BO4O1 Публикувано 30 януари 2016 Сподели Публикувано 30 януари 2016 (редакция) Здравейте,вчера реших да включа климатика да поработи 5мин.и ми направи впечатление че,компресора и перката изключват и се включват през 10-20 сек.Карам колата от няколко месеца и не съм мн.запознят с нея.Виждам през прозорчето на филтър-дехидратора че има нужда от фреон,получават се доста джибурки при работа. Дали това е причината? Или външната тепература му оказва някъкво влияние?Иначе си духа студено в купето н.п. Колата е Спейс стар 1,6 2003г. Има ли вероятност да има сериозен проблем с компресора или др. Редактирано 30 януари 2016 от BO4O1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 1 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2016 Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 1 февруари 2016 Сподели Публикувано 1 февруари 2016 Моята е 1.3 работи по същия начин.Каран я от 2011 г.Не се притеснявай http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 1 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2016 Моята е 1.3 работи по същия начин.Каран я от 2011 г.Не се притеснявай http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Преди като че ли не беше така.Не ми се вижда нормално да се включва и изключва за толкова кратко време. :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 2 февруари 2016 Сподели Публикувано 2 февруари 2016 Ако откриеш нещо по въпроса пишиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 2 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2016 (редакция) Ако откриеш нещо по въпроса пишиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Ще пиша разбира се. Говорих с приятел който трябва да го провери в близките седмици и евентуално да го дозареди. Та той ми каза че може би му е малко налягането,не прави нужния дебит,но ще го разберем като го замерим. Във всички случаи не е нормално. Ако работи повече време и изключи добре но моя работи около 10сек.че и по малко даже и изключва. Редактирано 2 февруари 2016 от BO4O1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 5 февруари 2016 Сподели Публикувано 5 февруари 2016 (редакция) Имам спомен,че при ниска температура не ми се включваше климатика. Редактирано 7 Май 2016 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 16 април 2016 Автор Сподели Публикувано 16 април 2016 Здравейте,темата е малко старичка,но реших да напиша няколко думи понеже дълго време си мислех че климатика ми е повреден.След малко разпитване тук и там на компетенени познати и майстори се оказа че е нормално да включва и изклчючва компресора през 10-ина сек. според зависи и от оклолната температура разбира се,на повечето япнски автомобли бил така,включително и на спейс стар.Направено е така с цел удължаване живота на компресора и по нисък разход на гориво. Моля да бъда извинен ако прозвучи грубо но на мен това ми е първият японски автомобил,а тук всички карате или сте карали мицубиши,никой ли не знаеше за това? Нали за това е форума да си помагаме и да не ни лъжат по сервизите,да ни вземат парите напразно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpd Публикувано 5 Май 2016 Сподели Публикувано 5 Май 2016 Здравейте,вчера реших да включа климатика да поработи 5мин.и ми направи впечатление че,компресора и перката изключват и се включват през 10-20 сек.Карам колата от няколко месеца и не съм мн.запознят с нея.Виждам през прозорчето на филтър-дехидратора че има нужда от фреон,получават се доста джибурки при работа. Дали това е причината? Или външната тепература му оказва някъкво влияние?Иначе си духа студено в купето н.п. Колата е Спейс стар 1,6 2003г. Има ли вероятност да има сериозен проблем с компресора или др.Виждам че има доста мнения по темата но няма изчерпателен отговор,затова ще се опитам да обясня доколкото мога.Включване/изключване на компресора се контролира от термостаткойто се намира до питата на изпарителя в купето и следи температурата на същияза да не замръзне и се спука.Честотата и времетраенето на бкл/икл зависи оттемпературата на околния въздух и степента на която е включен вентилаторътза купето.Малко късно, но... дано съм полезен на някого. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 7 Май 2016 Сподели Публикувано 7 Май 2016 Темата е почистена от излишните коментари!Колеги спазвате добрия тон ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 7 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2016 Темата е почистена от излишните коментари!Колеги спазвате добрия тон ! Извинявам се.Благодаря за своевременната реакция от ваша страна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.