Plamen1988 Публикувано 9 февруари 2016 Сподели Публикувано 9 февруари 2016 Привет,Колеги!Отскоро имам проблем с галанта,не върви на 100 процента,доста по-бавно ускорява.Никакви лампи не ми светят,мотора няма грешки,иначе на тихи обороти си мърка.Направи ми впечатление че от аспуха сякаш не излизат достатъчно изгорели газове.Та въпроса ми е може ли това да се дължи на подпушен катализатор и ако го премахна дали ще дава грешки.Моля по-запознатите да споделят мнение,понеже съм се решил да го махам.Поздрави! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Каква е колата, коя година е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen1988 Публикувано 10 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Колата е галант 2.5 бензин 98 година,6А13 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Запалителната система обслужена ли е? Пробвайте да смените бензиностанцията... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Колата е галант 2.5 бензин 98 година,6А13Няма да имаш проблем с ламбдата и чек енджин лампата при махане на катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen1988 Публикувано 10 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Всичко по колата работи перфектно,свещи,кабели,капачката и палеца нямат 10 месеца още,това с горивото на 100 процента ще го направя и ще го махна катализатора,дано се оправи.Благодаря,Колеги! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Ако загубата на мощност е настъпила от веднъж, то не виждам смисъл от премахване на катализатора. Може да се консултирате с някой ауспухджия преди манипулацията. Аз лично когато премахнах моя преди години, не усетих абсолютно никаква разлика, освен че колата стана по-шумна :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 12 февруари 2016 Сподели Публикувано 12 февруари 2016 Няма да имаш проблем с ламбдата и чек енджин лампата при махане на катализатора.Да така е няма да свети ,не знам дали разходът няма да се вдигне малко и задължително слагай резунаторно гърне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 21 февруари 2016 Сподели Публикувано 21 февруари 2016 Замери двата ТПС може да е от тях.Аз имах такъв проблем и от там го решихме.По-спомен стойностите трябва да са между 0.500 и 0.700. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.