Премини към съдържание

Скоростна кутия-питане


Troublemaker

Препоръчано мнение

Здравейте,ето че дойде време за ремонт.Проблема ми е следния:при включване на Д (директ) и пускане на спирачка автомобила не потегля,при лек наклон дори тръгва назад.Трябва да подам газ и автомобила да стигне 1600-1800 оборота за да потегли.При смяна на предавките не блъска(разбира се че сменя само по звука на двигателя).Карах колата в сервиз мицубиши за диагностика,но там категорично ми заявиха че колата е перфектна,и така трябвало да тръгва.Само да добавя че маслото в кутията е сменено и филтъра отгоре на кутията който е също.Въпросът ми е:проблема в торка ли е или в кутията,понеже вече чух няколко предположения.Колата е галант 2.4 гди 1999 г. автомат-типтроник.

Благодаря на всички включили се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята за над 60000км вече се държи по следния начин: на равно при директна предавка, като отпусна спирачката тръгва. На лек баир седи на място, тръгва веднага след подаване на газ, не съм забелязал на колко оборота, но това зависи и колко е голям наклона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята за над 60000км вече се държи по следния начин: на равно при директна предавка, като отпусна спирачката тръгва. На лек баир седи на място, тръгва веднага след подаване на газ, не съм забелязал на колко оборота, но това зависи и колко е голям наклона.

Карал съм същият галант но 2.5 мотора,само че със старата кутия,която не е типтроник-еми няма нищо общо със моята.Там давам газ и тръгва веднага и върви а не мисли,а моята трябва постоянно да е в обороти за да върви...да не казвам че на директ на 120,при подаване на газ бучи и не върви чуди се...абе нямам думи.Имам и една цедка автомат 2.2 дизел....там вървенето изобщо не го коментирам,но там пускам спирачката и колата тръгва и то сериозно...освен ако наклона не е много голям де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм същият галант но 2.5 мотора,само че със старата кутия,която не е типтроник-еми няма нищо общо със моята.Там давам газ и тръгва веднага и върви а не мисли,а моята трябва постоянно да е в обороти за да върви...да не казвам че на директ на 120,при подаване на газ бучи и не върви чуди се...абе нямам думи.Имам и една цедка автомат 2.2 дизел....там вървенето изобщо не го коментирам,но там пускам спирачката и колата тръгва и то сериозно...освен ако наклона не е много голям де.

От кога имаш колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От кога имаш колата?

От 2012 година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 2012 година.

.....нещо да си правил по нея,свързано с диагностика на мотора/кутията ,или със смяна на масло на кутията.....как и кога стана това събитие?С какво масло сте сменили ?

Знаете ли как се мери нивото на маслото в кутията ?Филтъра какъв е?

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм същият галант но 2.5 мотора,само че със старата кутия,която не е типтроник-еми няма нищо общо със моята.Там давам газ и тръгва веднага и върви а не мисли,а моята трябва постоянно да е в обороти за да върви...да не казвам че на директ на 120,при подаване на газ бучи и не върви чуди се...абе нямам думи.Имам и една цедка автомат 2.2 дизел....там вървенето изобщо не го коментирам,но там пускам спирачката и колата тръгва и то сериозно...освен ако наклона не е много голям де.

Ем, тъй де, нъл туй ти казвам и аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....нещо да си правил по нея,свързано с диагностика на мотора/кутията ,или със смяна на масло на кутията.....как и кога стана това събитие?С какво масло сте сменили ?

Знаете ли как се мери нивото на маслото в кутията ?Филтъра какъв е?

Колата си я докарах 2012 януари,когато се прибрах от Германия с нея.Още тогава като я взех колата вървеше така,затова от Германия до тук изгорих почти 500 евра бензин.Колата беше със 17 Цола джанти 225/45 гуми сега съм със 205/55.Нищо не съм правил по нея,единствено съм я карал за диагностика в мицубиши сервиз Бургас ,където ми казаха че колата е шест,дадоха ми разпечатка от диагностиката всичко беше ОК.По колата смених маслото на скоростната кутия и филтъра който е отгоре на кутията(май имало още един вътре в кутията но трябвало да се сваля кутията-него не съм сменил).Маслото което взехме е репсол със нужната спецификация за модела.Взех 8 литра но не смениха всичкото масло понеже не можело,останалото е в мен,Но и след смяната на маслото нямаше никаква промяна във вървежа на колата,Колата отдавна не я карам,поради простата причина че много гори,пък и вече ми мина мерака за нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях че един колега продава автомат от вр,ако е наред кутията да взема да я купя и да я монтирам,гледам не иска много пари а е 5 степенен автомата,и без друго съм я пуснал да я продавам,поне който я купи да ме споменава с добро,че и без това много ми е наточена колицата....само дето не върви за сто и педесятка.... :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата си я докарах 2012 януари,когато се прибрах от Германия с нея.Още тогава като я взех колата вървеше така,затова от Германия до тук изгорих почти 500 евра бензин.Колата беше със 17 Цола джанти 225/45 гуми сега съм със 205/55.Нищо не съм правил по нея,единствено съм я карал за диагностика в мицубиши сервиз Бургас ,където ми казаха че колата е шест,дадоха ми разпечатка от диагностиката всичко беше ОК.По колата смених маслото на скоростната кутия и филтъра който е отгоре на кутията(май имало още един вътре в кутията но трябвало да се сваля кутията-него не съм сменил).Маслото което взехме е репсол със нужната спецификация за модела.Взех 8 литра но не смениха всичкото масло понеже не можело,останалото е в мен,Но и след смяната на маслото нямаше никаква промяна във вървежа на колата,Колата отдавна не я карам,поради простата причина че много гори,пък и вече ми мина мерака за нея.

.......според мен имате проблем в ск. кутия,и по скоро в фрикционните дискове на 1 предавка....или пък имате проблем с налягането на маслото, което пък от своя страна по едни канали притиска "плейта" на пакета на 1 предавка....в резултат на което ,вие ккато давате газ ,то нещо пречи да притиска дисковете и съответно имате големи загуби а от там и причината да се износят дисковете.....от там пък , и високия разход......маслото как го мерите ? имайте напредвид, че маслото най добре е да се мери на горещ мотор, пряло положение запален мотор и позиция на лоста на Р или D с ръчна спирачка......ако е малко маслото ,то нищо чудно да имате такъв проблемм////

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......според мен имате проблем в ск. кутия,и по скоро в фрикционните дискове на 1 предавка....или пък имате проблем с налягането на маслото, което пък от своя страна по едни канали притиска "плейта" на пакета на 1 предавка....в резултат на което ,вие ккато давате газ ,то нещо пречи да притиска дисковете и съответно имате големи загуби а от там и причината да се износят дисковете.....от там пък , и високия разход......маслото как го мерите ? имайте напредвид, че маслото най добре е да се мери на горещ мотор, пряло положение запален мотор и позиция на лоста на Р или D с ръчна спирачка......ако е малко маслото ,то нищо чудно да имате такъв проблемм////

Благодаря за отговора,ще проверя нивото на маслото,но мисля че майстора така ми замерваше нивото(имам някакъв бегъл спомен).Все пак ако някой от колегите тук във форума продава такава кутия здрава(надявам се че ще са коректни),нека пише тука или тел ми е:0895744726 Енчо,понеже в секция продава не видях да се предлага.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...