ZlijaElf Публикувано 19 февруари 2016 Сподели Публикувано 19 февруари 2016 eclipse-1g 2000,150ph.Ако някой предполага или се е сблъсквал с такива симптоми на модела ,моля да ми помогнете, ще опитвам всичко.Студена запалва тежко,работи добре 10 секунди,оборотите се сриват и бавничко си гасне,запалва веднага ,след секунда две същото,не може да се задава газ,щом докосна газта гасне,бавно, бързо, гасне,не препуква,няма черен дим ,не мирише на бензин.Веднага пали и същото.Пооооооооммммммоооооооооощщщщщщщ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 -Първо , няма да е лошо една диагностика ,и да се наблюдават Живи данни в двигателният контролер, В момента на запалване ,,-полужение на дроселна клапа, процент на отваряне на стъпковият мотор, инжекторен цикъл ,ламбда коефициент, и най важното , температура на двигателя и на входящият въздух(Реални ли са) , още и дебита на Въздуха(входящият)! Едих добър диагностик веднага ще се ориентира за какво иде реч! Да не разчита - папагалски на четене на "грешки", че от там нищо няма да "вдене" :rolleyes: Да се замери с вакуммера едно подналягане в смукателният колектор, над 400 хекто паскала ли е значи има нещо във интейк системата, може и да има блокирал отворен EGR клапан! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZlijaElf Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 За съжаление в нашия регион не извършват диагностика на японски автомобили,и такава кола като видят все едно че виждат северното сияние или полярна мечка в пустинята.Тук се диагностицират основно европейски автомобили,заучено положение.Колата я бях занемарил година и половина.Не зареждаше динамото.Сменил съм го с ново,нов термостат,антифриз,В.филтър и кабелите за високото с лулите.Беше почти без бензин.Колата си заработи като часовник.Изкарах я от гаража сега е с предницата под наклон.Работеше перфектно,динамото,чаках я да влезе в параметри,загря както трябва термостата си отвори,перфектен звук,не дава да докоснеш газта,,веднага си влиза в ниски.Работи 30 минути със стария бензин.Даже я чаках всеки момент да засмуче въздух,не засмука.След една седмица отивам и първо наливам нов бензин точно 5литра.Запали малко тежко но тръгна след това добре и след 1 минута се срина и започна да си гасне.Възможно ли е сондата да е на сухо,утайки може би,да се е задръстила или пък горивен филтър,колата е под наклон,бензина да е на кантар да не е достатъчен да засмуче?Това което съм направил е закачах друг компютър ,не е това.Забелязах че преди като давах на контакт се чуваше цъкане на реле отзад,сега не се чува . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Стига бе човек, заще я мъчиш така - 5л. бензин и то в 20 и няколко годишен резервоар. Кой знае какъв батак е засмукала. Огледай филтри, замери налягането в рейката но преди това и капни 10-на литра гориво ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZlijaElf Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Да,като ида това ще е първото нещо.Понякога елементарни неща могат да те извадят от равновесие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Както е писал колегата, налей и повечко бернзин, поне 10 литра, че даже 20.Моторчето за празен ход може да го замериш с мултицет. Има 2 реда пинове, на всеки ред средния спрямо левия и десния, трябва да дава около 40 ома.Огледай вакуумните маркучета. ако има някъде извадено, или скъсано и смуче въздух, пак така ще гасне. Огледай въздуховодите, като цяло.Може да направиш клипче да видим и чуем двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZlijaElf Публикувано 25 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2016 Колеги,налях още 20 литра бензин,пое и заработи като швейцарски часовник двигателя.Никога не съм си представял че 5л.бензин са нищожни,но като е под наклон и смуче въздух и бензин на границата.Сега скалата е едва на първото деление след нулата.Благодаря за всяко предположение,не можа да се стигне до заснемане на клипче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 25 февруари 2016 Сподели Публикувано 25 февруари 2016 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.