Премини към съдържание

Реглаж предно окачване ! ПРОБЛЕМ


Препоръчано мнение

Здравейте колеги ! Преди 2 дни смених зимните гуми с летни и забелязах че предна лява е износена неравномерно от вътрешната страна ! Днес посетих сервиз за реглаж където ми казаха че всичко било наред , но аз забелязах че един от показателите свети в червено и попитах какво означава ! В сервиза ми казаха че това което свети в червено е наклон на амортисьора който не оказвал влияние на износването на гумите и ъгълът на колелата ! Също така ми обясните че това не може да бъде регулирано , което малко ме усъмни !

Моля за мнения и съвети !

Прикачил съм снимка от монитора на стенда !

Предварително благодаря !

post-15313-075234900 1462372083_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Преди 2 дни смених зимните гуми с летни и забелязах че предна лява е износена неравномерно от вътрешната страна ! Днес посетих сервиз за реглаж където ми казаха че всичко било наред , но аз забелязах че един от показателите свети в червено и попитах какво означава ! В сервиза ми казаха че това което свети в червено е наклон на амортисьора който не оказвал влияние на износването на гумите и ъгълът на колелата ! Също така ми обясните че това не може да бъде регулирано , което малко ме усъмни !

Моля за мнения и съвети !

Прикачил съм снимка от монитора на стенда !

Предварително благодаря !

Значи имаме неравномерно износване на гума,наклон на амортисьора?!,и невъзможен реглаж на предницата...Диагноза: Смени сервиза...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи имаме неравномерно износване на гума,наклон на амортисьора?!,и невъзможен реглаж на предницата...Диагноза: Смени сервиза...

 

 

Колега, доста прочетох за този наклон , също така в ютюб има доста добре обяснено значението на този наклон ! От значени за износването на гумата са показателите : Camber и Separat Toe ! Ъгълът на амортисьора помага за по лесното връщтаме а колелата при излизане от завой ! Този ъгъл не товари гумата повече в дясно или в ляво ! Също така при автомобили с предно предаване(с някой изключения) е не възможно регулирането на този ъгъл ! Дори в Workshp Manual на Carisma е написано че този ъгъл е заводски фиксиран и НЕ може да бъде регулиран !

Редактирано от Lachko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и стержена на амортисьора да е крив в следствие на някое "приключение". Имал съм такъв случай, след смяната на въпросния амортисьор, нещата си дойдоха на мястото. Иначе на мен оператора на стенда ми беше казал, ако искам да разпробия дупките на ама (т.е. да ги разширя), за да позволи изместване спрямо шенкела и така щял да я намести :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...