Премини към съдържание

Сменям радиатора на парното на галант


Pashata_

Препоръчано мнение

Здравейте, не намерих подобна тема и затова отварям нова.

Сменям радиатора на парното на галанта и стигнах до кутията с радиатора но не мога да го извадя без да откача тръбите на климатика. Има ли начин да се махне радиатора без да ги откачам за да не ми изтече фреона? Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не намерих подобна тема и затова отварям нова.

Сменям радиатора на парното на галанта и стигнах до кутията с радиатора но не мога да го извадя без да откача тръбите на климатика. Има ли начин да се махне радиатора без да ги откачам за да не ми изтече фреона? Благодаря предварително

:mitsu-smiley: Здравейте и от мен ,да и аз май-май ще да се наложи да сменям това радиаторче понеже...да се допитам нещо до вас да изкажете мнение.Та галанта ми като позагрее което става сравнително бързо почва и духа добре горещо но ако е на силна степен или на автоматично издухва бързо топлото и започва да духа хладко ,ако намаля ръчно аз обдухването на втора степен пак след малко започва да духа задоволяващо топло,но ако е на по-висока степен пак почва хладко бързо обдухва явно радиаторчето на парното,антифризът съм си го сменял миналата година сега е на втора зима дали не ми е позапушено радеаторчето вътре в купето на парното и как да направя една промивка на самото радиаторче на купето направо с маркучът от чешмата ли да пробвам да видя дали няма да излязат мизерии,и да сложа ли оцет да се почисти по-добре или само с вода какво бихте ме посъветвали...за което ви благодаря предварително...Също да кажа клапата се затваря и отваря къде е под жабката ,виждам я като съм си махнал самата жабка...ще се радвам да споделите мнения...също гофрираният маркуч зад управлението на климатроника си е на мястото ,колата има газов инжекцион от преди 5 години слаган и съм му навъртял вече 70 000км.и досега не съм имал ядове с парното зимата това се появи тази зима сега аз съм със 6 целиндровия галант ... :mitsu-smiley:ти защо сменяш радиаторчето на парното да не да е прокапало вътре в купето и какво радиаторче си взел... :mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За много години колега :) като дадеш климатроника на 32 градуса да пренебрегва даъчика духа ли си постоянно горещо? И пини двата маркуча влизащи в купето към радиатора дали са еднакво топли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано тази схема ти помогне за радиатора на парното. Аз преди време сменях изпарителя на климатроника и беше голяма играчка, макар че успях да го извадя отвътре без да разглабям цялото табло. При радиатора на парното, не виждам как може да стане това без да сваляш таблото. Може би някой, който е правил тази процедура ще се изкаже по добре.

post-2881-077258200 1452412723_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За много години колега :) като дадеш климатроника на 32 градуса да пренебрегва даъчика духа ли си постоянно горещо? И пини двата маркуча влизащи в купето към радиатора дали са еднакво топли.

:mitsu-smiley: пробвал съм да колега просто като е на висока степен на вентилаторът да го обдухва и изтива бързо и започва да духа хладко. :mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Благодаря колега за схемата. Успях днес да извадя радиатора без да трябва да изпускам фреона :)

 

Малко инфо как го направи?Моето е затлачено на 70% с мизерия.Исках да сваля пластмасата около него но нещо не мога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...