Премини към съдържание

RozN

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

За RozN

  • Рожден ден 02/10/1990

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

RozN's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Карам Галант 1999г. 136к.с., 2000 кубика, бензин/газ, автоматик, комби. От около година и половина насам лампичката на двигателя свети. В началото светеше, след това угасваше, без видими проблеми по работата на двигателя. Водих я на диагностика и я спираха, оправяха някой кабел с контактен спрей, но проблемът след време се проявяваше отново. Периодът, в който лампичката престоява светната се увеличаваше с всеки изминал месец, докато не започнаха видимите проблеми. Двигателят започна да прекъсва, в началото по-слабо, но се увеличаваше с времето. На предното ходене на сервиз смених двете бобини (без кабелите) и свещите. Проблемът моментно се оправи - като пак имаше много леки прекъсвания, но наскоро докато пътувах се чу изпукване и започна много остро прекъсване на двигателя както на бензин, така и на газ, като на бензин поне можеше да се кара. Спрях и радиаторът беше мокър отгоре. След като я закарах отново на сервиз, стана ясно, че радяторът е изгърмял и ще се наложи смяна. Прекъсването на двигателя може да се усети най-рязко при тръгване независимо дали колата е загряла или не и при по-рязко настъпване на педала при изпреварване - т.е. едвам тръгвам и едвам изпреварвам. На газ изобщо не може да потегли безопасно, само прекъсва, а на безнзин започва да прекъсва (насечено връсква горивото) и в след около 2-3 секунди все едно се отпушва и тръгва да кара нормално. В момента е в друг сервиз, където изчистиха дросела, пробваха с изключване на сонди, като без първата работи малко по-добре, но пак това не е решение на проблема, минавала е през диагностика, но не могат да докажат от кой компонент може да бъде това. Не съм сигурен дали лампичката започна да свети преди или след като колата да започна да вдига температура повече от нормалното при наклон нагоре и в задръстване, което също се случи преди около година и половина. Не откриха защо е тръгвала да прегрява, но спрях да карам в задръствания и не е вдигала чак толкова температура в града, но лятото на Витиня по баирите със сигурност стрелката се качва и доближава червения сектор. Не съм сигурен дали провериха за катализатора, ако проблемът идва оттам, но утре ще питам. Ако има някой, който е имал подобен проблем ще се радвам да сподели някакъв опит. Допълнително утре ще се свържа със сервиза на Пламен и да я карам при него ако имат време. В обобщение ще кажа, че съм сменил масла, филтри, бобини, свещи, ангренаж, ремаци, ролки, водна помпа, стартер, накладки, дискове (отпред и отзад), апарати на спирачната система, та колата почти цялата е сменена (образно казано) и не мога и да си помисля да я продавам или захвърлям на този етап. Поздрави
  2. RozN

    Galant 97-ма въпрос

    Благодаря, ще прехвърля съветите на по-горно ниво ;) Дано не е в предсмътни мъки, че наистина ми харесва..
  3. RozN

    Galant 97-ма въпрос

    Благодаря за коментарите. Всъщност колата ми я предлагат за 2200 като цената е твърда. Тя е доста запазена, с изключение на тази ръжда, както в екстериор така и в интериор. За сега ще я купувам и надявам се следващия месец да съм и аз официален член във форума.А иначе ще мине през съответните майстори да се види какво може да се "закърпи". Можеби най-удобно за сега е ремонтите да се състоят във Варна и ако някой знае добри майстори по този модел с удоволствие бих ги проверил. Иначе аз живея в София и накрая ще се ходи тук за ремонт, но не ми се иска некомпетентен да вляза в сервиз и да ми свалят кожата защото идея си нямам за какво иде реч. Благодаря отново.
  4. RozN

    Galant 97-ма въпрос

    НЕ успях да намеря бутон да си редактирам поста (пусна му работа), но ще приложа наново два линка, които този път можеби ще са по трайни. Благодаря отново https://drive.google.com/open?id=0B7RnsdO950z-TkVNZ29ocVJWbXM https://drive.google.com/open?id=0B7RnsdO950z-aXFNMlRKN0ZYVDQ
  5. RozN

    Galant 97-ма въпрос

    Здравейте, Искам да ви задам въпрос относно една ръжда на Galant 97-ма. Не разбирам много от автомобили, да не кажа нищо, но баща ми попадна наскоро на един модел, който много ми допадна, евтин е и доста запазен с изключение на тази ръжда, която ще видите в линковете по-долу. Моделът е с автоматични скорости на бензин/газ и е в доста добро състояние, имайки предвид годините му, използват го рядко и навърта едва 2000км на година. Моторът е 2000 кубика и 136 коня (100kW). Въпросът ми реално е, тази ръжда на подкалника (простете ако не е това правилната дума или термин) трябва ли да ме притеснява много, поправима ли е евентуално, може ли да се закърпи или нещо подобно? Целта ми е да ползвам колата около 5 години, докато имам възможност за нещо по-ново. Ще се радвам да видя вашето мнение. Благодаря предварително ПП. приложил съм и една екстериорна снимка за да видите колко запазена изглежда. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t34.0-12/12939177_10205994818489455_234349554_n.jpg?oh=07221451c2de657be13adb3598485f2f&oe=57035F38 https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t34.0-12/12939458_10205994977293425_1869167670_n.jpg?oh=e2b05d0bc4c3b976afbc161058672195&oe=570386D1
×
×
  • Създаване...