Премини към съдържание

Колт ca0 1.8 Gti 140hp - Прекъсва!


Препоръчано мнение

Изникна голям проблем с Колт-а, който се оказва много труден за хващане! По време на движение и при задържане на скороста в едно положение, автомобила прекъсва за части от секундата.. предърпва някак си. При движение с по-висока скорост го прави много рядко! Когато обаче се движа в града на висока предавка но с ниска скорост, тогава прекъсването е по усезаемо и по често. Не мога обаче да обясня при какви обстоятелства се случва, защото го прави при неопределен период от време и не при точно еднакви условия. Сменил съм свещи и кабели. Майстора ми каза че не е бобина. Замерих и сондата - оказа се че и тя си работи нормално. Моля някой ако е срещал такъв проблем да помогне!!! Страшно изнервящо и дразнещо е колата да прекъсва без видим проблем или минимум признак за такъв..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изникна голям проблем с Колт-а, който се оказва много труден за хващане! По време на движение и при задържане на скороста в едно положение, автомобила прекъсва за части от секундата.. предърпва някак си. При движение с по-висока скорост го прави много рядко! Когато обаче се движа в града на висока предавка но с ниска скорост, тогава прекъсването е по усезаемо и по често. Не мога обаче да обясня при какви обстоятелства се случва, защото го прави при неопределен период от време и не при точно еднакви условия. Сменил съм свещи и кабели. Майстора ми каза че не е бобина. Замерих и сондата - оказа се че и тя си работи нормално. Моля някой ако е срещал такъв проблем да помогне!!! Страшно изнервящо и дразнещо е колата да прекъсва без видим проблем или минимум признак за такъв..

.....това са признаци или на бобина, или на дефектирало ЕКУ,освен ако си сменил свещите и кабелите....може също да се появи подобен проблем и ако е зацапан,пукнат корпус или лоша ел връзка в датчика на кол. вал....

За бобината е елементарно да се установи...вземете едно шише с вода от тези с пулвелизиращите пръскалки и пръснете 2-3 пъти пряко към бобината при запален мотор,ако почне да тресе мотора или да изгасне, значи проблема е там.....ако обаче не е там, за другите неща си трябва специалист .....преди доста години някъде във форума съм дал графиките на всички датчици, които съм мерил в реално време с 5 канален осциолоскоп и там имаше проблем в дефектирало ЕКУ и как си изменя сигналите без видима причина.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изникна голям проблем с Колт-а, който се оказва много труден за хващане!

Гледам че си от К-к ако все още не си оправил проблема, пиши ми на лични, да те пратя при най добрият специалист на японците в града!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...