Премини към съдържание

Относно ръждата на задните вежди...


Препоръчано мнение

Здравейте! Карам Галант 97ма дизел. Ръждата на задните вежди преди време я правих при един майстор, пригоди вежди от вектра с малко резане и пилене, но на края резултата беше отличен. Това беше преди 4-5 години. Сега Ръждата пак изби, на мехури, от долу, отстрани... Въпроса ми е има ли някакви лайсни от пластмаса, които да са специално за галант-а или поне да пасват на калника? Ръждата не мога толкова често да я оправям, знам че пласмасата е временно решение и от долу ще изгние още повече като се събира вода, но все пак, ако някои има идеи, нека сподели! :) Благодаря! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моят галант преди години беше тръгнала ръжда по веждите и я спрах като напръсках калниците отвътре, през багажника обилно с масло. След 2 години повторих. Преди това бях минал ръждите с боя отгоре. За 5 години не мръднаха повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

На моят галант преди години беше тръгнала ръжда по веждите и я спрах като напръсках калниците отвътре, през багажника обилно с масло. След 2 години повторих. Преди това бях минал ръждите с боя отгоре. За 5 години не мръднаха повече.

Ъ-ъ-ъ-ъ калниците отвътре какво общо имат с веждите?

 

И към колегата, Понеже съм карал само японки и по-конкретно митсубишите, не знам да има универсални пластмаси за веждите. просто ги сменяш. Японските гният - това е положението. Тука има колеги, които могат да ти помогнат с веждите ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ъ-ъ-ъ-ъ калниците отвътре какво общо имат с веждите?

 

 

 

Калникът е свързан с подкалника при т.нар. "вежда". Когато калникът се облее отвътре, близо до веждата с масло, то достига до ръждясалите участъци и забавя, а даже и спира разрастването на корозията. Поне според мен. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Калникът е свързан с подкалника при т.нар. "вежда". Когато калникът се облее отвътре, близо до веждата с масло, то достига до ръждясалите участъци и забавя, а даже и спира разрастването на корозията. Поне според мен. :)

Според мен това е чудесна превантивна защита. Но веднъж появи ли се ръждата, файда няма. Даже четох някъде че корозирал метал, намазан с масло, по-бързо корозирал. Лично практикувам този метод и аз, но не с масло, а с грес. Отвътре мажа няколко пъти вече веждите. Но моите бяха ръждясали и стопиращ резултат нямаше. Праговете обаче мисля успявам да съхраня успешно (пълня ги с отработено масло).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...