Добромир Публикувано 14 януари 2016 Сподели Публикувано 14 януари 2016 Здравейте,Какво се има в предвид ГИ от висок клас...качествени компоненти на компа,рейка и изпарител ли?Нека да разгледаме варианти в средния и високия ценови клас.Брц,Ловато....днес разглеждах на Фобос(с такъв бях до сега и бях доволен, аз си го монтирах и настроих) и сега нивите им системи изглеждат още по-добри.Японските ауто компове претенциозни ли са към ГИ?Не можах да намеря инфо за самообучаващите се системи.Ще съм благодарен на коментари от форума, ценя всички вас с опита, който имате с возилата си! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2016 Сподели Публикувано 14 януари 2016 Здравейте,Какво се има в предвид ГИ от висок клас...качествени компоненти на компа,рейка и изпарител ли?Нека да разгледаме варианти в средния и високия ценови клас.Брц,Ловато....днес разглеждах на Фобос(с такъв бях до сега и бях доволен, аз си го монтирах и настроих) и сега нивите им системи изглеждат още по-добри.Японските ауто компове претенциозни ли са към ГИ?Не можах да намеря инфо за самообучаващите се системи.Ще съм благодарен на коментари от форума, ценя всички вас с опита, който имате с возилата си!...висок клас значи освен каччество и бързодействие, и възможности, опции и т.н......например, би било добре да има опция за комуникация с ЕКУ-то на колата.....или да трие грешките от оригиналното ЕКУ преди да е светнал чека,тъй като при каране на газ ,все пак ЕКУ-то на колата усеща че нещо не е наред и регистрира съответната грешка..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Добромир Публикувано 15 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2016 ...висок клас значи освен каччество и бързодействие, и възможности, опции и т.н......например, би било добре да има опция за комуникация с ЕКУ-то на колата.....или да трие грешките от оригиналното ЕКУ преди да е светнал чека,тъй като при каране на газ ,все пак ЕКУ-то на колата усеща че нещо не е наред и регистрира съответната грешка.....А има ли смисъл да се плаща само за марка....да кажем БРЦ най-скъпият вариант е 1750 с монтаж, а ето аналог от фобос за 1100 с монтаж...с ОБД 2, т.е. настройката на системата става през куплунга на автомобила, а не през такъв от газовия комп.От тела не мога да сложа линка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2016 Сподели Публикувано 15 януари 2016 А има ли смисъл да се плаща само за марка....да кажем БРЦ най-скъпият вариант е 1750 с монтаж, а ето аналог от фобос за 1100 с монтаж...с ОБД 2, т.е. настройката на системата става през куплунга на автомобила, а не през такъв от газовия комп.От тела не мога да сложа линка....Фобос въобще не е марка, а евтина алтернатива, която само заради 400-500 лв. по евтино в по късен етап ще си докараш главоболия.....освен това твоята кола не е по ОБД , а по КАН2 интерфейс, има разлики и ако сложиш подобие на АГУ, то няма да комуникират правилно ЕКУ-тата.....не знам, поне до преди 3 години Фобос беше скалъпена марка, сбирщайн, сега може да са подобрили нещата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Добромир Публикувано 15 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2016 ...Фобос въобще не е марка, а евтина алтернатива, която само заради 400-500 лв. по евтино в по късен етап ще си докараш главоболия.....освен това твоята кола не е по ОБД , а по КАН2 интерфейс, има разлики и ако сложиш подобие на АГУ, то няма да комуникират правилно ЕКУ-тата.....не знам, поне до преди 3 години Фобос беше скалъпена марка, сбирщайн, сега може да са подобрили нещата.....Ето въпросната система на Фобос:https://fobosgas.com/product/1138/gazova-inzhektsionna-sistema-fobos-2-za-4-tsilindrov-dvigatel-ot-150-do-180ks-s-montazh.htmlДа, действително са сбирщайн - инал. изпарител и рейка, бг компютър и софтуеър, но преди бях с първите им версии и се държеше без проблем, но кой да гарантира!Какъв съвет би ми дал, твоята с БРЦ ли беше? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVELBATALOV Публикувано 15 януари 2016 Сподели Публикувано 15 януари 2016 Един съвет от мен когато ти слагат ГИ поискай всички гумени маркучи за газта да са италиански. Много често слагат български маркучи които за 5-6 месеца се напукват (личен опит) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2016 Сподели Публикувано 15 януари 2016 Ето въпросната система на Фобос:https://fobosgas.com/product/1138/gazova-inzhektsionna-sistema-fobos-2-za-4-tsilindrov-dvigatel-ot-150-do-180ks-s-montazh.htmlДа, действително са сбирщайн - инал. изпарител и рейка, бг компютър и софтуеър, но преди бях с първите им версии и се държеше без проблем, но кой да гарантира!Какъв съвет би ми дал, твоята с БРЦ ли беше?.....аз бях и съм с Романо ГИ, монтиран от Ленков,до сега съм нямал никакви проблеми ,нито с едната, нито с другата ,нито с третата АГУ.....при него АГУ-то не е сбирщайн, а си е само на Романо,дори и маркучите,както спомена колегата над мен......един съвет: дори и тройниците на маркучите за изпарителя гледай да са аллуминиеви или метални,а не пластмасови..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.