PaccoRabban Публикувано 22 януари 2016 Сподели Публикувано 22 януари 2016 Изникна голям проблем с Колт-а, който се оказва много труден за хващане! По време на движение и при задържане на скороста в едно положение, автомобила прекъсва за части от секундата.. предърпва някак си. При движение с по-висока скорост го прави много рядко! Когато обаче се движа в града на висока предавка но с ниска скорост, тогава прекъсването е по усезаемо и по често. Не мога обаче да обясня при какви обстоятелства се случва, защото го прави при неопределен период от време и не при точно еднакви условия. Сменил съм свещи и кабели. Майстора ми каза че не е бобина. Замерих и сондата - оказа се че и тя си работи нормално. Моля някой ако е срещал такъв проблем да помогне!!! Страшно изнервящо и дразнещо е колата да прекъсва без видим проблем или минимум признак за такъв.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2016 Сподели Публикувано 23 януари 2016 Изникна голям проблем с Колт-а, който се оказва много труден за хващане! По време на движение и при задържане на скороста в едно положение, автомобила прекъсва за части от секундата.. предърпва някак си. При движение с по-висока скорост го прави много рядко! Когато обаче се движа в града на висока предавка но с ниска скорост, тогава прекъсването е по усезаемо и по често. Не мога обаче да обясня при какви обстоятелства се случва, защото го прави при неопределен период от време и не при точно еднакви условия. Сменил съм свещи и кабели. Майстора ми каза че не е бобина. Замерих и сондата - оказа се че и тя си работи нормално. Моля някой ако е срещал такъв проблем да помогне!!! Страшно изнервящо и дразнещо е колата да прекъсва без видим проблем или минимум признак за такъв.......това са признаци или на бобина, или на дефектирало ЕКУ,освен ако си сменил свещите и кабелите....може също да се появи подобен проблем и ако е зацапан,пукнат корпус или лоша ел връзка в датчика на кол. вал....За бобината е елементарно да се установи...вземете едно шише с вода от тези с пулвелизиращите пръскалки и пръснете 2-3 пъти пряко към бобината при запален мотор,ако почне да тресе мотора или да изгасне, значи проблема е там.....ако обаче не е там, за другите неща си трябва специалист .....преди доста години някъде във форума съм дал графиките на всички датчици, които съм мерил в реално време с 5 канален осциолоскоп и там имаше проблем в дефектирало ЕКУ и как си изменя сигналите без видима причина..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 27 януари 2016 Сподели Публикувано 27 януари 2016 Изникна голям проблем с Колт-а, който се оказва много труден за хващане!Гледам че си от К-к ако все още не си оправил проблема, пиши ми на лични, да те пратя при най добрият специалист на японците в града! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.