Lachko Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Здравейте колеги ! Преди 2 дни смених зимните гуми с летни и забелязах че предна лява е износена неравномерно от вътрешната страна ! Днес посетих сервиз за реглаж където ми казаха че всичко било наред , но аз забелязах че един от показателите свети в червено и попитах какво означава ! В сервиза ми казаха че това което свети в червено е наклон на амортисьора който не оказвал влияние на износването на гумите и ъгълът на колелата ! Също така ми обясните че това не може да бъде регулирано , което малко ме усъмни ! Моля за мнения и съвети ! Прикачил съм снимка от монитора на стенда !Предварително благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Здравейте колеги ! Преди 2 дни смених зимните гуми с летни и забелязах че предна лява е износена неравномерно от вътрешната страна ! Днес посетих сервиз за реглаж където ми казаха че всичко било наред , но аз забелязах че един от показателите свети в червено и попитах какво означава ! В сервиза ми казаха че това което свети в червено е наклон на амортисьора който не оказвал влияние на износването на гумите и ъгълът на колелата ! Също така ми обясните че това не може да бъде регулирано , което малко ме усъмни ! Моля за мнения и съвети ! Прикачил съм снимка от монитора на стенда !Предварително благодаря !Значи имаме неравномерно износване на гума,наклон на амортисьора?!,и невъзможен реглаж на предницата...Диагноза: Смени сервиза... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lachko Публикувано 4 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2016 (редакция) Значи имаме неравномерно износване на гума,наклон на амортисьора?!,и невъзможен реглаж на предницата...Диагноза: Смени сервиза... Колега, доста прочетох за този наклон , също така в ютюб има доста добре обяснено значението на този наклон ! От значени за износването на гумата са показателите : Camber и Separat Toe ! Ъгълът на амортисьора помага за по лесното връщтаме а колелата при излизане от завой ! Този ъгъл не товари гумата повече в дясно или в ляво ! Също така при автомобили с предно предаване(с някой изключения) е не възможно регулирането на този ъгъл ! Дори в Workshp Manual на Carisma е написано че този ъгъл е заводски фиксиран и НЕ може да бъде регулиран ! Редактирано 4 Май 2016 от Lachko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 5 Май 2016 Сподели Публикувано 5 Май 2016 Възможно е и стержена на амортисьора да е крив в следствие на някое "приключение". Имал съм такъв случай, след смяната на въпросния амортисьор, нещата си дойдоха на мястото. Иначе на мен оператора на стенда ми беше казал, ако искам да разпробия дупките на ама (т.е. да ги разширя), за да позволи изместване спрямо шенкела и така щял да я намести Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.