netranger Публикувано 4 януари 2016 Сподели Публикувано 4 януари 2016 Здравейте Колеги, Възникна ми неприятен проблем с парното. При загрята кола(карана над 1ч. температурния датчик е на средата) от парното духа леко топъл въздух и ако колата спре на място след 2-5мин почва да духа хладен въздух. Антифриз има. Видими течове няма. Незнам какво да погледна? Колата е Space star 1.8 GDI 122ks. Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 4 януари 2016 Сподели Публикувано 4 януари 2016 Запушено радиаторче на парното вероятно.Провери дали грее ,вход изход дали са топли. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netranger Публикувано 4 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2016 Запушено радиаторче на парното вероятно.Провери дали грее ,вход изход дали са топли. :icon_thumbup: Благодаря колега, може ли да ме подпомогнеш каде точно да погледна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 5 януари 2016 Сподели Публикувано 5 януари 2016 Маркучите се намират в коша от страната на купето и влизат вътре ,не много дебели виж дали има разлика в температурата .Ако има разкачаш маркучите и с вода промиваш яко докато излязат боклуците. Но понякога не става трябва си ново . :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netranger Публикувано 5 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2016 Маркучите се намират в коша от страната на купето и влизат вътре ,не много дебели виж дали има разлика в температурата .Ако има разкачаш маркучите и с вода промиваш яко докато излязат боклуците. Но понякога не става трябва си ново . :drinks: Колега разгледах и не мога да намеря такива маркучи. От всичко което влиза и излиза само един е студен. Ако ми намериш снимки каде точно да пипна си златен. Или някои друг ако знае? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netranger Публикувано 6 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2016 Колега разгледах и не мога да намеря такива маркучи. От всичко което влиза и излиза само един е студен. Ако ми намериш снимки каде точно да пипна си златен. Или някои друг ако знае? Проверих каквото се сетих не намирам причина. Хайде колеги помагаите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 януари 2016 Сподели Публикувано 6 януари 2016 Проверих каквото се сетих не намирам причина. Хайде колеги помагаите. Колега, след като не можеш да намериш двата маркуча за парното не ти трябва да отстраняваш проблеми. Закарай я на някой който разбира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 6 януари 2016 Сподели Публикувано 6 януари 2016 Колега, маркучите се намират зад всмукателния колектор, където е металната преграда, разделяща купето от коша на мотора - излизат от нея, зад колектора, но по-долу, не се виждат просто ей-така, горе-долу в средата на преградата предполагам... два маркуча един до друг, по-тесни са от тези на радиатора. По-точно не мога да обясня. Ти нямаш газова, но обикновено изпарителя се свързва от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netranger Публикувано 8 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2016 Колега, маркучите се намират зад всмукателния колектор, където е металната преграда, разделяща купето от коша на мотора - излизат от нея, зад колектора, но по-долу, не се виждат просто ей-така, горе-долу в средата на преградата предполагам... два маркуча един до друг, по-тесни са от тези на радиатора. По-точно не мога да обясня. Ти нямаш газова, но обикновено изпарителя се свързва от там. Намерих ги. Единия е доста горещ а другия леко само.Ако реша да ги разкача и закача други с цел да промия ако е запушено може ли да се скапе нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 8 януари 2016 Сподели Публикувано 8 януари 2016 Не ,но си приготви някакви чепове да затапиш маркучите да не изтича антифриза на земята.Действай но внимавай със струята ,да не е зверска.Успех. :icon_thumbup: После ще трябва и обезвъздушаване ,но първо оправи радиаторчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netranger Публикувано 9 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2016 Как се обезвъздушава? И ако пробвам с добавка към антифриза за почистване няма ли да е по добре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 9 януари 2016 Сподели Публикувано 9 януари 2016 Пробвай с добавка но мърсотията къде ли ще отиде ? Трябва после да смениш антифриза,промивка, само набутване .Промий радиаторчето дано стане, в него може да сложиш добавка после промий.Успех. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.