ishtako Публикувано 22 Май 2016 Сподели Публикувано 22 Май 2016 Здравейте! Карам Галант 97ма дизел. Ръждата на задните вежди преди време я правих при един майстор, пригоди вежди от вектра с малко резане и пилене, но на края резултата беше отличен. Това беше преди 4-5 години. Сега Ръждата пак изби, на мехури, от долу, отстрани... Въпроса ми е има ли някакви лайсни от пластмаса, които да са специално за галант-а или поне да пасват на калника? Ръждата не мога толкова често да я оправям, знам че пласмасата е временно решение и от долу ще изгние още повече като се събира вода, но все пак, ако някои има идеи, нека сподели! Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 22 Май 2016 Сподели Публикувано 22 Май 2016 На моят галант преди години беше тръгнала ръжда по веждите и я спрах като напръсках калниците отвътре, през багажника обилно с масло. След 2 години повторих. Преди това бях минал ръждите с боя отгоре. За 5 години не мръднаха повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellrazor Публикувано 15 юни 2016 Сподели Публикувано 15 юни 2016 На моят галант преди години беше тръгнала ръжда по веждите и я спрах като напръсках калниците отвътре, през багажника обилно с масло. След 2 години повторих. Преди това бях минал ръждите с боя отгоре. За 5 години не мръднаха повече.Ъ-ъ-ъ-ъ калниците отвътре какво общо имат с веждите? И към колегата, Понеже съм карал само японки и по-конкретно митсубишите, не знам да има универсални пластмаси за веждите. просто ги сменяш. Японските гният - това е положението. Тука има колеги, които могат да ти помогнат с веждите ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 19 юли 2016 Сподели Публикувано 19 юли 2016 Ъ-ъ-ъ-ъ калниците отвътре какво общо имат с веждите? Калникът е свързан с подкалника при т.нар. "вежда". Когато калникът се облее отвътре, близо до веждата с масло, то достига до ръждясалите участъци и забавя, а даже и спира разрастването на корозията. Поне според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 19 юли 2016 Сподели Публикувано 19 юли 2016 Калникът е свързан с подкалника при т.нар. "вежда". Когато калникът се облее отвътре, близо до веждата с масло, то достига до ръждясалите участъци и забавя, а даже и спира разрастването на корозията. Поне според мен. Според мен това е чудесна превантивна защита. Но веднъж появи ли се ръждата, файда няма. Даже четох някъде че корозирал метал, намазан с масло, по-бързо корозирал. Лично практикувам този метод и аз, но не с масло, а с грес. Отвътре мажа няколко пъти вече веждите. Но моите бяха ръждясали и стопиращ резултат нямаше. Праговете обаче мисля успявам да съхраня успешно (пълня ги с отработено масло). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.