Pashata_ Публикувано 9 януари 2016 Сподели Публикувано 9 януари 2016 Здравейте, не намерих подобна тема и затова отварям нова.Сменям радиатора на парното на галанта и стигнах до кутията с радиатора но не мога да го извадя без да откача тръбите на климатика. Има ли начин да се махне радиатора без да ги откачам за да не ми изтече фреона? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 9 януари 2016 Сподели Публикувано 9 януари 2016 (редакция) Здравейте, не намерих подобна тема и затова отварям нова.Сменям радиатора на парното на галанта и стигнах до кутията с радиатора но не мога да го извадя без да откача тръбите на климатика. Има ли начин да се махне радиатора без да ги откачам за да не ми изтече фреона? Благодаря предварително :mitsu-smiley: Здравейте и от мен ,да и аз май-май ще да се наложи да сменям това радиаторче понеже...да се допитам нещо до вас да изкажете мнение.Та галанта ми като позагрее което става сравнително бързо почва и духа добре горещо но ако е на силна степен или на автоматично издухва бързо топлото и започва да духа хладко ,ако намаля ръчно аз обдухването на втора степен пак след малко започва да духа задоволяващо топло,но ако е на по-висока степен пак почва хладко бързо обдухва явно радиаторчето на парното,антифризът съм си го сменял миналата година сега е на втора зима дали не ми е позапушено радеаторчето вътре в купето на парното и как да направя една промивка на самото радиаторче на купето направо с маркучът от чешмата ли да пробвам да видя дали няма да излязат мизерии,и да сложа ли оцет да се почисти по-добре или само с вода какво бихте ме посъветвали...за което ви благодаря предварително...Също да кажа клапата се затваря и отваря къде е под жабката ,виждам я като съм си махнал самата жабка...ще се радвам да споделите мнения...също гофрираният маркуч зад управлението на климатроника си е на мястото ,колата има газов инжекцион от преди 5 години слаган и съм му навъртял вече 70 000км.и досега не съм имал ядове с парното зимата това се появи тази зима сега аз съм със 6 целиндровия галант ... :mitsu-smiley:ти защо сменяш радиаторчето на парното да не да е прокапало вътре в купето и какво радиаторче си взел... :mitsu-smiley: Редактирано 9 януари 2016 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashata_ Публикувано 10 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2016 За много години колега като дадеш климатроника на 32 градуса да пренебрегва даъчика духа ли си постоянно горещо? И пини двата маркуча влизащи в купето към радиатора дали са еднакво топли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 Дано тази схема ти помогне за радиатора на парното. Аз преди време сменях изпарителя на климатроника и беше голяма играчка, макар че успях да го извадя отвътре без да разглабям цялото табло. При радиатора на парното, не виждам как може да стане това без да сваляш таблото. Може би някой, който е правил тази процедура ще се изкаже по добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashata_ Публикувано 10 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2016 Благодаря колега за схемата. Успях днес да извадя радиатора без да трябва да изпускам фреона Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 11 януари 2016 Сподели Публикувано 11 януари 2016 (редакция) За много години колега като дадеш климатроника на 32 градуса да пренебрегва даъчика духа ли си постоянно горещо? И пини двата маркуча влизащи в купето към радиатора дали са еднакво топли. :mitsu-smiley: пробвал съм да колега просто като е на висока степен на вентилаторът да го обдухва и изтива бързо и започва да духа хладко. :mitsu-smiley: Редактирано 11 януари 2016 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogomen Публикувано 30 Май 2017 Сподели Публикувано 30 Май 2017 Благодаря колега за схемата. Успях днес да извадя радиатора без да трябва да изпускам фреона Малко инфо как го направи?Моето е затлачено на 70% с мизерия.Исках да сваля пластмасата около него но нещо не мога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.