа с ключ в багажника и да натягам гумите?Дано не е едно от слабите места както и ГНП? Поздрави Редактирано 6 ноември 2016 от nikovas Главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 ноември 2016 Сподели Публикувано 6 ноември 2016 здравейте колеги, забелязах, че при движение при пресечена местност се саморазвиват гайките на джантите на предните гуми на паджеро 3. гумите са чисто нови и са монтирани преди 1 000 км. и тъй като ми се беше случило и лятото това нещо, предупредих гумаджията да ги натегне "като хората". днес започва едно лопане и тропане и даже загубих едната гайка (ще звънна на ДиДжея да питам дали има). дайте идея какво да правя освен да движа с ключ в багажника и да натягам гумите?дано не е едно от слабите места както и ГНП? поздрави....за да ти се развиват гайките, значи имаш проблем с централния отвор на джантата спрямо типа на гайката, ако джантите са за "прави" гайки ,а си сложил конусовидни , то там е проблема..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 6 ноември 2016 Сподели Публикувано 6 ноември 2016 Извинявай колега,че ще се включа,но определено помпите на тия джипове не са по-калпави от vp44 на някоя вектра или зефира в които за разлика от зексела има натъпкана електроника,а в зексела единственото електронно нещо е датчика за температурата на горивото и паметта за горивата,която е външен елемент. Това за проблемни помпи е мит,който се поддържа от някой ,който дере кожи на тая основа. Проблема е в покритието на резервоара,което вкарва стружки в актуатора и разстройва работата му,но хората се плашат и дават луди пари за елементарен ремонт,вместо да си сменят редовно горивния филтър. Ако идваш по нашия край се обади да почерпя по едно хубаво вино и ще ти покажа за какво става дума .Извинявам се още веднъж за излиянието...поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 7 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2016 Диджей гайките и джантите са оригинални и това е проблема и питанката защо? Ако имам време ще намина днес за една бърза консултация.поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
делис Публикувано 8 ноември 2016 Сподели Публикувано 8 ноември 2016 И на моето Паджеро 2010 с оригинални гайки на два пъти ми се случи да ми се развиват гайките. Първия път само на едното колело и беше паднала едната. Помислих, че някой се е пробвал да краде гумите. Втория път на магистрала. Започна да вибрира и си помислих, че се е разбалансирало колело.Като спрях имах разхлабени гайки на трите колелета. От тогава проверявам редовно гайките преди дълъг път и особенно след магистрала, но и настоявам гумаджиите да дозатягат с динамометричен ключ до 170 Nm . Оказа се, че всички имат такъв ключ и всички знаят, че на джип се натягат повече , но не го правят ако не поискаш настоятелно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 8 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2016 (редакция) Да е жив и здрав г-н ДиДжей-Пламен, даде ми гайчица и донатегна с ключа всички останали. По неговите думи при неравности е нормално да се отвият ако не са натегнати здраво. Редактирано 9 ноември 2016 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.