MorganCreek Публикувано 8 март 2016 Сподели Публикувано 8 март 2016 Здравете колеги !!!Закупих си макферсони-предни и задни от Lancer 1.6 98hp. В момента съм си със стоковото окачване и искам да я направя да вози по меко. Питането ми е за задните, как се развиват от горе и много ли е разглабянето в багажния отсек? За предните няма да имам проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 Ей това може да ти даде представа за работата и как общо взето да ги смениш , това момче има много полезни клипове за този модел на Мицубиши и въпреки че много неща прави грешно пак има много полезно инфо в неговите видео клипове : Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 март 2016 Сподели Публикувано 15 март 2016 Даже и в този клип монтира горните шайби на тампоните по грешния начин, който води до късане на тампоните . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 15 март 2016 Сподели Публикувано 15 март 2016 Даже и в този клип монтира горните шайби на тампоните по грешния начин, който води до късане на тампоните . Съгласен съм, много погрешно работи и непрофесионално, но поне клипчето дава представа какво се прави , ще е полезно за хора, които никога не са го правели преди. Между другото това момче има много полезни видео клипове специално за Лансер , само че не трябва наистина да се прави всичко както той го прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 15 март 2016 Автор Сподели Публикувано 15 март 2016 Мерси колеги тези дни дано намеря време за смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 19 март 2016 Автор Сподели Публикувано 19 март 2016 Днес намерих време да сменя задните макферсони, разглобих в багажника и развих единия. Махнах колелото, развих гайката, усвободих главината и дойде реда да избия болта който държи амортисьора отдоло и греда. Няма избиване, пръсках с WD бой с чука и не мърда и това си е. Пробвах да го раздвижа с въртене и втулката на тампона превъртя в гимата. След 1 час бой си стегнах всичко и оставих нещата така. Някой има ли идея как да го избия без намесата на флекс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 19 март 2016 Сподели Публикувано 19 март 2016 Зсравей колега,имах подобен проблем,реших го ,като рязахме болта с електрически трион за метал.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 20 март 2016 Автор Сподели Публикувано 20 март 2016 Не съм много сигурен, но май съм сгрешил с покупката на макферсоните. Целта ми беше да вдигна със сънтиметър-два колата и да вози по меко, но взех макферсоните от седанова кола, а аз съм комби. Мой познат каза, че от седановата са може би по меки, но колата щяла да стане по ниска от сега. Има ли нещо вярно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 Ако колата ти е оригинално спорт изпълнение с двигател 4g63 със сигурност след смяната с комплект от 1.6 няма да стане по-ниска, напротив, ще се вдигне, с 1.5-3см, забравих точно колко беше разликата. Само не съм сигурен дали от седан стават за комби за задните . Може да провериш ето тук дали номерата при двата модела съвпадат:http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi А за да има пълен ефект от тази смяна също така може да си поиграеш и с размерите на гумите, една идея по-високи гуми ще подобрят возията също. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 21 март 2016 Автор Сподели Публикувано 21 март 2016 Оригиналното окачване на 4g63 е, да се надявам за повечко свободно време тази седмица и да режа болтове. За гумите тези са ми хубави и не ми се иска да ги сменям. Мисля, че модела повече от 195х55х16 няма да мога да кача с оригиналните джанти. Ако намеря с по малко ЕТ и 7J ще влязат и 205 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 17 април 2016 Сподели Публикувано 17 април 2016 Колега, смени ли амортисьорите, има ли положителна промяна, то и 1.6 стандартни пак са друсливи, незнам дали няма някакъв вариант за по- меки пружини и амортисьори, ще бъде много добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 26 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2016 Здравей колега, утре и в други ден ми предстой така чаканата смяна ще сменям 90% от ходовата част и ще кача и прожините от 1.6, но само отзад. Отпред, ще си оставя оригиналните. Ще пиша и ще кача снимки в друга тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 29 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2016 Смених амортисьорите и пружините на колата с такива за 1.6 и смело мога да твърдя, че разлика няма може би малко по мека и по нестабилна, но височината си е все същата, ако има промяна в нея, ще е не повече от 5мм или нещо подобно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.