MuxoB Публикувано 21 февруари 2016 Сподели Публикувано 21 февруари 2016 (редакция) Здравейте колеги ! За 4 години вярна служба, тази вечер на излизане от работа Мицку /Спейс стар 1,3/ отказа да запали. Стартера само върти а дори не прави опит да запали. В резервоара има достатъчно гориво. Не чувам необичайнизвуци на релета и разни прекъсвачи. Няма миризма на "сурово" гориво , което ме навежда на мисълта, че най-вероятнопомпата е отказала, но все пак искам да се попитам до вас, за мога утре на светло да прегледам всичко. Възможно ли е да е бушон?И къде би могъл да се намира? Разкачих клемите на акумулатора и ги закачих отново, няма резултат. Всеки съвет ще ми е от полза! Ще съм ви много благодарен! Поздрави, Михаил. Редактирано 21 февруари 2016 от MuxoB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro_88 Публикувано 22 февруари 2016 Сподели Публикувано 22 февруари 2016 Здравей колега, Преди време имах същия проблем, но с Колт 1.3 98г и при мен се оказа изгоряла бобина (то си им е слабо място). Дано при теб е нещо по дребно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 22 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2016 Здравейте! Сутринта пробвах да го запаля и отказа! Тръгнах да я дърпам към майстора и запали от първия път.Не знам какво да си мисля честно казано. Утре ще я заведа на диагностика! Въпрос към колегите - Има ли колата датчик на Хол? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro_88 Публикувано 22 февруари 2016 Сподели Публикувано 22 февруари 2016 Колега, моя Колт не искаше да пали с дърпане. Предполагам че бобината ти е добре, иначе Колта имаше датчик на Хол, предполагам че и Старчето има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 22 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2016 Не съм я дърпал с цел да запали , дори и не съм пробвал. Просто преди да започна с дърпането реших да пробвам и запали веднага.Ще прегледам датчика на Хол в такъв случай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 24 февруари 2016 Сподели Публикувано 24 февруари 2016 Не съм я дърпал с цел да запали , дори и не съм пробвал. Просто преди да започна с дърпането реших да пробвам и запали веднага.Ще прегледам датчика на Хол в такъв случай. Колега прегледай си бушоните в двигателния отсек. При мен 1 изгорял бушон ми прави мизерията 2 седмици докато се чатна. Та нямаше палене докао не го смених. Няма да казвам кой е, но за целта всички ги провери то си е и за теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Benzindjia Публикувано 24 февруари 2016 Сподели Публикувано 24 февруари 2016 Заслушай се и при подаване на контакт дали ще чуеш бензиновата помпа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2016 Сподели Публикувано 25 февруари 2016 Заслушай се и при подаване на контакт дали ще чуеш бензиновата помпа........наа контакт няма да я чуе, трябва да завърти на стартер и ако не запали, тогава може да я чуе ,защото управлението на главното реле е с такъв алгоритъм..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2016 Сподели Публикувано 25 февруари 2016 Не съм я дърпал с цел да запали , дори и не съм пробвал. Просто преди да започна с дърпането реших да пробвам и запали веднага.Ще прегледам датчика на Хол в такъв случай....може да имаш проблем с имобилайзера ,който често на този тип коли се разпада ключа,а чипа е вътре....или с транспондера,т.е. антената...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 25 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2016 Здравейте, колеги. Не бях влизал във форума от два дни и за това не съм ви отговарял.Проверих бушоните, не бяха те причината. Помислих си и за ключа, но той работи след ремонта за който ще ви разкажа.Проблемът се оказа в горивната помпа / по-точно самото електромоторче /, което работеше доста променливо. Ту работи - ту не работи и бучеше странно/определено не както новото сложено/ Проблемът бе решен с ново електромоторче и колата в момента работи без проблем. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.