Jassen Публикувано 5 януари 2016 Сподели Публикувано 5 януари 2016 (редакция) Здравейте Колеги, За много години, здраве, щастие и късмет.Сега на въпроса. Имам проблем с парното. Първо колата много бавно загрява когато е пуснато парното. Когато автомобила достигне работната температура и пусна парно на AUTO и съм примерно в задръстване стрелката за температурата започва бързо да пада. Смених антифриз и термостат, но никаква промяна. Автомобила е дизел с двигател BSY 136 к.с. На какво може да се дължи този проблем. Благодаря предварително. Редактирано 5 януари 2016 от Jassen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2016 Сподели Публикувано 7 януари 2016 Здравейте Колеги, За много години, здраве, щастие и късмет.Сега на въпроса. Имам проблем с парното. Първо колата много бавно загрява когато е пуснато парното. Когато автомобила достигне работната температура и пусна парно на AUTO и съм примерно в задръстване стрелката за температурата започва бързо да пада. Смених антифриз и термостат, но никаква промяна. Автомобила е дизел с двигател BSY 136 к.с. На какво може да се дължи този проблем. Благодаря предварително.....проверете си нивото на водата при студен мотор, както в приливвника, така и в радиатора( ако това е възможно)..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jassen Публикувано 18 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2016 Здравей, благодаря за отговора. Проверих нивото всичко е наред. Четох workshop manual как се обезвъздушава, но явно майстора си е свършил работата добре, няма въздух. На диагностика не показва да има проблем с някой датчик. Вече не знам какво да правя. Днес примерно, за около 50 мин и изминати 11 км. без пуснато парно, стрелката беше на половината на средата където нормално седи лятото. Ще съм благодарен на всякакви съвети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Добромир Публикувано 18 януари 2016 Сподели Публикувано 18 януари 2016 Запушено радиаторче на парното...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jassen Публикувано 18 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2016 Тя самата кола изстива като пусна парното. Иначе духа топло Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2016 Сподели Публикувано 23 януари 2016 Здравейте Колеги, За много години, здраве, щастие и късмет.Сега на въпроса. Имам проблем с парното. Първо колата много бавно загрява когато е пуснато парното. Когато автомобила достигне работната температура и пусна парно на AUTO и съм примерно в задръстване стрелката за температурата започва бързо да пада. Смених антифриз и термостат, но никаква промяна. Автомобила е дизел с двигател BSY 136 к.с. На какво може да се дължи този проблем. Благодаря предварително......ако не е от въздушен джоб в охл. система, знач1и имате проблем с еър флоу дампер мотор,който управлява въздушната смес от топъл и студен въздух и по този начин управлява и температурата на въздуха...лошото е,че освен клапата ,то движи и кранчето, което пък пуска топлата вода към питата ( голяма простотия)и тъй като то е клеассало, и съответно не пуска вода ,за това има и проблем с топлия въздух......проблема е сложен ,тъй като се разглобява доста и се маха питата ,след като оправите крана( с нов или работещ вт. ръка) и монтирате обратно всичко, трябва да адаптирате клапата чрез тестера МУТ3.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
burtan Публикувано 19 април 2018 Сподели Публикувано 19 април 2018 (редакция) Здравейте колеги, искам да питам, някой знае ли как мога да сваля моторчето което отваря и затваря клапите за топлия въздух? На снимката е отбелязано с T4. Захванато е с 2 винта -първия без проблем се развива но вторият е скрит зад пластмасова преграда, а не ми се сваля всичко. Има ли някакъв начин? Гледах един руски клип, там направо с ножовка бяха прерязали пластмасовата преграда. Ще съм благодарен за съвети. Ако няма трик, има ли поне някакво ръководство или клипче, кое след кое се демонтира? Поздрави! Автомобилът е Грамдис 2004 бензин, ръчн скоростна кутия, 165к.с. Редактирано 19 април 2018 от burtan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
burtan Публикувано 22 април 2018 Сподели Публикувано 22 април 2018 (редакция) Здравейте колеги, искам да питам, някой знае ли как мога да сваля моторчето което отваря и затваря клапите за топлия въздух? На снимката е отбелязано с T4: https://ndox.abv.bg/download?id=abf198d61d Захванато е с 2 винта -първия без проблем се развива но вторият е скрит зад пластмасова преграда, а не ми се сваля всичко. Има ли някакъв начин? Гледах един руски клип ( ), там направо с ножовка бяха прерязали пластмасовата преграда. Ще съм благодарен за съвети. Ако няма трик, има ли поне някакво ръководство или клипче, кое след кое се демонтира? Поздрави! Автомобилът е Грандис 2004 бензин, ръчн скоростна кутия, 165к.с. Редактирано 22 април 2018 от burtan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 23 април 2018 Сподели Публикувано 23 април 2018 Здравейте колеги, искам да питам, някой знае ли как мога да сваля моторчето което отваря и затваря клапите за топлия въздух? На снимката е отбелязано с T4. Захванато е с 2 винта -първия без проблем се развива но вторият е скрит зад пластмасова преграда, а не ми се сваля всичко. Има ли някакъв начин? Гледах един руски клип, там направо с ножовка бяха прерязали пластмасовата преграда. Ще съм благодарен за съвети. Ако няма трик, има ли поне някакво ръководство или клипче, кое след кое се демонтира? Поздрави! Автомобилът е Грамдис 2004 бензин, ръчн скоростна кутия, 165к.с. Здрасти Колега, и при мен беше така, но по-грубо. Беше счупено всичко което пречи със клещите. Не е проблем относно работата на механизма но пък дразни. Моторчето което ти е проблемно ремонтира ли го или си го оправи? Какво му е? Движи само в едната страна? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
burtan Публикувано 23 април 2018 Сподели Публикувано 23 април 2018 Здрасти Колега, и при мен беше така, но по-грубо. Беше счупено всичко което пречи със клещите. Не е проблем относно работата на механизма но пък дразни. Моторчето което ти е проблемно ремонтира ли го или си го оправи? Какво му е? Движи само в едната страна? Поздрави! Здрасти колега, при мен почна да духа само студен въздух. Поразтиках го малко и взе че тръгна. Предполагам няма да е за дълго. Интерсно каква ли е функцията на тази пластмасова преграда? На нея има само щипка, която придържа кабелите. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 24 април 2018 Сподели Публикувано 24 април 2018 (редакция) Здрасти колега, при мен почна да духа само студен въздух. Поразтиках го малко и взе че тръгна. Предполагам няма да е за дълго. Интерсно каква ли е функцията на тази пластмасова преграда? На нея има само щипка, която придържа кабелите. Поздрави! Разглоби моторчето и провери за следното: на оста на мотора има надянат червяк. Но той е свободно движещ се върху нея но само аксиално. Въртящия момент от оста се предава на червяка посредством една месингова кръстачка. Оста с течение на времето се износва на върха където опира в корпуса на мотора. Като се износи при натоварване в едната посока следствие работата на мотора се зацепва със съединителя и всичко е ОК. При натоварване в другата посока ОБАЧЕ вследствие на това че няма къде де опре се отцепва от съединителя-кръстачка и не задвижва изхода. Мотора се чува че върти но напразно. Ако и при теб и същото, а това е болка на всички грандиси в 90% от случаите, взимаш нещо остро и приплъзваш много внимателно кръстачката навън от мотора. Около 0.6, 0.7 мм са достатъчни като следиш да остане аксиална хлабина при монтиран мотор червяк спрямо корпус. Другия начин е да измислиш един стопер между върха на червяка и корпуса на мотора за да компенсираш това износване. Това е, няма смисъл от смяна на моторчетата. За преградата нямам идея, при мен я нямаше. Аз купих колата с този проблем но така и не беше отстранен. Но аз го оправих по начина описан по-горе. Надявам се бях полезен и ясен. Поздрави! Редактирано 24 април 2018 от Nikolay Ivanov Ivanov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.