Премини към съдържание

Колеги, помагайте


MuxoB

Препоръчано мнение

Здравейте колеги !

 

За 4 години вярна служба, тази вечер на излизане от работа Мицку /Спейс стар 1,3/ отказа да запали.

Стартера само върти а дори не прави опит да запали. В резервоара има достатъчно гориво. Не чувам необичайни

звуци на релета и разни прекъсвачи. Няма миризма на "сурово" гориво , което ме навежда на мисълта, че най-вероятно

помпата е отказала, но все пак искам да се попитам до вас, за мога утре на светло да прегледам всичко. Възможно ли е да е бушон?

И къде би могъл да се намира? Разкачих клемите на акумулатора и ги закачих отново, няма резултат. Всеки съвет ще ми е от полза!

 

Ще съм ви много благодарен!

 

Поздрави, Михаил.

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Преди време имах същия проблем, но с Колт 1.3 98г и при мен се оказа изгоряла бобина (то си им е слабо място). Дано при теб е нещо по дребно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Сутринта пробвах да го запаля и отказа! Тръгнах да я дърпам към майстора и запали от първия път.

Не знам какво да си мисля честно казано. Утре ще я заведа на диагностика!

Въпрос към колегите - Има ли колата датчик на Хол?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моя Колт не искаше да пали с дърпане. Предполагам че бобината ти е добре, иначе Колта имаше датчик на Хол, предполагам че и Старчето има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я дърпал с цел да запали , дори и не съм пробвал. Просто преди да започна с дърпането реших да пробвам и запали веднага.

Ще прегледам датчика на Хол в такъв случай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я дърпал с цел да запали , дори и не съм пробвал. Просто преди да започна с дърпането реших да пробвам и запали веднага.

Ще прегледам датчика на Хол в такъв случай.

 

 

Колега прегледай си бушоните в двигателния отсек. При мен 1 изгорял бушон ми прави мизерията 2 седмици докато се чатна. Та нямаше палене докао не го смених. Няма да казвам кой е, но за целта всички ги провери то си е и за теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заслушай се и при подаване на контакт дали ще чуеш бензиновата помпа...

.....наа контакт няма да я чуе, трябва да завърти на стартер и ако не запали, тогава може да я чуе ,защото управлението на главното реле е с такъв алгоритъм.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я дърпал с цел да запали , дори и не съм пробвал. Просто преди да започна с дърпането реших да пробвам и запали веднага.

Ще прегледам датчика на Хол в такъв случай.

...може да имаш проблем с имобилайзера ,който често на този тип коли се разпада ключа,а чипа е вътре....или с транспондера,т.е. антената......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

Не бях влизал във форума от два дни и за това не съм ви отговарял.

Проверих бушоните, не бяха те причината. Помислих си и за ключа, но той работи след ремонта за който ще ви разкажа.

Проблемът се оказа в горивната помпа / по-точно самото електромоторче /, което работеше доста променливо. Ту работи - ту не работи и бучеше странно/определено не както новото сложено/

Проблемът бе решен с ново електромоторче и колата в момента работи без проблем.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...