Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Grandis парно


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

За много години, здраве, щастие и късмет.

Сега на въпроса. Имам проблем с парното. Първо колата много бавно загрява когато е пуснато парното. Когато автомобила достигне работната температура и пусна парно на AUTO и съм примерно в задръстване стрелката за температурата започва бързо да пада. Смених антифриз и термостат, но никаква промяна. Автомобила е дизел с двигател BSY 136 к.с. На какво може да се дължи този проблем. Благодаря предварително.

Редактирано от Jassen
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

За много години, здраве, щастие и късмет.

Сега на въпроса. Имам проблем с парното. Първо колата много бавно загрява когато е пуснато парното. Когато автомобила достигне работната температура и пусна парно на AUTO и съм примерно в задръстване стрелката за температурата започва бързо да пада. Смених антифриз и термостат, но никаква промяна. Автомобила е дизел с двигател BSY 136 к.с. На какво може да се дължи този проблем. Благодаря предварително.

....проверете си нивото на водата при студен мотор, както в приливвника, така и в радиатора( ако това е възможно).....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравей, благодаря за отговора. Проверих нивото всичко е наред. Четох workshop manual как се обезвъздушава, но явно майстора си е свършил работата добре, няма въздух. На диагностика не показва да има проблем с някой датчик. Вече не знам какво да правя. Днес примерно, за около 50 мин и изминати 11 км. без пуснато парно, стрелката беше на половината на средата където нормално седи лятото. Ще съм благодарен на всякакви съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

За много години, здраве, щастие и късмет.

Сега на въпроса. Имам проблем с парното. Първо колата много бавно загрява когато е пуснато парното. Когато автомобила достигне работната температура и пусна парно на AUTO и съм примерно в задръстване стрелката за температурата започва бързо да пада. Смених антифриз и термостат, но никаква промяна. Автомобила е дизел с двигател BSY 136 к.с. На какво може да се дължи този проблем. Благодаря предварително.

.....ако не е от въздушен джоб в охл. система, знач1и имате проблем с еър флоу дампер мотор,който управлява въздушната смес от топъл и студен въздух и по този начин управлява и температурата на въздуха...лошото е,че освен клапата ,то движи и кранчето, което пък пуска топлата вода към питата ( голяма простотия)и тъй като то е клеассало, и съответно не пуска вода ,за това има и проблем с топлия въздух......проблема е сложен ,тъй като се разглобява доста и се маха питата ,след като оправите крана( с нов или работещ вт. ръка) и монтирате обратно всичко, трябва да адаптирате клапата чрез тестера МУТ3....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги,

 

искам да питам, някой знае ли как мога да сваля моторчето което отваря и затваря клапите за топлия въздух? На снимката е отбелязано с T4. Захванато е с 2 винта -първия без проблем се развива но вторият е скрит зад пластмасова преграда, а не ми се сваля всичко. Има ли някакъв начин? Гледах един руски клип, там направо с ножовка бяха прерязали пластмасовата преграда. Ще съм благодарен за съвети. Ако няма трик, има ли поне някакво ръководство или клипче, кое след кое се демонтира?

 

Поздрави!

 

Автомобилът е Грамдис 2004 бензин, ръчн скоростна кутия, 165к.с.

Редактирано от burtan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

искам да питам, някой знае ли как мога да сваля моторчето което отваря и затваря клапите за топлия въздух? На снимката е отбелязано с T4: https://ndox.abv.bg/download?id=abf198d61d

 

Захванато е с 2 винта -първия без проблем се развива но вторият е скрит зад пластмасова преграда, а не ми се сваля всичко. Има ли някакъв начин? Гледах един руски клип (

), там направо с ножовка бяха прерязали пластмасовата преграда. Ще съм благодарен за съвети. Ако няма трик, има ли поне някакво ръководство или клипче, кое след кое се демонтира?

 

Поздрави!

 

Автомобилът е Грандис 2004 бензин, ръчн скоростна кутия, 165к.с.

Редактирано от burtan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

искам да питам, някой знае ли как мога да сваля моторчето което отваря и затваря клапите за топлия въздух? На снимката е отбелязано с T4. Захванато е с 2 винта -първия без проблем се развива но вторият е скрит зад пластмасова преграда, а не ми се сваля всичко. Има ли някакъв начин? Гледах един руски клип, там направо с ножовка бяха прерязали пластмасовата преграда. Ще съм благодарен за съвети. Ако няма трик, има ли поне някакво ръководство или клипче, кое след кое се демонтира?

 

Поздрави!

 

Автомобилът е Грамдис 2004 бензин, ръчн скоростна кутия, 165к.с.

 

Здрасти Колега, и при мен беше така, но по-грубо. Беше счупено всичко което пречи със клещите. Не е проблем относно работата на механизма но пък дразни. Моторчето което ти е проблемно ремонтира ли го или си го оправи? Какво му е? Движи само в едната страна?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Колега, и при мен беше така, но по-грубо. Беше счупено всичко което пречи със клещите. Не е проблем относно работата на механизма но пък дразни. Моторчето което ти е проблемно ремонтира ли го или си го оправи? Какво му е? Движи само в едната страна?

 

Поздрави!

 

Здрасти колега,

 

при мен почна да духа само студен въздух. Поразтиках го малко и взе че тръгна. Предполагам няма да е за дълго. Интерсно каква ли е функцията на тази пластмасова преграда? На нея има само щипка, която придържа кабелите.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

при мен почна да духа само студен въздух. Поразтиках го малко и взе че тръгна. Предполагам няма да е за дълго. Интерсно каква ли е функцията на тази пластмасова преграда? На нея има само щипка, която придържа кабелите.

 

Поздрави!

 

Разглоби моторчето и провери за следното: на оста на мотора има надянат червяк. Но той е свободно движещ се върху нея но само аксиално. Въртящия момент от оста се предава на червяка посредством една месингова кръстачка. Оста с течение на времето се износва на върха където опира в корпуса на мотора. Като се износи при натоварване в едната посока следствие работата на мотора се зацепва със съединителя и всичко е ОК. При натоварване в другата посока ОБАЧЕ вследствие на това че няма къде де опре се отцепва от съединителя-кръстачка и не задвижва изхода. Мотора се чува че върти но напразно. Ако и при теб и същото, а това е болка на всички грандиси в 90% от случаите, взимаш нещо остро и приплъзваш много внимателно кръстачката навън от мотора. Около 0.6, 0.7 мм са достатъчни като следиш да остане аксиална хлабина при монтиран мотор червяк спрямо корпус. Другия начин е да измислиш един стопер между върха на червяка и корпуса на мотора за да компенсираш това износване. Това е, няма смисъл от смяна на моторчетата.

 

За преградата нямам идея, при мен я нямаше. Аз купих колата с този проблем но така и не беше отстранен. Но аз го оправих по начина описан по-горе.

 

Надявам се бях полезен и ясен.

 

Поздрави!

Редактирано от Nikolay Ivanov Ivanov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...