Butaloto. Публикувано 24 октомври 2015 Сподели Публикувано 24 октомври 2015 Колата е Галант 2,0 бензин с газов инжекцион, 2000куб 136к.с. 1998гОт известно време държи висок празен ход, около 2000об./мин. Този номер го прави и на газ и на бензин, обикновенно след като достигне работна температура. Когато угася колата и запаля пак се оправя.. а понякога и този номер не действа. По-рядко се случва и да започнат да 'играят' оборотите от 1300-2000об./мин. и пак надолу... Въпроса ми е... Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и къде бих могъл да търся причината за това явление? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Butaloto. Публикувано 25 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2015 Гледам на всмук. колектор.. едва ли е тпс-а? Възможно ли е да е стъпковото моторче? Как се демонтира... къде да търся причината? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Butaloto. Публикувано 27 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2015 Никой ли няма никакви предположения за играещите обороти на празен ход? По пътя на връзката там.. стъпково моторче, тпс, дебитомер.. какво би могло да дефектира, или да сменям наред? Абе, май най-добре да я закарам в сервиза, там се надявам момчетата да проявят творчество, да разглобяват, мерят, гледат и сменяват.. па дано я оправят. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 27 октомври 2015 Сподели Публикувано 27 октомври 2015 Звучи ми баш като нужда от почистване на моторчето на дебитомера. Разглабянето не е голяма хамалогия, но не мога да ти опиша точно стъпките. Помня че ставаше бързо, и аз съм минавал през тази процедура преди 3-4 години. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Butaloto. Публикувано 28 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2015 Днес си направих експеримент. Извадих кабела на дебитомера и запалих галанта. Работи по абсолютно същия начин. Празния ход си е пак 2000об. Разликата е само че светна engine лампата. След като му мушнах кабела обратно лампата изгасна. Дали в него е проблема? Да се засилвам ли да го сменявам? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 28 октомври 2015 Сподели Публикувано 28 октомври 2015 Днес си направих експеримент. Извадих кабела на дебитомера и запалих галанта. Работи по абсолютно същия начин. Празния ход си е пак 2000об. Разликата е само че светна engine лампата. След като му мушнах кабела обратно лампата изгасна. Дали в него е проблема? Да се засилвам ли да го сменявам?Ок извинявaй зa нaмесaтa но кaк зaпaли гaлaнтa с откaчен дебитомер?Мойте гaлaнти и двойкaтa и шестaкa откaчa ли буксaтa нa дебитомерa гaснaт и никaкъв шaнс дa зaпaлят!Товa ме озaдaчaвa! A по проблемa виж стъпковия мотор кaкто ти кaзa колегaтa дa не зaяждa! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 28 октомври 2015 Сподели Публикувано 28 октомври 2015 Ето две примерни теми за оборотите:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=34684&st=0&p=326560&hl=%EE%E1%EE%F0%EE%F2%E8&fromsearch=1&&do=findComment&comment=326560http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=34165&st=0&p=323024&hl=%EE%E1%EE%F0%EE%F2%E8&fromsearch=1&&do=findComment&comment=323024 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Butaloto. Публикувано 29 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2015 Aми как.. притюфка първия път, притюфка втория.. и от третия път запали. Работи даже по-добре без дебитомера Закарах си я в сервизчето накрая... оказа се стъпковото моторче. Темата може да се заключи! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение