Karceto Публикувано 17 юни 2016 Сподели Публикувано 17 юни 2016 Здравейте! Искам да попитам какви са + и - на лънча ?Единственото което разбрах е само ,че прецаквало турбините? Какви последици може да има? Радва ме ,че излиза огън и гърми,а и за старта ще ми е от полза.Почти всички ме съветват да не си вземам.Вие какво ще споделите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 юни 2016 Сподели Публикувано 17 юни 2016 Здравейте! Искам да попитам какви са + и - на лънча ?Единственото което разбрах е само ,че прецаквало турбините? Какви последици може да има? Радва ме ,че излиза огън и гърми,а и за старта ще ми е от полза.Почти всички ме съветват да не си вземам.Вие какво ще споделите ? За да имаш ланч контрол ти трябва електроника, която да я поддържа. Такава нямаш, т.е разговорът е излишен. Ако ще си купуваш програмируема електроника, то с нея ще можеш да направиш някои по-значими подорбения в смесообразуването и мощността, отколкото да си счупиш турбините бързо. Ланч контрол има нужда за професионална употреба, останалите гърмежи са селска радост, която относително бързо разказва играта на турбините, защото това, което прави ЕКУ-то е да възпламенява гориво-въздушната смес в колектора, а не в цилиндрите. Това неконтролирано горене в колектора съсипва турбините бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tink000 Публикувано 2 октомври 2016 Сподели Публикувано 2 октомври 2016 Това което казваш,аз знам,че е "anti-lag",което възпламенява горивото в изпускателните тръби с цел да държи турбото развъртяно още преди подаване на газ,а "launch control" знам,че представлява 1 вид програма при която да речем като правиш старт,биеш му пълна газ,но не вдига повече от 2-3к оборота(в зависимост от настройката) до определен момент с цел да се ограничи буксуването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 октомври 2016 Сподели Публикувано 2 октомври 2016 "При настройването на launch control-а се определят оборотите, които двигателят да поддържа при активиране на launch control. Това позволява шофьорът да дава пълна газ, докато в същото време се поддържат подходящи за старт обороти. При турбинираните автомобили launch control-а дава още едно преимущество – налягането на турбото се повишава още преди автомобилът да е стартирал. По принцип launch control-ът работи като умишлено създава misfire-и (не запалва горивото, когато се очаква да го запали). Софтуерът, управляващ launch control-а, заглушава сигнала за искра от блока за управление на двигателя като го променя или прекъсва, за да създаде misfire и задържи двигателя на желаните обороти за launch. В същото време софтуерът за launch control намаля и ъгъла на запалване на/с предварително зададена стойност. При автомобилите с турбо широко отвореният дросел при активиране на launch control-а, заедно с умишленото незапалване/по-късно запалване на горивото, повишават скоростта и плътността на изгорелите газове и с това развъртат турбината, генерират налягане и стартиране със значително по-голяма мощност и въртящ момент. Всеки автомобил има различни изисквания, за да постигне сигурна, максимална и постоянна мощност по време на launch. При настройване на параметрите се препоръчва да се следи температурата на изгорелите газове, за да се поддържат в сигурен температурен диапазон (намаляването на авансите повишава температурата на изгорелите газове). " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tink000 Публикувано 2 октомври 2016 Сподели Публикувано 2 октомври 2016 Най-добре написано! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.