RozN Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 Здравейте, Искам да ви задам въпрос относно една ръжда на Galant 97-ма. Не разбирам много от автомобили, да не кажа нищо, но баща ми попадна наскоро на един модел, който много ми допадна, евтин е и доста запазен с изключение на тази ръжда, която ще видите в линковете по-долу. Моделът е с автоматични скорости на бензин/газ и е в доста добро състояние, имайки предвид годините му, използват го рядко и навърта едва 2000км на година. Моторът е 2000 кубика и 136 коня (100kW). Въпросът ми реално е, тази ръжда на подкалника (простете ако не е това правилната дума или термин) трябва ли да ме притеснява много, поправима ли е евентуално, може ли да се закърпи или нещо подобно? Целта ми е да ползвам колата около 5 години, докато имам възможност за нещо по-ново. Ще се радвам да видя вашето мнение. Благодаря предварително ПП. приложил съм и една екстериорна снимка за да видите колко запазена изглежда. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t34.0-12/12939177_10205994818489455_234349554_n.jpg?oh=07221451c2de657be13adb3598485f2f&oe=57035F38 https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t34.0-12/12939458_10205994977293425_1869167670_n.jpg?oh=e2b05d0bc4c3b976afbc161058672195&oe=570386D1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 (редакция) Здравейте, Искам да ви задам въпрос относно една ръжда на Galant 97-ма. Не разбирам много от автомобили, да не кажа нищо, но баща ми попадна наскоро на един модел, който много ми допадна, евтин е и доста запазен с изключение на тази ръжда, която ще видите в линковете по-долу. Моделът е с автоматични скорости на бензин/газ и е в доста добро състояние, имайки предвид годините му, използват го рядко и навърта едва 2000км на година. Моторът е 2000 кубика и 136 коня (100kW). Въпросът ми реално е, тази ръжда на подкалника (простете ако не е това правилната дума или термин) трябва ли да ме притеснява много, поправима ли е евентуално, може ли да се закърпи или нещо подобно? Целта ми е да ползвам колата около 5 години, докато имам възможност за нещо по-ново. Ще се радвам да видя вашето мнение. Благодаря предварително ПП. приложил съм и една екстериорна снимка за да видите колко запазена изглежда. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t34.0-12/12939177_10205994818489455_234349554_n.jpg?oh=07221451c2de657be13adb3598485f2f&oe=57035F38 https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t34.0-12/12939458_10205994977293425_1869167670_n.jpg?oh=e2b05d0bc4c3b976afbc161058672195&oe=570386D1Единият линк не работи,най вероятно говориш за веждите на задните калници .Те са поправими има доста теми ,едната вежда струва около 70-100 лв. и вече там колкото ще ти вземе майстора да ти ги направи .Има и други по евтени варианти като вежди от лада нива или някой майстор да ти огъне от ламарина . Редактирано 5 април 2016 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 Единият линк не работи,най вероятно говориш за веждите на задните калници .Те са поправими има доста теми ,едната вежда струва около 70-100 лв. и вече там колкото ще ти вземе майстора да ти ги направи .Има и други по евтени варианти като вежди от лада нива или някой майстор да ти огъне от ламарина . При мн работи - става въпрос за горната ламарина на преден ляв ланжерон. По мое мнение, тази ръжда говори за наличие на подобно и в междинната носеща, където са заварени втулките за монтаж на горния носач.Това не е добре, но и не е болка за умиране - прави се, дори и шапките отдолу могат да се укрепят, без нарушаване на геометрията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RozN Публикувано 5 април 2016 Автор Сподели Публикувано 5 април 2016 НЕ успях да намеря бутон да си редактирам поста (пусна му работа), но ще приложа наново два линка, които този път можеби ще са по трайни. Благодаря отново https://drive.google.com/open?id=0B7RnsdO950z-TkVNZ29ocVJWbXMhttps://drive.google.com/open?id=0B7RnsdO950z-aXFNMlRKN0ZYVDQ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 (редакция) НЕ успях да намеря бутон да си редактирам поста (пусна му работа), но ще приложа наново два линка, които този път можеби ще са по трайни. Благодаря отново https://drive.google...TkVNZ29ocVJWbXMhttps://drive.google...aXFNMlRKN0ZYVDQ На старият ми Галант бомбетата бяха в подобно състояние. Правят се, като на мен за едното ми взе 80 лв. майстора. Щом е автомат, искрено те съветвам, да я покараш по обстойно, както когато е студена, така и топла. И задължително погледни какво е маслото на скоростите - трябва да е бистро с червен цвят и да не мирише на изгоряло. П.С. Не знам каква цена са ти предложили за колата, но погледна ли в раздел продава на форума? Редактирано 5 април 2016 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 (редакция) Това щом там е така не ми се мисли отдолу и около задния мост на какво ще прилича .. задължително на подемник да я огледа тенекеджия и повече от 2000-2200лв макс не, ако не е съвсем пред разпад .. малкото каране всъщност не е особен плюс. Редактирано 5 април 2016 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RozN Публикувано 5 април 2016 Автор Сподели Публикувано 5 април 2016 Благодаря за коментарите. Всъщност колата ми я предлагат за 2200 като цената е твърда. Тя е доста запазена, с изключение на тази ръжда, както в екстериор така и в интериор. За сега ще я купувам и надявам се следващия месец да съм и аз официален член във форума.А иначе ще мине през съответните майстори да се види какво може да се "закърпи". Можеби най-удобно за сега е ремонтите да се състоят във Варна и ако някой знае добри майстори по този модел с удоволствие бих ги проверил. Иначе аз живея в София и накрая ще се ходи тук за ремонт, но не ми се иска некомпетентен да вляза в сервиз и да ми свалят кожата защото идея си нямам за какво иде реч. Благодаря отново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 (редакция) не я вземай без да имаш становище от човек, който разбира относно ръждата, но да я огледа отдолу задължително .. ясно е че ще има, но да не конструктивно тоталка .. Редактирано 5 април 2016 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RozN Публикувано 5 април 2016 Автор Сподели Публикувано 5 април 2016 (редакция) не я вземай без да имаш становище от човек, който разбира относно ръждата, но да я огледа отдолу задължително .. ясно е че ще има, но да не конструктивно тоталка .. Благодаря, ще прехвърля съветите на по-горно ниво ;) Дано не е в предсмътни мъки, че наистина ми харесва.. Редактирано 5 април 2016 от RozN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.