Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте!

Искам да попитам какви са + и - на лънча ?

Единственото което разбрах е само ,че прецаквало турбините?

Какви последици може да има?

Радва ме ,че излиза огън и гърми,а и за старта ще ми е от полза.

Почти всички ме съветват да не си вземам.

Вие какво ще споделите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Искам да попитам какви са + и - на лънча ?

Единственото което разбрах е само ,че прецаквало турбините?

Какви последици може да има?

Радва ме ,че излиза огън и гърми,а и за старта ще ми е от полза.

Почти всички ме съветват да не си вземам.

Вие какво ще споделите ?

 

За да имаш ланч контрол ти трябва електроника, която да я поддържа. Такава нямаш, т.е разговорът е излишен.

 

Ако ще си купуваш програмируема електроника, то с нея ще можеш да направиш някои по-значими подорбения в смесообразуването и мощността, отколкото да си счупиш турбините бързо.

 

Ланч контрол има нужда за професионална употреба, останалите гърмежи са селска радост, която относително бързо разказва играта на турбините, защото това, което прави ЕКУ-то е да възпламенява гориво-въздушната смес в колектора, а не в цилиндрите. Това неконтролирано горене в колектора съсипва турбините бързо.

 

 

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Това което казваш,аз знам,че е "anti-lag",което възпламенява горивото в изпускателните тръби с цел да държи турбото развъртяно още преди подаване на газ,а "launch control" знам,че представлява 1 вид програма при която да речем като правиш старт,биеш му пълна газ,но не вдига повече от 2-3к оборота(в зависимост от настройката) до определен момент с цел да се ограничи буксуването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"При настройването на launch control-а се определят оборотите, които двигателят да поддържа при активиране на launch control. Това позволява шофьорът да дава пълна газ, докато в същото време се поддържат подходящи за старт обороти. При турбинираните автомобили launch control-а дава още едно преимущество – налягането на турбото се повишава още преди автомобилът да е стартирал.

 

По принцип launch control-ът работи като умишлено създава misfire-и (не запалва горивото, когато се очаква да го запали). Софтуерът, управляващ launch control-а, заглушава сигнала за искра от блока за управление на двигателя като го променя или прекъсва, за да създаде misfire и задържи двигателя на желаните обороти за launch. В същото време софтуерът за launch control намаля и ъгъла на запалване на/с предварително зададена стойност. При автомобилите с турбо широко отвореният дросел при активиране на launch control-а, заедно с умишленото незапалване/по-късно запалване на горивото, повишават скоростта и плътността на изгорелите газове и с това развъртат турбината, генерират налягане и стартиране със значително по-голяма мощност и въртящ момент.

 

Всеки автомобил има различни изисквания, за да постигне сигурна, максимална и постоянна мощност по време на launch. При настройване на параметрите се препоръчва да се следи температурата на изгорелите газове, за да се поддържат в сигурен температурен диапазон (намаляването на авансите повишава температурата на изгорелите газове). "

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...