G1905 Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Здравейте,Предстои ми покупка на използван автомобил. Един от вариантите е Colt 1.3i 82 к.с. 2003 г. Ако е възможно, да ми дадете някаква насока за този модел. Какво най-вече да гледам, при покупката? Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Гледай шасито. Задните греди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G1905 Публикувано 28 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Потърси из форума, има доста изписано. Колегата ти го е конспектирал твърде сбито :icon_thumbup: В общи линии моделът е безпроблемен. Дори и да му има нещо, се оправя и частите не са скъпи. Само, ако има изгнило, няма как да се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G1905 Публикувано 28 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2016 (редакция) Благодаря, а как е возията, понеже сега съм с Рено и е много мека? А това е двигателя. http://s10.postimg.org/y64ivriad/11401539749372963_13.jpg С верига ли е? Редактирано 28 февруари 2016 от G1905 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Това е двигателя, не е с верига, с ремък е и една ролка и два външни пистови ремъка - всичко това се обслужва при покупка. Разликата му със същия двигател на по-старите Колтове (1.3 75 кс) е че този е с 16 клапана, а предишните с 12. Возията за разлика от Реното, предполагам ще е доста по-твърда и стабилна. От опит го казвам, преди имах подобен Колт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Внимателно огледайте задните греди отдолу, в областта където се хващат горните малки носачи към тях. Там е най-болното място. Не че не се прави, но ремонта е трудоемък. Другото на което може да отделите внимание е преминаването от 3-та към 2-ра, или от свободна към 2-ра. Иначе, модела е изключително устойчив на тормоз и нашите смотани пътища. В сравнение с реното возията ще Ви се стори твърда...Но за сметка на това колата е много стабилна като се има в предвид размерите и. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G1905 Публикувано 28 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Благодаря, чудесни отговори ми давате. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Емо ти е казал най-големите болежки. Единствено битката с ръждата е жестока. Модела е супер здрав и непретенциозен. Имал съм няколко Мицки, но Колта ми е доставял най-голямо удоволствие и удовлетвореност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.